ainakin mun mielestä kun yksin istun kotona ja mietin sitä kun muun nuoret ihmiset menee tuolla kavereidensa kanssa elokuvissa ja baareissa ja mitä nuoret ihmiset nyt tekevätkään. Eniten harmittaa se että mielelläni tutustuisin ihmisiin ja hommaisin kavereita joiden kanssa mennä ja tehdä mutta ongelma on se että mistä niitä saa. täällä monet valittaa yksinäisyyttään, musta ois paras että vaikka kaikki me yksinäiset ikään kattomatta sovittais joku miitti ja tavattais porukalla ja tehtäis jotain kivaa oon varma että siitä porukasta me yksinäiset löydettäis kavereita.Kyse on vaan siitä että ei vaan elättelis tällasia ajatuksia täällä netissä vaan oikeasti mentäis ja tämmöne miitti sovittais. Ollaan jo valmiiks yksinäisiä mitä menetettävää meillä on Oikeasti?!
Viikonloput on pahimpia yksin
13
802
Vastaukset
- 31
Vaikutat positiiviseltä ja vielä sosiaaliselta ihmiseltä. Elä jää odottamaan että saisit tältä palstalta seuraa. Tapaamiset eivät ole onnistuneet koskaan. Tai siis tapaamiseen asti ei ole kukaan uskaltautunut. Lupaa itsellesi vielä kun voit ja olet nuori niin mene ja elä. Meillä monella on jo liikaa kilometrejä mittarissa. Meillä ei ole mitään menettävää kuin yksinäisyys, mutta moni haluaa jostain syystä pitää siitä kiinni. Älä sulkeude tänne palstalle.
- manni
No niin mä itseasiassa olenki nuori ja positiivinen ja menisin jonnekki muualle tutustumaan mutta en oikeen tiiä että mistä niitä samankaltaisia ihmisiä löytäis aattelin vaan että kun kaksi yksinäistä yhdistäis niin että niistä tulis kavereita niin heti maailmassa ois kaksi vähän ilosempaa ihmistä :) ja jos jotku yksinäiset pelkää torjumista niin en oikeasti usko että toinen yksinäinen torjuisi toisen vaan siitä voisi oikeasti alkaa hieno ystävyys.
- yksinäinen mies
Olis äälittävää mennä elokuviin yksin kun muut on siellä kumppaniensa kanssa. onneks netistä näkee samat elokuvat ilmaiseksi ja ei tarvii maksaa mitään joten rahatkin säästyy.
- elokuvafani
Anteeksi mutta miten näet täällä netissä elokuvia ilmaiseksi, kerrohan että mäkin voin katsella?
- manni
mutta on aika perkeleen turhauttavaa vaan istua kotona kaikki päivät tuntuu että koko elämä valuu hukkaan.
- 10+8
missäpäin Suomea asut, manni? Kyllähän tuollaista miittiä voisi kokeilla.
- manni
Pirkanmaalla asustelen.
- 10+8
Pikkasen liian kaukana, mutta ehkä sieltä joku löytyy miittiä varten. Olen ollut kaksi kertaa kahden hengen miitissä tämän foorumin kautta. Eipä niistä kavereitani tullut, kun ei oikein ollut muuta yhteistä kuin yksinäisyys, mutta nyt ainakin jokainen meistä on pari kokemusta rikkaampi.
- a+b
Minkälaisella henkilöllä olisi kanssasi jotain yhteistä?
- N
a+b kirjoitti:
Minkälaisella henkilöllä olisi kanssasi jotain yhteistä?
Itse jossain tietää.
- tekemistää
Älä vertaa itseäs muihin tai ajattele mitä muut tekevät vaan senkus meet ja järjestät tekemistä! Vertailu on lyhyin tie helvettiin, ainakaan sun mieli ei iloisemmaks muutu jos ajattelet mitä hauskaa muut tekevät. Mieti mitä hauskaa sä voisit tehdä, ehkä yksin tai ehkä tavata muitakin! Jos olet rohkea niin mene joogaan, etsi erilaisia harrastusseuroja jne.
Meikä on ainakin ihan oikeasti valmis tapaamaan toisen yksinäisen jos se onnistuu Tampereen alueella. Ikää 23 ja mies. Olen ujo ja kavereita on niukasti, mutta silti niin rohkea että - tottakai - tapaan muita samassa jamassa olevia jos tilaisuus tarjoutuu. Mitä siitäkään ottamaan paineita ollaanko riittävän saman henkisiä. Sittenpä se selviää. :) Muhun saa halutessaan yhteyden profiilista (perustiedot-sivu) löytyvän osoitteen kautta.
- Yksin elokuvissa
Kommentoiden aiempaa kirjoitusta - minä ainakin käyn yksin elokuvissa, ulkomailla, ravintolassa, ja missä ikinä haluan. Missään kun ei ole määritelty että yksin ulkona liikkuminen ja matkustelu olisi jotenkin epäsopivaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305862Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144414Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522981Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3401579- 701339
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321216- 791179
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek101170