Joo elikkäs esinahka pikkuhiljaa arpeutunut ja kiristynyt tiukemmaksi kuin se oli ennen. Ei mene enää terskan taakse erektiossa, vaikka ennen meni. En tiedä mitä tehdä, pitäisikö antaa olla ja katsoa jos se "löystyy" vai hakeutua lääkäriin?
Esinahka tiukentunut/arpeutunut. APUA!
16
7214
Vastaukset
- aupuva saa
Mene lääkäriin, mieluiten urologin juttusille. Se hoitaa näitä "miesten juttuja".
- Kiitosvastauksesta
Onko lääkäriin meno ainoa vaihtoehto vai voisko se löystyä vielä ittestään? Ei millään kehtais mennä...
- gfdnghf
Riippuu mitä sinä sillä arpeutuneella tarkoitat. Jos se oikeesti on arpeutunut, ei esim. rupi liiasta masturboinnista, niin kyllä mene kiireesti. Jos se on ennen mennyt terskan taa ja nyt ei mene, niin kyllä siinä jotain outoa on.
PS. älä nyt tämän viestin jälkeen kuvittele että lääkäri luulis että se rupi on muka itsetyydytyksestä tullut, etkä siksi voisi mennä.- gfdnghf
Ai niin, mitä se terskan päälle erektiossa tarkottaa?
Meneekö se terskan päälle ihan kivuttomasti, jos vedät sen sormin? Se nyt on tavallista ettei se itsestään ihan loppuun asti mene.
- rthgthgytr
ytujht6jt6y
- TäälläAloittaja
Liiasta masturboinnista tullu haavaumia jotka sitte muodostanu arpikudosta, mutta siis ei ole mitää näkyvää arpea. Välillä se on ollu kireempi ja välillä löysempi. Pitäs varmaa jättää rauhaan pariks viikoks ja kattoo jos löystys?
- JuuMinäTäällä
Ja selventääkseni siis meni aikasemmin helposti taakse mut nyt ei mene. Jos väkisin vetää ni siihen tulee haavaumia tietenkin jotka sit arpeutuu
- gfdnghf
Suoraan sanottuna terveystieteellinen tietämykseni loppui tähän. Itsellä ei koskaan ole tollasta oneglmaa ollut.
Eihän siitä haittaakaan ole, jos vaikka käyt ensin terveydenhoitajalta kysymässä. Eihän sille tarvi mitään syistä puhua.
Tiukka esinahka. Äkkiä lääkärille ja *nipsnaps*
- KiitosVastauksista
Löytyykö noita urologeja ihan normi terveyskeskuksista vai pitääkö mennä yksityiselle?
- Sama ongelma oli.
Aika auttoi.
- O ou
Mieti et jos se arpeutuu, sitte runkkaat taas ja se arpikudos repeää, tulee lisää arpia, runkkaat taas, kaikki ne arpikudokset repeää, tulee vielä lisää arpikudosta, vaikuttaa siltä, et sun pitäis mennä lääkäriin ja ympärileikkaukseen. Mikä EI ole huono ! Ainakii mun mielest penis on paremman näkönen ilman mitää ylimäärästä esinahkaa. Ja oon tyttö ! :-)
- poskarostiborotti
O ou kirjoitti:
Mieti et jos se arpeutuu, sitte runkkaat taas ja se arpikudos repeää, tulee lisää arpia, runkkaat taas, kaikki ne arpikudokset repeää, tulee vielä lisää arpikudosta, vaikuttaa siltä, et sun pitäis mennä lääkäriin ja ympärileikkaukseen. Mikä EI ole huono ! Ainakii mun mielest penis on paremman näkönen ilman mitää ylimäärästä esinahkaa. Ja oon tyttö ! :-)
http://www.circlist.com/styles/style-p6images/lowscar-05.jpg
Tämä kuva vahvistaa, että olen samaa mieltä kuin "O ou" :))) - sikavaakuna
poskarostiborotti kirjoitti:
http://www.circlist.com/styles/style-p6images/lowscar-05.jpg
Tämä kuva vahvistaa, että olen samaa mieltä kuin "O ou" :)))Hyi helvetti. Amerikkalainen nylkemällä leikattu, vaalea arpikudos näkyy terskan takana. Kuka tuollaisen paviaaninkalun haluaisi (muut kuin amerikkalaiset lääkärit, koska leikkauksesta voi periä maksun)?
- käyttää omaa
Ääh, mitä tuota nyt suotta asiaa selvittämään. Harkitse sitten lääkärille menoa kun ei enää pissi tule ulos kikkelistäsi. Silloinkaan älä pidä mitään kiirettä vaan pohdi ja harkitse ihan kaikessa rauhassa muutama kuukausia että PITÄISIKÖ kenties ehkä miettiä jotain vai kuinka... Mitäpä siitä jos ei kikkeli toimi, eihän se haittaa...
- 10+10=?
Kantsii mennä lääkäriin mahd. pian koska ei toi oottamalla voi paremmaks tulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662298Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381893Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣281602Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711560Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.921366Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1841214Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1221170Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬241130En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9952- 77949