Ruotsin kieli pitää kieltää Suomessa samalla tavoin kuin suomen kieli on kielletty Ahvenanmaalla.
Suomeen tarvitaan Ahvenanmaan malli
9
115
Vastaukset
- up,up
up
- Liioittelua.
Kyllä Ruotsin mallikin riittää, vaikka surusvekoille sekin olisi kauhistus.
- mistä näitä tulee
MItä sä selität??
Ei täällä Ahvenanmaalla ole suomenkieli mitenkään kielletty?!
Itse puhun pelkästään suomea ja asun ahvenanmaalla! - Mistä tulee tuokin
Olet niitä lieroja jotka yrittävät saada yön näyttämään päivältä vaikka on täysin pimeää. Kaikki me tiedämme ettei Ahvenanmaalla suomenkielisillä ole mitään
oikeuksia ja on täysin turhaa selittää mitään muuta. Ahvenanmaan politiikka on
täysin rasistien ja kiihkoruotsalaisten änkyröitten hallussa.Niinhän se tietysti on. Ihminen joka ei ole jalallaan astunut Ahvenamaalle tietää paremmin millaista täällä on kuin sellainen joka on vuosia täällä asunut.
- Jaahas!
ahvennainen kirjoitti:
Niinhän se tietysti on. Ihminen joka ei ole jalallaan astunut Ahvenamaalle tietää paremmin millaista täällä on kuin sellainen joka on vuosia täällä asunut.
Affenoiden palkkaluopio ja nikkivaras tuli haukkana paikalle, kun Ahneidenmaata moititaan.
Tämä palkkasveko pakkoruotsitti lapsensa jo mantereella. Eli hänen todistuksensa on yhtä tyhjän kanssa. Kuka uskoo maanpetturia? - pirno paavo ite hist
ahvennainen kirjoitti:
Niinhän se tietysti on. Ihminen joka ei ole jalallaan astunut Ahvenamaalle tietää paremmin millaista täällä on kuin sellainen joka on vuosia täällä asunut.
Ja miksi ihmeessä kukaan täysijärkinen suomenkielinen sinne tulisi. Eikä ne luuseritkaan jotka teidän punkkisaaren kautta laillisesti veroja kiertää ole mitään Räikkösen tasoisia kovan luokan ansaitsijoita.
pirno paavo ite hist kirjoitti:
Ja miksi ihmeessä kukaan täysijärkinen suomenkielinen sinne tulisi. Eikä ne luuseritkaan jotka teidän punkkisaaren kautta laillisesti veroja kiertää ole mitään Räikkösen tasoisia kovan luokan ansaitsijoita.
Siksi että täällä on hyvä asua ja koska ahvenanmaalaiset ovat ahkeraa porukkaa ja työttömyyttä ei ole niin pärjäämme ilman Räikköstäkin (joka taitaa maksaa veronsa jonnekin ihan muualle kuin Suomeen). Maanpetturi joka rakastaa omaa maataan? Jos sellainen on maanpetturi, niin sitten olen ihan mielelläni sellainen. Minusta on enemmän maanpetturuutta vihata osaa omaa isänmaataan.
- bevs hist ukr tox ik
ahvennainen kirjoitti:
Siksi että täällä on hyvä asua ja koska ahvenanmaalaiset ovat ahkeraa porukkaa ja työttömyyttä ei ole niin pärjäämme ilman Räikköstäkin (joka taitaa maksaa veronsa jonnekin ihan muualle kuin Suomeen). Maanpetturi joka rakastaa omaa maataan? Jos sellainen on maanpetturi, niin sitten olen ihan mielelläni sellainen. Minusta on enemmän maanpetturuutta vihata osaa omaa isänmaataan.
Pitäisikkö Räikkösen siis pyytää miljoonien eurojen edestä varustamotukea ja loisia sillä. Räikkönen on tuonnut Suomelle enemmän kansainvälistä kunniaa kuin yksikään teistä loisista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131053
- 1141046
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32643ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482