Skodalla edelleen itäauton imago.

VAGmies

Kovin hitaasti Skodan itäauto mielikuva muuttuu.
Skoda on ihmisten mielestä edelleen itäpuolen Volkkari.
Kuitenkaan Skodan kulta-aikoina ei sllä ollut mitään yhteyttä Volkkariin.
Auto on nykyisin Volkkarin halpisversio ja sllä siisti.

22

306

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itäimago

      Luonnollisesti skoda on itäauto, onhan se itäblokin alueelta ja aatteen vaikutusalueelta, slaavien halvalla kokoon kyhäämä ajoneuvo.

      • bmw kusipää

        itäimago oikeassa,se on nykyajan Lada.


    • gs birotor

      Kannattaa tutustua myös Skodan historiaan aikaa ennen kommunismia.

      Toivottavasti myös muistatte, että tuotemerkki LG oli aikoinaan Gold Star jolle suunilleen nauroivat kaikki.
      Mutta mitä merkitystä noilla on jos tämänhetkinen tuote on asiallinen?

      • m.m.,m

        Ja sinusta LG on erinomainen tuote?


    • ▀▄▀▄▀▄▀▄

      Sinulla itselläsi ehkä on jumittunut mielikuva ja vääristynyt näkökulma asioihin. Useimmilla ei ole.

      Skodalla ei ole enää itäauton imagoa. Suomen suosituin automerkki.

      Ja kirjoitukset volkkarin halpisversiosta voi työntää yhtä lailla hanuriinsa. Taitaa Gloffi olla listahinnaltaan jopa halvempi kuin Octavia. Osat on samoja, etevämmän tuotantotekniikan kautta Skoda on rinnanmitan edellä, ja sekös saa VAG-miehet kirjoittelemaan tuollaisia.

    • kultaiset muistot

      Totta turiset, Skodalla on hieman köykäinen imago ja sitä verrataan usein Volkkariin, jolla on nykyisin todella vikapesän imago. Onkohan kukaan säästynyt kuulemasta TSI ja DSG ongelmista?

      Volkkari on jo huonompi kuin Opel aikoinaan!

    • analysointia...

      Onpa joku laittanut provomielessä nickikseen VAGmies. Jäljet varmaan johtavat kuitenkin ihan toiseen merkkiin. Trolli on sillä siisti.

    • Lenin setä

      ei myydä trabanttia ei volgaa ei ladaa enää suomessa itäblokin viimeisimpiä mohikaaneja skoodat onpi. Tosi kommunistia harmittaa... Työn orjat sorron yöstä nouskaa! Punalippujen kanssa barrikadeille menkäämme ja kieltä näyttäkäämme porvari mersu miehille.

    • itäautoilija

      Itäautokeskustelua käydään tuolla itäautot -palstalla. Siellä Skoda on keskeisti esillä.

      • Trolli nostaa:.

        .

        Trolli nostaa keskeisesti omaa yhden miehen vihaansa kunnon Skodaa vastaan

        .


    • itäauto itäauto

      Se on tuo Toyota Aygo valmistettu samassa maassa kuin Skodatkin, eli Tsekissä. Se on tuo Toyota Aygo oikein itäblokin auto.

      • älykäs ketju, lasten

        Älä ärsytäTeroja. Sieltä alkaa vastaprovojen tulva.


      • ffffffffffffffffffff

        On tainnut sinulla mennä tuo kommunismin kaatuminen täysin ohitse?
        Kerrotko vielä ne automerkit, joilla ei ole/ollut tuotantoa "kommunistisessa" maassa?


    • skodisti

      Mitäs ne tojot tälle palstalle kuuluu, niillä on ihan oma palsta.
      Skodaa kiitosh.

    • Ovelaa...

      Se on ovela veto Volkkarilta. Konsernilta löytyy merkki itäblokin ihannoijillekin.

      • Ovela veto:.

        .

        Aina löytyy laatumerkille ihannoijia

        .


    • t

      Samasta sylttytehtaasta kaikki vag konsernin kikkareet tekniikaltaan. Omasta skeidasta levisi kansi 130000 km kohdalla, ja huollettu ja skoodalla huollettu ja aikanaan, ja ei katkennut hihna vaan venttiilit paloi...ja ajettu 98 E:llä...

    • jorma-vaan

      mihinkäs se itäauton imago menisi? meinaan skeida oli, on ja tulee olemaan itäauto. siihen mitään imagoa tarvita...

      • autokauppias,

        Hah, ostettaessa Volkswagen, myytäessä Skoda ja hyvitys sen mukainen!


    • Nyyyyt riitttiiii

      No on ainakin skodan merkki huolto järvenpäässä itämäinen kallis ja virheitä ei myönnetä asiakas onpelkkää ilmaa ja penniäkään ei takasin tipu vaikka tuhoisivat koko auton

      • saippuakauppias-

        tämä kuulostaa itäauto tarinalta


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe