Yksi kuollut auton ja junan törmäyksessä .
Tasoristeys onnettomuus Lieksassa.
9
1227
Vastaukset
- ExLieksalainen
Ikävä tapaus,toivottavasti ei harkittu teko.Ei kuitenkaan kovinkaan montaa kertaa päivässä juna kulje.
- mies34
hyvin oli vanha pikkunen golffi rytyssä....ei sitä voi edes autoksi kahtoa... liekkö harkittu teko vai vahinko,siinäkin sentäään aika hyvin näkeee jos juna on tulossa kun aika aukeata siinäkin kohdin...harmillisista tietystii!..
- oikeisiin asioihin k
eikös juuri tämmöiset ole ns. rtärkeitä asioita, joihin soisi poliitikkojen korjaustavoitteensa tsuumaavan. Taita mennä aika toreilla jonnin joutavvii höpötellessä.
- jdhdyslcmcjduföfodms
Kumma kyllä ei tuohonkaan tasoristeykseen ole ollut määrärahoja puomi/hälytyslaitteita varten? Kuitenkin siellä on vakituista asutusta ja liiekennettä päivittäin niin radalla kuin tielläkin? Eikä ollut ensimmäinen onnettomuus tuossa tasoristeyksessä? Mutta niinhän se menee että ensin muutama ihmishenki uhrataan ennekuin saadaan jotain tehtyä onnettomuuksien välttämiseksi!
- honkkiksen kurko 67
Risteys on vaarallinen kokeneelle autoilijallekin. Juna tulee todella nopeasti näkyvyyden rajoissa. Toki täytyy ottaa myös kuuloaisti käyttöön. Ite ajan siitä silleen, että apukuski menee radan yli jalkaisin ja katsoo varmistaen ettei junaa näy. Yksi vaarallisimpia tasoristeyksiä joita olen eläissäni nähnyt.
- smart ass
Eipäs nyt hätäillä.me hyväveli populaatiossa päätettiin että seuraavassa saunaillassa sovitaan,kuka tekee sen kalliimman tarjouksen ja kuka halvimman.Laitetaan oikein kameratkin ja suoraan nettiin.
- .:|:.
Se auto oli 800 000 ajettu Golf.
- Otan osaaa suruun
Tuo tasoristeys on minulle hyvin tuttu. Kaikki surpeenvaaralla koulunsa käyneet tietävät tuon paikan. Olen itsekkin ollut auton matkustajana,kun on ylitetty tuo tasoristeys. Todella huono näkyvyys. Todella vaarallinen tasoristeys.
- ihmettelemmevaaan
hyvin se kuski on oikealle nähnyt siinä kun juna on lieksasta tullut, mietittii isolla porukalla paikanpäällä että miten se on voinut ajaaa alle koska lieksaan päin näkeee hyvin jos juna tulee, mietimme myös että olisi tahallinen ollut.. jaa a jaa a...
no sellasta sattu tällä kertaaa ja golffi on entinen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2257007Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää451295Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271102- 75911
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal49875Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a62867Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.95832Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38801Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14776- 43743