Metsästämään pirkanmaalle, mihin???

metsämies81

Missä voisin pirkanmaalla käydä esim sorsametällä ja kohta kanalintu metsällä? kertokaahan ihmiset jos on tietoa paikoista, luvista jne...

4

180

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Metsästäjän muija

Kysy eri metsästysseuroista ehtoja. Ja hanki asianomaiset luvat ja ohjeet.
      Metsästyslaki ehkä auttaisi myös, mitä ehtoja tarvitaan että saa ampua.
      Ja seuran ja maanomistajien luvat ym ym. Ei se ole helppo tie ja linnut vikkeliä.
      Mutta lykkyä tykö!

• metsämies81

Ei ongelmana oo mitkään luvat, eihän ilman lupia saa edes asetta hankittua (rehellisin keinoin) ja riistanhoitomaksu maksettu tietenki jne, ongelma on se et ku ei oo täältäpäin ni ei oo itellä eikä kellään tutuilla omia maita missä sais metsästää ja mitä oon kuullu niin seuroihin aika vaikee päästä jos ei pääse jonku tutun kautta. Toista se on pohjosessa ku pääsee tyyliin omalta takapihalta suoraan metsästään. Eli jos joku tietää minkä seuran kautta voisi hankkia esim päivälupia ja vieraskortteja ni vois kertoa mulle. :) ja onhan ne linnut vikkeliä mut täytyy ite olla vikkelämpi..;)

• Saamamies vm -54

Mörö.

Kattoppa Willistä Pohjolasta, eli valtion mailta metsästys mahdollisuuksia.

Heippa.

• metsämies81

joo sieltä oon vähän kattellukki ja taitaa olla ainoot mahollisuudet tääläpäin, taitaa olla vaan aika pieniä alueita ja mun mielestä aika hyvän hintasiaki päiväluvat ja varmaan täytyy hyvissä ajoin varata... Ja ei taida olla tässä ihan 50 kilsan säteellä mitään, mut täytyy tyytyä noihin jos ei jostaki saa vierasokortteja.... :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      75
      1390
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      243
      1269
    3. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      152
      1076
    4. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      255
      1048
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      51
      775
    6. 65
      744
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      62
      727
    8. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      39
      708
    9. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      671
    10. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      30
      627
    Aihe