Mitä näkee oikeasti näkevä eronneelle tummalle naiselle.Onko pysyvää rakkautta tulossa elämääni ja jos on onko vaalea,tumma vai ristiverinen?Ja entä muuta tulevaa?Olen myös haaveillut pienestä kääröstä.Kiitos etukäteen.
Vastaukset 5
Hei
et sinä mikään onnen kerjäläinen ole, vaan herkkä ja tunteellinen nainen.
näen niin, sinä suorastaan pahoinvoit erosi aikoina ja vielä sen jälkeenkin. mutta se on nyt onneksi ohi.
ja näen ruskeahiuksisen kumppanin sinun elämääsi tulevaksi. oletkohan sinä hyvä numeroiden kanssa, näkisin sinulla hyvän matikkapään.
kaikkein selvimmin tässä näkyy koti, missä on kaikkea ja vielä enemmänkin. se on kaunis ja tyylikäs koti. siellä asut sinä oman aviokumppanisi kanssa.
osaat arvostaa sitä vielä enemmän, koska sinulla on jo yksi liitto takanasi. te kumpikin panostatte siihen täysillä.
koko ajan minulla pomppii silmissä nuo numerot. olisikohan teistä jompikumpi numeroiden kanssa töissä? ehkä tilintarkastaja, tai opettaja, tai muuten numerotyössä?
ainakin yhden pojan minä sinulle näen ja hän tulee jatkamaan isänsä ammattia, tekee samanlaisen valinnan. ja koulussa hän menestyy erittäin hyvin.
kuulehan, ei sinulla ole mitään hätää. liikkuisit vain eri paikoissa, että sinut nähdään, että mies osaa löytää sinut.
käytätkö koskaan julkisia kulkuneuvoja?
t. keskiyö- Onnen kerjäläinen
Niin,olen kyllä tunteellinen ja herkkä.Mutta se pahoinvointi ei ole ohi....Itse en ole kovin hyvä numeroiden kanssa,mutta on eräs ihminen elämässäni joka on.Ja ammatti hänellä on toinen mainitsemistasi ammateista. Mikä on tuleva ammatti pojalla,näetkö sen?Julkisia kulkuvälineitä en käytä,joten mitä tarkoitit sillä?Vastausta odotellen...Niin ja jos osaat enemmän kertoa tuosta tulevasta miehestä.
Hei
vaikka pahoinvointisi ei olisi ohitse, niin se suhde kyllä on loppu.
osaan sanoa sen, että poika oppii tuota miehen ammattia perässä, niiden numeroiden kanssa sitten, jos sinä et ole numeroihminen.
takoitan junaa, bussia, laivaa tai lentokonetta - sellaista missä on paljon väkeä. kohtaat etnisesti erilaisen miehen ja hän tekee sinuun syvän vaikutuksen.
siitä voi tulla pieni kriisi sinun maailmankuvallesi, tahdot muuttaa itseäsi ja arvojasi sen mukaan. siitä tulee prosessi, mikä jatkuu pitkään elämässäsi.
taistelet toki aluksi sitä vastaan, mutta tuloksetta.
kirjoitan myös sähköpostitse pitempiä tulkintoja, jos joskus innostut tietämään lisää.
t. Keskiyö
- Onnen kerjäläinen
Sen verran vielä onko poika vaalea vai tumma hiuksinen??Kiitos kun jaksat ja viitsit vastailla :)
- Onnen kerjäläinen
up
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä haluaisit minusta mies
Meidän tilanne on ns.vaikea, eikä olla koskaan puhuttu tai edes ehditty puhua siitä, että mihin me tällä kaikella säätäm69959- 55938
Kun olet noin varovainen, niin tehdään näin
Ollaan luontevia kun tavataan. Ei mitään paineita. Halataan lämpimästi toisiamme, ja sitä hetkeä voi viivyttää, kunnes s42873Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti - Rajua röykytystä nyrkkeilymatsista "Ettei naisten botoksi..."
Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti nyrkkeilevät toisiaan vastaan Immu Fight Nightissa. Naiset ovat saaneet osakseen k54675Selvitetään tämä meidän välinen juttu
Kertoisin sulle, mitä sinussa näen ja mikä viehättää eniten. Pitkä tarina tulisi siitä, mutta haluisin nähdä, kun kuunte21664- 33615
Martina ja Levin kiinteistö
Ei ole enää "mun Leviä". Kiinteistöllä uudet omistajat ja välillä palautui takaisin rakennuttajallekin, miksköhän.264577Harmittaa kun en saa edes tietää
miten elämässäs menee. Niinkin tärkeä asia, et miten jaksat. Kuinka terveys jne. Olet niin tärkeä, että haluaisin tietää44558Miesten vs naisten älykkyys
Eiköhän tämä asia ole ihan itsestään selvä: "Adult male brains average approximately 1,370–1,378 grams, while female br162507Onko jo liian törkeää? Selviytyjät Suomi herättää kummastusta
Selviytyjät Suomi juhlistaa 10. tuotantokauttaan - ja tiedossa on entistä ankarampaa menoa. Mutta mennäänkö jo liian pi5491