Ixel ja fibromyalgia

fibro kauan

Eikö kukaan muu ole saanut fibromyalgiaan apua Ixelistä (vaikuttava aine milnasipraani) ? Olenko tosiaan ainoa? Sitä esim. USA:ssa suositellaan fibron hoitoon. Itselläni oli aluksi annostuksena 200 mg/vrk, mutta teho meni ja annostus nostettiin 400 mg/päivä ja teho on ollut kiitettävä jo pari vuotta.

Suomessa lääkärit eivät oikein osaa kokeilla Ixeliä. Tieto on uutta. Tutkimustietoa on kuitenkin aika paljon lääketieteellisessä kirjallisuudessa. Lähes kaikki lukemani tiet. artikkelit toteavat, että Ixelistä on hyötyä fibrossa.

Firbro on niin monimuotoinen, että Ixel ai varmaan auta kaikkia. Onko kukaan edes kokeillut?

4

526

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fibro kauan

      Fibroon usein masennuslääkkeet auttavat. Minulla ei ole mitään haitallisia oireita Ixelistä, on tietysti yksilöllistä. Sitä muuten USA:ssa ei enää suositella vakavaan masennukseen, fibroon kylläkin.

      Sinulla ei taida olla fibrosta kokemusta. Kun oireet ovat pahana, on valmis syömään vaikka solumyrkkyjä...

    • Fibroilija

      Hei
      Löysin viestisi. Olen yhden pätkä (nelisen kuukautta) käyttänyt Ixeliä ja toki auttoi fibroon ja mielialakin oli parempi. Lopetin kylläkin, koska epäilin olisiko Ixel voinut aiheuttaa kilpirauhasen toiminnan häiriintymisen. Vajaatoiminta ollut yli kaksikymmentä vuotta ja sitten arvot alkoi heittelemään ja sen lisäksi tajuton väsymys, rytmihäiriöitä ja pahoinvointia. Nyt aloitin syksykylmien taas tultua Ixelin kokeeksi uudestaan, toivoen että vain positiiviset vaikutukset tulevat esiin.

    • tjaaaaaaaaaaaaa

      kuinka pian ixel alkaa vaikuttaan kipuun? ja millä annoksilla?

    • elintavatk

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 150
      4275
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3864
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2651
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1639
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1543
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1521
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe