Maksan verkkopankissa kaikki laskut. Vaikuttaako laskujen määrä palvelumaksuihin? Entäs tiliotteet ?
Osuuspankin palvelumaksut
12
3503
Vastaukset
- EsaL-74
Ei vaikuta. Maksat palveumaksua nettipankkitunnuksen olemassaolosta, pankkikortin olemassaolosta ym. Jos haluat paperisen tiliotteen, maksat siitä. Nettitiliote taitaa olla ilmainen ja säilyy siellä 2 vuotta. Halutessasi voit sen sieltä tulostaa.
- h.hanhivaara
EI vaikuta.
Sulta ei peritä mitään maksuja, kun verkkopaniikissa maksat! - verkkoposti
se on muute epis, että jos käytät verkkotiliotteita, nii silti maksat samat palvelumaksut kuin ne joille tulee otteet kotiin postissa.... tiedä sit miten se pitäs hinnoitella....
- 4+5=9
Maksupalvelulain mukaan kuluttaja-asiakkaan tulee saada yksi maksuton tiliote kuukausittain, jos tilillä on tilitapahtumia. Jos asiakkaalla on verkkopankkisopimus, tämä maksuton tiliote voidaan antaa sähköisenä.
- 8+13
millä tavalla se on "epistä"?
Mun mielestä verkkotiliote on PAAAALJOON kätevämpi kuin paperiset tiliotteet. Ok - pankki säästää kun ei tarvitse lähetellä minulle paperia, toisaalta minä säästän kun saan tiliotteet arkistoitua automaattisesti.
- on se niin väärin
Kaksi samalaista palvelua ja kaksi erilaista tapaa laskuttaa tai olla laskuttamatta.
1. Matkapuhelin operaattori, Laskutus sähköisesti, kuukausi maksu 0,70-2,00euroa, sähköinen laskutus, ei perusmaksua isompaa palvelumaksua. Sähköisen palvelun myötä saat ilman lisämaksua myös puhelineroittelun.
2. Pankki, hoidat kaikki asiasi verkossa, käytät korttiasi oikein, joskus nostat käteistä kassalta konttorissa. Palvelumaksu 4,00 vaikka et käytä pankin tulostamaa tiliotetta.
Aivan samoilla ehdoilla palvut saa myös asiakas jolle pankista tulee tulostettu tiliote.
Kummankin tapauksen maksuttomuudet ymmärrän siinä tapauksessa, että asiakkalla on toimintakykyyn vaikuttava ja todistettu syy.... Aivan perus syitä ovat kännykän käyttäjän korkea ikä... jonka tietenkin palveluntuottaja näkee jo omista tiedoistaan, mutta myös muut syyt joita voi todistaa vaikka lääkäri.
Mut pankista... kyllä on köyhän kova työ välttää palvelumaksut, kun pitää saada se 5000 kasaan ilman velkaa - Kannattaa vertailla
Miksi kukaan on OP:n asiakas? Ai kun sieltä saa keskittämällä bonuksia,
joita voi käyttää vaikkapa vakuutusmaksuihin?
Hinnastosta poimittua:
Saapuneen e-laskun säilytys OP-verkkopalvelussa (verottajaa varten) 24 kk jälkeen, kuukausimaksu (hinta sis. ALV): 0,90 euroa / alkavat 50 kpl > vuodessa siis liki 11 euroa tähän.
OP-verkkopalvelun kuukausimaksu, 2,50 euroa => vuodessa 30 euroa
OP-Visa, 2,50 euroa / kk => vuodessa 30 euroa
Luoton maksuerän automaattinen veloitus, 1,80 euroa / kk => vuodessa 21 euroa
Pelkästään tähän uppoaa vuodessa jo yli 90 euroa eli maksa siinä sitten
vielä vakuutuksia näillä bonuksilla.
OK, on niitä maksuja muillakin pankeilla, mutta kannattaa vähän vertailla
hintoja ja myös Pohjolan vakuutuksia. Minulla kun ei ole enää lainaa, voin
valita oman pankkini vapaasti ja saan mm. muut yllä mainitut palvelut ilmaiseksi
sekä Pohjolaa halvemmat vakuutuksetkin.
Pisti kyllä vihaksi, kun lueskelin OP:n hinnastoa vakuutuksia vertaillessani.- tuuliahko
Pienyrittäjäkin on hyvä rahastettava. Maksat itse laskusi, maksat siitä 20 senttiä lappu. Kun asiakkaasi maksaa maksaa käyttäen viitettä, maksat siitä hyvästä 13 senttiä per lasku. Ja jos asiakkaasi ei käytä viitettä vaan runoilee viestikenttään, maksat siitä hyvästä 50 senttiä palvelumaksua.
Nyt olivat keksineet vielä jotakin uutta, entinen kympin tienoilla oleva maksu (pienyrittäjällä muutama kymmen tilisiirtoa) oli pompannut 40 euroon. Yli 30 euroa uutta maksettavaa, selityksenä tiliotteessa rahankäsittely uuden taulukon mukaan.Pankkikonttorilla olivat öö, ei tietoa mistä kysymys, lupasivat ottaa selvää. Saas nähdä tuleeko soittoa ja vastausta kysymykseen. No oli miten oli, parempi siirtyä yrittäjäystävällisemmän pankin asiakkaaksi. - Anonyymi
Tuo laskun säilytyskulu on ainakin ihan huuhaata. Kenellekään tavalliselle ihmiselle ei tule 50 laskua kuukaudessa, ehkä firmalle jossa olen töissä tulee tuollainen määrä, tosin liikevaihtokin on yli kuusi milliä ja työntekijöitä yli 50.
Itse maksan OP:lle vajaat viisi euroa kuukaudessa, sisältää verkkopankin ja debit-kortin. Kaksi kuppia kahvia huoltiksella maksaa saman verran, eli en koe palvelua kalliiksi. - Anonyymi
Tuo laskun säilytyskulu on ainakin ihan huuhaata. Kenellekään tavalliselle ihmiselle ei tule 50 laskua kuukaudessa, ehkä firmalle jossa olen töissä tulee tuollainen määrä, tosin liikevaihtokin on yli kuusi milliä ja työntekijöitä yli 50.
Itse maksan OP:lle vajaat viisi euroa kuukaudessa, sisältää verkkopankin ja debit-kortin. Kaksi kuppia kahvia huoltiksella maksaa saman verran, eli en koe palvelua kalliiksi.
- Anonyymi
Kysy suoraan verkkopankista äläkä täältä.
- Anonyymi
Satuitko huomaamaan, että ketju on 7 vuotta vanha?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205024
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r21802Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361250Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121190- 921117
- 931074
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17863viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168815En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61723Vappu Pimiä jakoi kuvia Maajussille morsian -kuvauksista! Seuraajalta tärkeä toive: "Voi miten..."
Tätä kyllä kannattaa toivoa! Vappu Pimiällähän on tunnetusti myös sormensa pelissä näissä rakkausjutuissa ja hän toimii25709