läheisen kuolema...

tytsy

näin eräänä yönä unta, että äitini kuoli.
se oli aivan hirveää!
Itkin unessa ja kun heräsin olin oikeasti itkenyt.
tyynyni oli aivan märkä.
Mitä läheisen kuolema voi tarkoittaa?
Toivottavasti ei ainakaan enne uni!!!

8

8732

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mira

Ei tiedä kuolemaa!Näin kerran samaa unta!Ja lähipiiriinne pitäisi syntyä uusi lapsi! :)

• ÄmJii

Kuolema unessa ei tarkoita oikeaa kuolemaa vaan että äidistäsi on kuollut jokin asia pois. Esim.n.2v sitten näin unta että lapseni silloin 11v. oli ollut viikonlopun jossain kateissa ja sain kuulla että hänet oli surmattu ja poikani oli viety poliisiasemalle. Hänet oli kääritty läpinäkyvään muoviin ja kannoin häntä oikealla olkapäälläni kotiin. Aika karmaiseva uni mutta tiesin että poikani "lapsuus" loppui siihen aikaan koska hänen käytöksensä alkoi muuttua hyvin pian unen jälkeen varhaisteinimäiseksi.Toivon apua sinulle tästä esimerkistä.

• boy86
        ÄmJii kirjoitti:

Kuolema unessa ei tarkoita oikeaa kuolemaa vaan että äidistäsi on kuollut jokin asia pois. Esim.n.2v sitten näin unta että lapseni silloin 11v. oli ollut viikonlopun jossain kateissa ja sain kuulla että hänet oli surmattu ja poikani oli viety poliisiasemalle. Hänet oli kääritty läpinäkyvään muoviin ja kannoin häntä oikealla olkapäälläni kotiin. Aika karmaiseva uni mutta tiesin että poikani "lapsuus" loppui siihen aikaan koska hänen käytöksensä alkoi muuttua hyvin pian unen jälkeen varhaisteinimäiseksi.Toivon apua sinulle tästä esimerkistä.

Onko äitisi jotenkin sairas ja ehkä hänen kuolemansa on enää ajan kysymys? Olet ehkä huolissasi, että hän voi kuolla.
        Edellisen viestin ajatus oli myös ihan uskottava, mutta tuo ensimmäinen viesti, että se viittaisi syntymään! En usko.

• Opinion

Minä olen myös pari kertaa nähnyt unta, että anoppini, lasteni mummo kuoli. Kuolema unessa oli sellainen, että hän ajoi polkupyörällä pakkasessa ja paleltui kuoliaaksi. Siis aika omituinen. Luin jostakin, että isoäidin kuolema viittaa lapsen syntymiseen lähisukuun. Minusta se oli aika mahdoton ajatus. Mietin, että kukahan mahdollisesti voisi vielä mieheni suvussa tehdä lapsen? Ei mennyt kovin paljon aikaa kun 18-vuotias tyttäremme alkoi odottaa lasta. Kun mummo kuoli toistamiseen unessani, mieheni sisarenpojan tyttöystävä alkoi odottaa lasta. Taas oli pienokainen syntymässä sukuun.
      Omaisen kuolemasta uneksiminen voi olla toisen tulkinnan mukaan myös enne peitetystä vihamielisesta suhtautumisesta tähän. Ehkä joskus hetkellinen suuttumuksen tunne jotain ihmistä kohtaan tulee unessa näin esiin.

• Anonyymi

Olen nähnyt samanlaista unta. Siinä unessa minulle soitettiin ja kerrottiin äitini kuolleen. Olin silloin n. 25 vuotias ja äitini kuoli kyllä monen vuoden päästä minun olleessani 28 vuotta. Se miten minulle ilmoitettiin äidin kuolemasta tapahtui täsmälleen samoin kuin unessani, jonka muistan edelleen. Heräsin omaan itkuuni. Odotin tuolloin äidin kuollessa toista lastamme, ja hän oli ehtinyt näkemään minut odottavana. Kaikki tuli puhuttua viimeisellä tapaamisellamme ja 1 1/2 viikon päästä hän kuoli. Olen nähnyt myös oman kuolemani eli miten se tapahtuu ja miten se tapahtuu. Minulle ei vain koskaan näytetä milloin jotakin tulee tapahtumaan. Viime yönä näin unta anopin kuolemasta, eikä kyse ole siitä että jotenkin toivoisin sellaista. Ei tod. Olen tuntenut anoppini 31 vuotta ja nyt ensi kerran näin tuollaista unta. Itse uskon, että näen enneunia. Olen nähnyt muitakin enneunia ja ne ovat kohdallani toteutuneet. Lapsia ei sukuumme eikä lähipiiriin ole syntynyt näistä kuolounista huolimatta, joten tuohon en usko.

• Anonyymi

Artemidoroksen unikirjassa kerrotaan äidin kuolemasta nähdylle unelle selitykseksi, että se saattaa tarkoittaa taloudellisia vaikeuksia unennäkijälle. Äiti on ikäänkuin unennäkijän elättäjä, eli hänen ammattinsa ja tulonlähteensä.

• Anonyymi

Uni on usein toisto omista peloista ja ahdistuksista. Äitisi on sinulle elämäsi tärkeimpiä ihmisiä, joten on luonnollista, että tällaisia painajaisia voi tulla.
      Kannattaa myös rukoilla läheisten puolesta Jeesuksen nimessä. Se tuo lohtua ja turvallisuuden tunnetta. Täytyy muistaa, että unet eivät määritä elämää. Ne ovat vain unia. Omia pelkoja ne tietysti voivat peilata.
      Tsemppiä!

• Anonyymi

Näin myös saman unen yli n 30 vuotta sitten ja unitulkinta oli,että perheenlisäystä odotettavissa. 2 vkoa unesta tein positiivisen raskaus testin❤

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta

Sinulle! Olen miettinyt sinua paljon yön aikana. 🫂
      Ikävä
      66
      1100
    2. Viesti sinulle

Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️
      Ikävä
      42
      788
    3. Mitä ihmettä pitäisi tapahtua

Että me kohdataan ja saadaan tämä tilanne etenemään?
      Ikävä
      69
      772
    4. Jos mies naisen prinsessakohtelu

on sinulle liikaa, älä valitse prinsessaa 🦋🧚🏼‍♀️👸🏼
      Ikävä
      149
      726
    5. Olen kironnut sinut alimpaan helvettiin

Hyvää matkaa.
      Ikävä
      72
      717
    6. Miksi meille jäi

Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk
      Ikävä
      37
      675
    7. Mitä sinulle on tapahtunut lapsena

Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)
      Ikävä
      78
      653
    8. Ikävö sinua nainen!

Rakastan sua! ❤️💛❤️💜🧡🧡💚🤎:💜💜❤️
      Ikävä
      51
      632
    9. Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.

Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k
      Sinkut
      202
      576
    10. Rakas, rakkaampi, rakkain

Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m
      Sinkut
      115
      558
    11. Haluan purkaa vielä tuntemuksia

Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei
      Ikävä
      19
      540
    12. Kyllä tiedän sun

Likaiset pelit selän takana
      Ikävä
      52
      509
    13. Ketä ajattelen

kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v
      Ikävä
      18
      490
    14. Onko tuo joku katkera nainen oikeasti

Joka sinua syyttää?
      Ikävä
      84
      476
    15. Sara Sieppi ja hissi tänään

Voi helvetin helvetti. Nytkö tätä naikkosta täytyy palvoa ja antaa etuoikeus hissiin, kun hän on vääntänyt kakaran maail
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      474
    16. YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.

Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene
      Ähtäri
      25
      436
    17. Pilkettä sunnuntain silmässä

😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto
      Sinkut
      65
      431
    18. Mikä on totta mikä ei?

Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?
      Kuhmo
      9
      426
    19. Työttömän miehen ihmisarvo

..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnolline
      Sinkut
      107
      423
    20. Tiedätkö kun on

Ikävä sinua melko usein.
      Ikävä
      17
      412
    Aihe