Ostin noin viitisen vuotta sitten asunnon, johon oli lisätty sauna WC ja kylpyhuone remonttin yhteydessä noin 17 vuotta sitten. Koska tää on tapahtunut ennen vuotta 1999 pelkään että laattojen alla olisi vastassa puutteellinen vedeneristys.
Korvaako mikään vakuutus puutteellista vedeneristystä?
Puutteellinen vedeneristys- mikä vakuutus korvaa?
5
1236
Vastaukset
- näin on ei korvaa
miten näkyy puutteellinen vedeneristys?
tuli vaan mieleen, että jos on kestänyt 17 vuotta, niin on ilmeisesti toiminut/tehty suht hyvin! - äiti tuu pyyhkimään
Miksi vakuutuksen pitäisi korvata senttiäkään, kun
- olette tietoisesti ostaneet asunnon, jonka KPH on rakennettu aikana, jolloin ei vedeneristystä vaadittu
- olette ostaneet asunnon, jonka KPH on joka tapauksessa "elinikänsä ehtoopuolella" (vedeneristeilläkin laskennallinen käyttöikä 30 vuotta)- fyujkofrdfgtyu
olematonta ei korvata,
Miksi korvaisi? Ei vedeneristys ole itse asiassa oikeasti mitenkään välttämätön... Ei niitä ennenkään tehty ja hyvin kesti (yleensä).
Varsinkin jos on lattialämmöt ja hyvä ilmanvaihto, niin aika turvallisin mielin saatte olla.- Vedeneristys
Kiitoksia vastauksista...
Tosin tämän kaiken jo tiesinkin. Toiveajattelua lähinnä. "Paniikiin" aiheutti uusi naapuri, joka huomasi keittiö rempan yhteydessä että vesivahingon. Heillä meni sitten keittiö, WC, ja vielä yksi makuuhuonekkin remonttiin. Putket kuulemma hikoilleet makuuhuoneessa ja keittiössä putket vuotaneet....
Meillä on onneksi hyvä tuuletus ja lattia lämmitys, eli lähinnä se putkirikko taitaa nyt eniten "jäskättää"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931682
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2031322- 771283
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!55962Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46911- 47898
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38888Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9844- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35799