Hyvää lääkäriä?!

mobilaattianii

Selkä sökö ja arvauskeskuksessa ei osata auttaa. mobilatia ja panadoolia tungettu jo pari kuukautta.. Nyt meni hertsi ja yksityistä lääkäriä etsimässä.. Eli semmonen, joka ei turhia hyssyttele, sössöttele ja tungee mobilaattia missään kohtaan tarjolle.. Kertokaa kelle mennä? Ja hyvä hieroja hakusessa kanssa..

38

6898

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niinpäh

Mene kiropraktikko Rauno Rinteen vastaanotolle. Sieltä minä aina saan avun.

• PPPPPÖ

Eiks maksa tuhannen miljoonaa tuo RR?!?!

• Anonyymi

KYLLÄ HIEROO JA SIT TYÖNTYY ANAALINN ,, KIPUPISTE SIIRTUU 500 ,. EGEE MAKSAT .

• wsaq

Paras lääkäri on Hause. Ottaa vastaan tullibaarissa...

• Anonyymi

KYLLÄ PAMPUTTAA PEPPUU JA KOKAIINIII TARJOO

• Ovat hyviä

Kari Poikonen harjavallassa karvaranteitten pizzerian yläpuolella tai hermoratahieroja Jauhiainen Raumalla Satamakadulla..löytyy luettelosta eli 020202

• Anonyymi

KYLLÄ ANALII JA HET ILIMA RASVAA .. 400.- EUROO LAAKI JA 10 KERTAA JOUSUT KÄYMÄÄ.N NO HOMOX TUUT KIPUU SIIRTTUU

• selkä suoraks

Paras lääkäri hieroo mobilatin suoraan palleille.

• Selkäkivuista kärs.

E. Karra on paras

• Anonyymi

KARRA SILLÄ PARTAA IMET JA ANNAT ANAALII SE TYÖNTY SUN KANALII.. AI AI..

• vuosikymmenten kokem

Luttinen medipori, sieltä saat oikeasti parhaan avun.

• we234

"E. Karra on paras"

Jep samaa mieltä

• vai karra paras

Esko Karra on väärällä alalla sen olisi pitänyt olla pappi,se ei kuunuele potilasta ja ei hoida potilasta miten tk:ssa voi mennä Karran vastaan otolla 2-5min kun diaknooosi onb valmis ja lääkeresepti on kadessä ja seuraava potilas on jo sisällä .Karra on suomrn nopein lääkäri ja täysin paska .Kyllä jumala pelastaa ja jeesus auttaa kaikissa vaivoissa .Miten Karra voi olla yliläkäri tk;ssa ja vastaa itse siitä tehtyihin valituksiin

• Lääkäritalo

J. Levolalle Porin Lääkäritaloon.

• Anonyymi

LEVO LASKEE SUT LUOJALLE JA LEVOLLE KÄSKEE KÄY ANAALII JA OKSENTAA PÄÄLLÄ,

• trits trats rukiver

Tule ulvilaan arvauskeskukseen.Täällä ei osata edes sen vertaa mitä nuoret lekuriharjoittelijat siellä porissa, mutta meilläpä ei saa edes lekurin puheesta selvää kun sieltä tulee jotain venäjä/viro sönkkäystä ja tohtori joutuu hakemaan jumalauta vielä tulkin tilanteeseen että saadaan vaivat ja hoitometodit selville.

Miten voi päästä lääkäriksi jos kerran ei puhu selkeää suomea ja potilas ei tajua jostain tukehtuvan pöllön ääntelyä muistuttavasta kielestä mitään?

Täällä saat arpakupongin käteesi, mistä vaivasi arvotaan, ja tohtorilla on narunpätkiä joista nyppäisemällä voitat itsellesi jonkin metkan hoidon.Täällä selkä paranee!

• Voi vittula

Saattaapi tulla vielä paniikkihäiriödiagnoosi, kannattaa suosiolla kuolla kotiin, pääsee tuhkattavaksi ilman hullunpapereita.

• botkuballi
        Voi vittula kirjoitti:

Saattaapi tulla vielä paniikkihäiriödiagnoosi, kannattaa suosiolla kuolla kotiin, pääsee tuhkattavaksi ilman hullunpapereita.

Paniikkihäiriö ei ole mielisairaus, ja siitä kärsii joka kolmas ihminen jossain vaiheessa elämäänsä.

• Anonyymi
        Voi vittula kirjoitti:

Ei se paniikkihäiriö kuule, mikään hullun tauti ole. Se on helvetin raskas sairaus ja vaatii paljon enemmän kuin moni luulee. Sitä paitsi, ei sellaista diagnoosia ole, kuin hullu. Kannattaa joskus miettiä asioita, vähän eri kantilta.
        Ystävällisin terveisin paniikkihäiriö...

• mobilaattianii

Hauskoista vastauksista jees kiitti.. =) Kyl johonkin näistä otan yhteyksiä! Hullunpaperit ei (harmi kyllä) ole viel takataskus.. Tuntuu, et niist ois vaa hyötyy nykyää...

• apuva1

Mene Nykäsen Timolle Porin lääkäritaloon jos haluat että saat hoitoa.

• Mhmmmm
        apuva1 kirjoitti:

Mene Nykäsen Timolle Porin lääkäritaloon jos haluat että saat hoitoa.

Samaa suosittelen minäkin.

• mumur1

Karra on hyvä jos sulla on kiire. Levolalle en menisi kilon paloinakaan, mutta makunsa kullakin..

• Osaa hommansa!!!!!!!

Karra rules!

• välilevy

Itse menisin nyt Antti Heikkiläln vastaanotolle Eiraan Helsinkiin.

Voisin myös mennä myös Ortonin kipuklinikalle Helsinkiin, vaikka Jukka-Pekka Kourin vastaanotolle. Orton on muutenkin erikoistunut tuki-ja liikuntaelinsairauksiin.

Miksi Helsinkiin?
      Koska en tiedä täällä ketään hyvää asiantuntijalääkäriä ja koska TV:ssä ovat vaikuttaneet päteviltä ja asiantuntevilta.
      Koska olen itse kärsinyt tuskaisista selkäkivuista, olisin nyt valmis hyppäämään vaikka junaan ja varaamaan ajan pääkaupungista hyvältä lääkäriltä.
      Turha kierrellä täällä pitkin kaupunkia etsimässä apua, jos ei sitä saa.

• Totta puhut

Yliopistokaupungeissa on huippuosaajia Poriin verrattuna. Helsingissä ortopedit ja ihosairaudet, Turussa endokrinologit ja Kuopiossa neurologit. Siinä melkein koko keho onkin!

Tosiaan Satakunnassa ei saa apua niin yksityisiltä kuin julkiselta sektoriltakaan.

• Joosua4

Menepä ja heiluta kahta viisisatasta, kyllä joku tulee ja auttaa.

• Anonyymi

Kauanko heiluttaa oli vuosi 2012 nyt muuten 2024 lopuillaan alkaa kuukauden päästä 2025 jaksatko vielä?

• oikeuden mukaisuus

Käyttämätön selkä oireilee. Eli mitä teet itse selkäsi eteen? Millaista jumppaa teet ja miten rasitat selkääsi säännöllisesti, että se pysyy toimintakunnossa. Onko työ vaan istumatyötä vai oletko työtön luuseri. Luultavasti näin. Maataan vaan sohvalla kaljapullo kourassa ja odotetaan että lääkäri laittaa selän kuntoon sitten kun se viimeisen kerran nyrjähtää siinä plösähtäneellä sohvalla. Lääkäriltä ei saa mitään taikanappeja tai sairaseläkettä siksi ettei itse viitsi nähdä vaivaa terveytensä eteen. Parasta tässä on kuitenkin se, että jokainen voi itse päättää tekeekö mitään ja kun ei viitsi saa itse kärsiä seuraukset.

• Kaderuikuttaja

Hyvää lääkäriä Porista? Halvemmalla pääsee kun menee kirjastoon selaamaan joka kodin lääkärikirjaa ja saa selvemmän / paremman vastauksen.

• Anonyymi

Arvo Ylppö

• Anonyymi

Ennen Porissa oli vaikea päästä lääkäriin, nyt ei pääse edes ajanvaraukseen.
      Siinä hieno Sote mihin meni kymmeniä miljoonia hukkaan. Ainoa mitä tapahtui oli että palkattiin sata uutta Kirsti Varhilaa turhiin virkoihin ja hoitajat näyttivät että palkankorotus on tärkeämpi kuin potilaan henki.
      Naisten ala eli päin persettä koko järjestelmä.

• Anonyymi

" mobilatia ja panadoolia tungettu"
      No ei niitä "sinne" kannata tunkea, se mobilaatti kuuluu hieroa selkään ja panadoolit niellään.
      Kaikkea ihmiset sinnekin tunkee.

• Anonyymi

Mä käyn Eskolla

• Anonyymi

Mä käyn yrjöllä.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6010
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4107
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2064
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1817
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe