"Katkeruus ja kauna ovat myrkkyä jota itset juot ja toivot toisen kuolevan siihen "
Mutta mua se vaan vahvistaa toi sinun katkeruus mua kohtaa .. Mua ei enään nujerreta ...!!!
Katkeruus...
3
283
Vastaukset
- mitäsläks
Mä olin kauan katkera kun vaimo läks. Mut olen saanut kostetua ja nyt nauran
- olet rakas
Sehän on jo tällä selvää miksi vaimosi lähti luotasi. Parisuhteessa annetaan pelkästään anteeksi, katkeruus loitontaa ja lopulta tuhoaa suhteen.
Kostajalle kosto kostautuu itselleen ennemmin tai myöhemmin.
Vahingonilo kertoo mielen tasapainottomuudesta.
Toivon sinulle kaikkea hyvää uuteen elämääsi!
- A kissanne
Katkeruus johtuu kateudesta. Kaikilla näyttäisi olevan paremmin, tai vain muutamalla.... Tykkään enemmän ihailusta kaipauksesta, kuin kateudesta, mutta ikävä ei ole helpompaa kuin katkera kateus.....
Älä osta kissaa, jos et kestä sitä, että se kuolee....
Suomi voitti Buddhalaisen horoskoopin kissan vuonna kultaa jääkiekossa, mutta Venäjä Lohikäärmeen vuonna? Mutta LEIJONAN vuonna on pakko meidän voittaa, vaikka se saattaa silti mennä ruottalaisten piikkiin....
Katkeruus voi tulla siitäkin, että on voittanut kilpailun, ja siitäkään ei ole aina mitään hyötyä, jos ei edes rahaa saa kaivettua ja kaivattua....
Älkää kaikkia korttejanne tietäkö? Ei olla vielä syksyn tunteessa, kevät kesä jatkunee vielä pari vikkoa... Surkaa elämäänne tai kuolemaanne, sitä en tiedä, kumpaa kannattaa murehtia ja surra, mutta ystävyys ei ole surullinen asia, ellei ystävää menetä sen elämälle tai kuolemalle.... Ei ole vaikea tietää sitäkään, että onko koko elämäni ollut vasta kuolema, jos olen vasta Hekumoinut liiaksi....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 144453
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831682Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2651516Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731495Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2421381Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121150Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341110Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041089- 931034
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651013