Niin eli olisko tää hyvä snipu
Täs linkki: http://www.tradesoft.fi/product/736/well-mb-01-musta-warrior-l96a1
Olisko tää hyvä snipu.
11
78
Vastaukset
- random dude kac
Onks sun nimi miika? Mut ihsm on hyvä snipu
Ase on muuten ihan hyvä mutta osat kuluu suhteellisen nopeesti.
- Rambom man
Ok kiitos vastauksiist. Ja mun nimi ei oo miika
- Rambom man
Tuli mieleen mitkä osat siin kuluu
- spol1/10
Hoppi kumi kuluu aiskal helpolla tuossa versiossa.
- s
rataslaatikko esim
- Hehe hee hee
Hahhaa! Ei jousitoimisissa aseissa ole gearboxia :D
- sadfgfhj
ooon kuullu et se ois hyvä kannattaa milgearin kommentit kattoo, tarkotan et etit milgearista saman snipun ja siin on ne arvostelut
- Ranbom man
Ok täytyyy kattoa ja tai sit ostaa proairsoftist sen tavis mauserin. Mut kiitos vastauksist.
- Ranbom man
Ja sit mieleen tuli et mistä suomalaisesta kaupasta löytyisi halvimmalla hinnal löyttyy. Ja voisitteko laitta vähän linkkeijä tulee tän
- ghjklfghj
ei oo halvempia. ulkomailta tietty halpaa varmaan 40€ halvempaa. ainaki wellin vesuri on jtn 60 € halvempi jenkeis
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1222150
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h282056- 1582014
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue171356- 511017
- 86965
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To23895- 114874
Minä tunnen sinut
Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell51840Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon34833