Hei Tässä Johtaja Joni Virtanen!

JohtajaJoni22

Olettekin jo huomanneet meidän romanttisen suuteluvideon :)

69

3304

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jk

ole hyvä

• Ei minua ainakaan

Aloitusviesti on provo. Ketä kiinnostaa kahden tuntemattoman ihmisen tekemiset?

• kuvotatte vain

mikä vetun johtaja? sähän olet työtön yksinkertainen ja tyhmä luuseri jostain perähikiältä, ei koulutusta, ei ammattia eikä työtä.
      ja se sun poitsusi samanlainen, jossain amiksessa kärvistelee, karseannäköinen kaiken lisäksi, teistä ei oo KUKAAN kiinnostunut, kahdesta säälittävästä luuserista.

• johtajanoni22

hahahahaaaaaaaaa t.johtaja

• Stupid fucks
        johtajanoni22 kirjoitti:

hahahahaaaaaaaaa t.johtaja

Hahhaa vaan sinne, koko Suomi nauraa teille, olette itsenne nolanneita uuvatteja, miltä tuntuu?

• Jonifani
    • ????????

Voisiko Joni Virtanen kertoa, että mitä se Johtaja nimen edessä oikein tarkoittaa?
      Mulle tulee mieleen vaan, että olet todella yksinkertainen kun olet sen nimesi eteen liittänyt , ilman mitään ansaittuja meriittejä.

• jattebra-docktor

Varsinainen reikäpää mustalainen. Sukukin hyljännyt vajakin. Sossu kamaa eikä muuta.

• Voi voi johtaja

Onhan se hauskaa että joku nobody jota ei kukaan tunne, kutsuu itseään johtajaksi, vaikka ei ole kuin yläasteen läpi rämpinyt ja on työtön, asuen pienessä vuokra-asunnossa huonolla vuokrakasarmilla junttilassa.
      Mutta se toinen yksinkertainen tapaus Penna mikä lie sopii sulle kuin nenä päähän, kaksi nobody yksinkertaisuutta yhdessä.

• Hammaspeikkkko

Oksettaa pelkkä ajatus näistä kahdesta looserista suutelemassa, voi vain kuvitella sitä hajua, kumpikaan varmaan ei paljoa hampaita pese hyi shitttt.....
      Toivottavasti se jäi vain suuteluun, nimittäin se seuraava askel, siitä lentää oksennus samantien, jos sitä miettii, te kaksi ja.... oksennus!

• Jossain nauretaan :D

Minkä tähden te vastailette näihin naurettaviin provoihin. Joku on tämänkin ihan piloillaan tehnyt. :)

Ehkä sama hölmö, joka aina virittelee noita lotikkaviestejäkin?

• Sulle nauretaan !

Mitäs sä näitä lueskelet jos tiedät , että provoja. Taidat kaikki lukea kun lotikastakin niin paljon tiedät ?

• Tunnistaja
        Sulle nauretaan ! kirjoitti:

Mitäs sä näitä lueskelet jos tiedät , että provoja. Taidat kaikki lukea kun lotikastakin niin paljon tiedät ?

Älä hermostu, vaikka paljastitkin juuri itsesi aloittajaksi. :)

• UUUH000
      • En ennen nähnyt

Käyttääkö homot aina tollasia hanskoja?
        Luulisi haittaavan parittelussa - ei kun rakastelussa - tietysti.

• Annan penaali

Mitä tämä johtaja Joni Virtanen oikein johtaa? Suomen tyhmin-tilastoako?

• Myötähäpeä

Varmaankin juuri sitä. Joni ja Petri ovat juuri niin tyhmiä kuin miltä näyttävät. Kumpikaan ei ole mitään ruudinkeksijöitä. Henkinen kehitys on jäänyt 5-10 vuotiaan tasolle. Mitä muuta tällaisilta voi odottaa kuin turhasta julkisuudesta haaveilua ja BB-tähteyttä? Tyhmempiä ovat kuin saapas.

• mievaan

ja toi perkeleen idiootti on mun muutaman kaverin listoilla lärvissä.....itteensä täynnä oleva p...a...

• yäks J+P

Olen aina hyväksynyt homot, mutta nuo kaksi on jotenkin nyt liikaa....

• ömh....
    • imeläääää

Petri tena-rimpsessa jonka ruokarahat on loppu kun reffasi Johtajan.

Rakkaani luona Salossa♥
      Saavuin eilen Saloon, koska mulle tuli kauhee ikävä mun rakasta Joni Virtasta. Vietämme täällä tosi romanttisia hetkiä ja mä kokkailen mun murulle. Mulla oli loppukuun ruokarahat lompakossa, mutta olenkin ilmeisesti loppukuun syömättä, koska hyppäsin junaan ja tänne. Onneksi Joni saa piahkoin ajokortin, niin ei tarvitse junalla matkustella

Eilen joimme drinkkejä, katsoimme telkkaria ja kuhertelimme koko illan. Muru tekee ihania drinkkejä passoasta, vodkasta ja appelsiinistä. Otimme myös kivoja kuvia, joiden laatu on ihan kauhea, koska kuvat on otettu web-camillä.

Tämän illan suunnitelmatkin on jo selvillä. Kohta menemme mieheni ystävän luokse kylään. Kyläilyn jälkeen huristamme taksilla ostamaan herkkuja. Pidämme tänään leffaillan. Vielä ei tiedetä mitä leffaa katsotaan,mutta eiköhän jotain todella imelää ja romanttista. Postailen seuraavaksi kun pääsen takaisin Lappeenrantaan. Viettäkää te lukijanikin oikein romanttinen viikonloppu rakkaidenne seurassa!

• taksisuhari neuvoo

Eikö se pers`aukisten kannatas jättää se taksilla ajelu ja herkkujen ostaminen väliin. Ei sitten tarviis ens viikolla mamilta ruinata ruokarahaa...

Mut kuulostaahan se klamuurilta... :)

• NAURESKELIA.HA.

OSU JA UPPOS. Uusi juttu : Pennalla onkii kolme jalkaa.

• Maine on mennyttä

Siinä on ällöttävin ja vastenmielisin pari jonka olen nähnyt pitkään aikaan. Mitä Jonin edes näkee tuossa Petrissä, sehän on ruma? Tuollaisen kuvan ja suuteluvideon lataaminen nettiin on imelää ja erittäin mautonta. Kyllä saa toista rakastaa ja olla yhdessä mutta voisiko sen tehdä ihan yksityisesti? Mikä video on seuraavaksi vuorossa, seksivideoko? Kannattaisi Petrin miettiä mitä materiaalia laittaa nettiin, ne kuvat ja videot voi päätyä vääriin käsiin. Ei ihme että ihmiset tekevät hänestä pilaa, Petri on itserakas ja huomionkipeä, siihen päälle nuo homoeroottiset postaukset niin se on siinä. Petri itse antaa ihmisillä lisäaihetta hänen mollaamiseen. Petrin kannattaisi vetätytyä Tuksun seurasta kokonaan.

• 10+rohkeita ovat!!

Petri ja Johtaja on ihqui ja kauniita ja riohkeita

• Tuksu Wannabeet

Ei ole lukuelämys vaan itserakkaan ihmisen tekstiä ja itsekehua. Aiheet ovat tylsiä ja tekstit Tuksu tyyppistä liioittelua ja makeilua. Molemmat ovat vastenmielisiä.

• uuuunot

Jossain oli että tää idiot Joni ois jotain seksivideoitakin aikoinaan tehnyt?
      Ja miten tällä kukaan ei tunne niitä parilla on aikaa vääntää 5 min välein nettiin itsestään videoita ja kommentteja.

• Hemmetin pellet

Molemmat ovan huomion toivossa tehneet tuonkin videon, säälittävää itsensä tyrkyttämistä. Missä olisi nähtävissä nämä Jonin seksivideot?

• Laatta lentää

Mitä? Onko tämä Johtaja Joni tehnyt jotain seksivideoitakin?? Linkkiä!!

Nuo kaksi sopivat toisilleen niin hyvin, kummatkin ovat yhtä ällöttäviä.

• johtajatar

Näin videon, jossa johtaja Joni Virtanen vetää omin käsin onneen. Paskan levittäminen netissä on kielletty, joten en laita linkkiä

• jonifani
        johtajatar kirjoitti:

Näin videon, jossa johtaja Joni Virtanen vetää omin käsin onneen. Paskan levittäminen netissä on kielletty, joten en laita linkkiä

laita kuiteskin se linkki... haluisin nähdä :)

• Johtaja Lothar

Johtaja johtaa itsensä iltaisin Petrinsä Pennaan

Lothar jäi aisankannattajaksi

• Princess Love

Upea Petri Penna! Miten hän pystyykään pitämään kroppansa noin timmissä kondiksessa?

• Princess HATE

Upea kroppa? :D Lyhyet kääpiöjalat, läskiä siellät täällä, iso maha, mies tissit ja pöhöttynyt pallinaama. Petrillä ei ole mistään kohtaa hyvännäköinen.

• Upea Petri Penna!

Petri Penna on penaalin terävin kynä!

• +++++++

Ihan itsehän toi Joni jossain blogissaan höpisee muinaisista seksivideoista ja niitä oli netissäkin kunnes toivon mukaan hän sai ne sieltä pois...

• Vapaamielinen mies

Tsemppiä teille! Petri Penna on rohkea, koska hän on avoimesti mitä on. Samoin Joni Virtanen.

• Olisiko mahdollista?

Mutta voisiko olla rohkea ilman että mainostaa itseään täällä ja tyrkyttää itseään julkisuuteen? Kukaan kun ei sitä halua katsella.

• luulisin

kliseinen hinttipoju? rohkeutta olisi olla kliseetön homo

• Petri Pennaan

napalm, ei muuta

• sexiiiii

Ihana Joni

• Mistä näitä tulee?

Molemmat ovat erittäin vastenmielisiä. Tällaiset wannabet ovat ihmiskunnan alinta kuonaa. Tuksukin voisi jo lopullisesti kadota julkisuudesta. Petri on niin aivoton että fanittaa tuollaista mielenterveysongelmaista ja väkivaltaista naista. Esikuva on sellainen josta Petri ja Jonikin varmasti ottavat mallia, tyhmiä kun ovat.

• -liisa

Jos olet se Joni minkä tunnen... alhaallepa olet pudonnut.

• Nolouden huippu

Tunnetko tuon Jonin? Mitä tiedät hänestä?

• ihqut homot

petri ja johtaja ovat esikuvia nuorille, sinäkin voit menestyä tulla julkkisuuteen ja olla kaunis ja homo

• juewrwsdsads

kumpikaan ei ole menestynyt tai päässyt julkisuuteen ja vielä vähemmän kauniita..

• Satumaailma..

Se kauneus ja menestys ovat vain Petrin ja Jonin omassa päässä, ihan fantasiaa. Oikeastihan asiat ovat juuri päinvastoin.

• Petri-talkkiii

http://petripenna.blogspot.fi/

Olen show alasta ja esiintyisestä kiinnostunut poika. Blogissani kirjoitan elämästäni, josta ei vauhtia puutu. Lue enemmän minusta profiilissani!

• Tena-Kampanja

Älä Petri viitsi mainostaa itseäsi täällä. Tuo on niin läpinäkyvää. Olette molemmat noloja ihmisiä, eikö edes hävetä?

• dsddsddds

petri & johtaja on suomen mielenkiintoisin julkkispari love u 4eva

• Anaali Anssi

Lothar Petri ja Johtaja Vol3 on saapunut. Filmillä roiskuu kun rapataan
      poikakuoron kesken. Ferrari saa uudet kuorrutukset kolmen kimpassa.

• Penaali Petri

Lotan ja Johtajan rakkaus on kuumaa ja valuvaa

• Pissiä päässäkin?

On tämä Penna sitten nolo ihminen. Mainostaa itseään ja suhdettaan yleisellä keskustelupalstalla ja sitten kehtaa vielä valittaa miksi häntä herjataan ja minkä takia monet tietävät hänet. Petri on saanut huonon maineensa tämän palstan avulla ja ihan omaa syytä se on.

• dsddsddds

petri & johtaja on suomen mielenkiintoisin julkkispari love u 4eva

• Nahkahousu strip

Jätit sitten Petrin ja nyt vehtaat Mäntyharjulla asuvan Anssin kanssa. Häpeä!

• Lothar

Nyt lopetakaa !
        Joni ja Petri . En seurustele kummankaan kassa . Olen täys hetero!

• Harhaluuloja

Mitä tuo johtaja etu-liite Jonin nimen edessä tarkoittaa? Mitenniin hän on johtaja ja missä asiassa?

• Okftiktefkvfeijfdvo

Tahtoisiko joku selittää KEITÄ nää tyypit on. Petrin blogiin päädyin sattumalta ja toi "Johtaja" on olevinaan suurikin julkkis, mut siis mistä nämä on meriittinsä saaneet? Vai onko taas pari wannabe julkkista jotka ratsastaa Tuksun siivellä kun muuhun ei kykene ja BB:hen ei huolittu.

• Säälittäviä

Vastasit juuri omaan kysymykseesi. Viimeinen lauseesi osui oikeaan. Molemmat ovat wannabeja joilla on suuret luulot itsestään.

• Johkujollash

Nimi pitäisi muuttaa samantyyppiseksi kuin pohjois korean johtajalla, esim

Suuri HarhaanJohtaja, Pennan elämän ex-valo ja hänen majesteettisen tuhkaluukun nuohooja.

• tina tt

Johtaja Joni on ihq! ♥

• Diane Fucksobeat

Mitä tähän sanoo pikku punkero ja nuori eläkeläinen Rosita Glitter?

• pääsitte siis

Jossusta eroon, vimeinkin-kö?

• liian tavis

Prinsessa petri on syrjäytetty !!!

• Kärppä

Kukaan näistä ei olisi millään tavalla "tunnettu" mistään ilman että yrittivät vähän aikaa huojua Tuksun keikoilla.

Faktaa Joni Rikhard Virtasesta:

-24v Salosta
        -meni naimisiin suomalaisen naisen kanssa parikymppisenä jotta sai Suomen kansalaisuuden (syntynyt Ruotsissa, romani)
        - ei ole koskaan pannut Tuksun edesmennyttä siskoa Juliaa, halusi sen kautta vain huomiota itselleen
        - hankkinut useita pikkukoiria joista ei kykene pitämään huolta
        -serkkunsa, pulska "Jessica Glitteri" kannustaa vaikka Jonille pitäisi ulkonäkö olla ihan kaikki kaikessa
        -Virtasen isä käytti seksuaalisesti hyväkseen poikaansa

-Ilkeä ja itserakas, mutta ei yhtä manipuloiva ja kiero sekä varas kuten Immonen
        -ei koulutuksia
        -myy seksiä netissä
        -yrittänyt tehdä laulubiisejä
        -käyttää lääkkeitä sekaisin alkon kans
        -seksuaalinen kieroutuma, halu pukeutua naiseksi ja meikata, mutta ei yhtä korostuneesti kuin Immosella
        -oli suhteessa kauan Petri Pennan kanssa vaikka kiistää sen
        -kova myös valehtelemaan

• janne9999

Kyllähän noilla meriiteillä jo johtajaksi pääsee. Huh huh.

• LähipiirinGay

Nyt on sitten Johtaja Virtaselle todettu satiaisia joita levittelee Helsingin gay piireihin.

Vaatimuksista huolimatta kieltäytyy hoitamassa Johanna Tukiaiselta saatuja satiaisia.

• pissaDolss
    • GayTeini666

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      57
      2326
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2007
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      112
      1681
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe