Katkeruus...

MÄ!!!!

"Katkeruus ja kauna ovat myrkkyä jota itset juot ja toivot toisen kuolevan siihen "

Mutta mua se vaan vahvistaa toi sinun katkeruus mua kohtaa .. Mua ei enään nujerreta ...!!!

3

353

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitäsläks

Mä olin kauan katkera kun vaimo läks. Mut olen saanut kostetua ja nyt nauran

• olet rakas

Sehän on jo tällä selvää miksi vaimosi lähti luotasi. Parisuhteessa annetaan pelkästään anteeksi, katkeruus loitontaa ja lopulta tuhoaa suhteen.

Kostajalle kosto kostautuu itselleen ennemmin tai myöhemmin.

Vahingonilo kertoo mielen tasapainottomuudesta.

Toivon sinulle kaikkea hyvää uuteen elämääsi!

• A kissanne

Katkeruus johtuu kateudesta. Kaikilla näyttäisi olevan paremmin, tai vain muutamalla.... Tykkään enemmän ihailusta kaipauksesta, kuin kateudesta, mutta ikävä ei ole helpompaa kuin katkera kateus.....
      Älä osta kissaa, jos et kestä sitä, että se kuolee....
      Suomi voitti Buddhalaisen horoskoopin kissan vuonna kultaa jääkiekossa, mutta Venäjä Lohikäärmeen vuonna? Mutta LEIJONAN vuonna on pakko meidän voittaa, vaikka se saattaa silti mennä ruottalaisten piikkiin....

Katkeruus voi tulla siitäkin, että on voittanut kilpailun, ja siitäkään ei ole aina mitään hyötyä, jos ei edes rahaa saa kaivettua ja kaivattua....
      Älkää kaikkia korttejanne tietäkö? Ei olla vielä syksyn tunteessa, kevät kesä jatkunee vielä pari vikkoa... Surkaa elämäänne tai kuolemaanne, sitä en tiedä, kumpaa kannattaa murehtia ja surra, mutta ystävyys ei ole surullinen asia, ellei ystävää menetä sen elämälle tai kuolemalle.... Ei ole vaikea tietää sitäkään, että onko koko elämäni ollut vasta kuolema, jos olen vasta Hekumoinut liiaksi....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      164
      1673
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      150
      1278
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      217
      922
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      867
    5. 55
      766
    6. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      63
      737
    7. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      46
      725
    8. 88
      676
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      197
      629
    10. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      592
    Aihe