Kärsimys kaunistaa

(hehkut)

Sinä olet selvästikin kärsinyt elämässäsi paljon =).

42

1472

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joopa joo

      tuolla logiikalla olen varmaan tosi kaunis, tai sit vaan mutrusuu ja ryppyotsa :-(

    • etkö muuta keksiny

      Ja katin paskat se kaunistaa, teke vain ryppyjä ja harmaita hiuksia.

    • outoja juttuja

      Toivottavasti et itse ollut osallisena kärsimyksiini milloinkaan, vai oletko niin kieroutunut, että nautit toisen kärsimyksestä..pohdinpahan vaan.

      • eikö?

        sairastahan se olisi.


    • kärsimys tuokin

      Kärsimys kaunistaa -lause tarkoittaa, että luonne ja ihminen jalostuu kärsimysten kautta, ei ulkonäköä.

      Olen niin kaunis, että on vaikea olla. Liian kaunis, miehet pelkää.

      • Varaaaani

        Kärsimys ei jalosta edes luonnetta. Korkeintaan vain katkeroittaa, lannistaa, kovettaa ja kyynistyttää.


      • Anonyymi

        No enpä usko, sussa kun ei ole mitään aitoo, olet kumi kaapo!


    • juuhhhu

      ollappa sitten yhtä kaunis kuin sä, mutta mä en ole, kärsinyt kyllä..... mutta ei , se ei kaunista, tekee ryppyjä, ryhti vajuu kumaraan jne...

      tai oikeestaan mä olen mä vaikka en kaunis olekkaan ja itsekin säikähdän kun peiliin katson ;)

    • M(m)

      Aloittaja taitaa olla aika pipi päästään?

      Siis kuka voi oikeasti nauttia toisen ihmisen kärsimyksestä ja vastoinkäymisistä?

      Ei voi ymmärtää tuota miestä!

      Oikea mies menisi auttamaan sitä naista että hänen ei tarvitsisi kärsiä...siinä olisi miehen teko. =)

      • happyhappyjoyjoy

        tulkitset varmaan väärin...se kärsimys on jo ollut ja mennyt varmasti


    • ristejä kannettava

      Kärsi, kärsi, sitä kirkkaamman kruunun saat... tai jotain sinnepäin. Joskus jostain kuullut tuon tyyppisen sanonnan. Tuntuu vaan ett mitä enempi kärsii sitä nopiampaa vanhenee eli mäkin näytän paljon vanhemmalta kuin olenkaan

    • Elossa taas

      Hehkun, koska kärsimykseni on loppu. Minua varten on olemassa jotain paljon parempaa.

    • ei koskaan kaunis

      Ei näin rumasta tule kaunista edes kärsimälläkään. Naamaan tullut lisää ryppyjä, iho harmaantunut ja hiukset on myös harmaantuneet entistä enemmän. Oikeasti en enää välitä miltä näytän tai siis en viitsi nähdä vaivaa olemattoman ulkonäköni takia. Ei se mun rumuus laittamisilla häviä mihinkään, joten kärsin ja rumenen päivä päivältä enemmän, odotan päivää milloin ei tarvitsisi enää herätä.

      • ryppyinen rakastaja

        Ala vapaaehtoistyöhön auttamaan kärsiviä eläimiä. Eläimet ottavat avun ilolla vastaan, vaikka näyttäisit omasta mielestäsi miltä, ja itse lopettaisit myös oman itsesi säälittelyn ja tuntisit vain puhdasta elämäniloa voidaksesi olla hyödyksi maailmankaikkeudelle!

        Kaikki ovat kauniita ja täydellisiä. Katso metsän puita. Jokainen on elämän kolhiinnuttama yksilöllisellä tavallaan. Jaotteletko puut rumiksi ja kauniiksi, vai katsotko jokaista omana kauniina yksilönään? Elämää nähnein puu herkistää ja säväyttää sitkeydellään..

        Sano joka aamu ja ilta peilikuvallesi silmiisi katsoen " minä rakastan sinua, olet kaunis ". Huomaa mitä alkaa tapahtua.. :) Kokeile, vaikka leikkimielellä.. :)

        Kaikilla meillä tulee oma aikamme harmaantua ja rypistyä. Ei kannata vertailla itseä kehenkään muuhun. Se on ihan oikeasti täysin turhaa.

        Rakkaushali sinulle! :)


      • .
        ryppyinen rakastaja kirjoitti:

        Ala vapaaehtoistyöhön auttamaan kärsiviä eläimiä. Eläimet ottavat avun ilolla vastaan, vaikka näyttäisit omasta mielestäsi miltä, ja itse lopettaisit myös oman itsesi säälittelyn ja tuntisit vain puhdasta elämäniloa voidaksesi olla hyödyksi maailmankaikkeudelle!

        Kaikki ovat kauniita ja täydellisiä. Katso metsän puita. Jokainen on elämän kolhiinnuttama yksilöllisellä tavallaan. Jaotteletko puut rumiksi ja kauniiksi, vai katsotko jokaista omana kauniina yksilönään? Elämää nähnein puu herkistää ja säväyttää sitkeydellään..

        Sano joka aamu ja ilta peilikuvallesi silmiisi katsoen " minä rakastan sinua, olet kaunis ". Huomaa mitä alkaa tapahtua.. :) Kokeile, vaikka leikkimielellä.. :)

        Kaikilla meillä tulee oma aikamme harmaantua ja rypistyä. Ei kannata vertailla itseä kehenkään muuhun. Se on ihan oikeasti täysin turhaa.

        Rakkaushali sinulle! :)

        Parempi kun tällänen paska ei auta ikinä ketään. Eläimetkin pärjää paremmin ilman mun auttamisiakin. Ainoa asia mitä sanon pelikuvalle on "olet paska ja sekunda, toiset oli oikeassa, susta ei ole mihinkään, tapa itses, autat sillä maailmaa" . Tuli mieleen elokuva "ammutaahan hevosiakin"


      • Anonyymi
        ryppyinen rakastaja kirjoitti:

        Ala vapaaehtoistyöhön auttamaan kärsiviä eläimiä. Eläimet ottavat avun ilolla vastaan, vaikka näyttäisit omasta mielestäsi miltä, ja itse lopettaisit myös oman itsesi säälittelyn ja tuntisit vain puhdasta elämäniloa voidaksesi olla hyödyksi maailmankaikkeudelle!

        Kaikki ovat kauniita ja täydellisiä. Katso metsän puita. Jokainen on elämän kolhiinnuttama yksilöllisellä tavallaan. Jaotteletko puut rumiksi ja kauniiksi, vai katsotko jokaista omana kauniina yksilönään? Elämää nähnein puu herkistää ja säväyttää sitkeydellään..

        Sano joka aamu ja ilta peilikuvallesi silmiisi katsoen " minä rakastan sinua, olet kaunis ". Huomaa mitä alkaa tapahtua.. :) Kokeile, vaikka leikkimielellä.. :)

        Kaikilla meillä tulee oma aikamme harmaantua ja rypistyä. Ei kannata vertailla itseä kehenkään muuhun. Se on ihan oikeasti täysin turhaa.

        Rakkaushali sinulle! :)

        Ensi kehuu itteesä niin kauniiksi, et miehet miestä pelkää ja sit tulee totuus ulos!


      • Anonyymi
        ryppyinen rakastaja kirjoitti:

        Ala vapaaehtoistyöhön auttamaan kärsiviä eläimiä. Eläimet ottavat avun ilolla vastaan, vaikka näyttäisit omasta mielestäsi miltä, ja itse lopettaisit myös oman itsesi säälittelyn ja tuntisit vain puhdasta elämäniloa voidaksesi olla hyödyksi maailmankaikkeudelle!

        Kaikki ovat kauniita ja täydellisiä. Katso metsän puita. Jokainen on elämän kolhiinnuttama yksilöllisellä tavallaan. Jaotteletko puut rumiksi ja kauniiksi, vai katsotko jokaista omana kauniina yksilönään? Elämää nähnein puu herkistää ja säväyttää sitkeydellään..

        Sano joka aamu ja ilta peilikuvallesi silmiisi katsoen " minä rakastan sinua, olet kaunis ". Huomaa mitä alkaa tapahtua.. :) Kokeile, vaikka leikkimielellä.. :)

        Kaikilla meillä tulee oma aikamme harmaantua ja rypistyä. Ei kannata vertailla itseä kehenkään muuhun. Se on ihan oikeasti täysin turhaa.

        Rakkaushali sinulle! :)

        Hyvä ohje kelle vaa.
        Nyt hommiin taas takas. Työt kutsuu
        Rakkaushali sinulle 😄


    • Miehenä...

      sanoisin...kärsimys, stressi, huolet vanhettaa todella nopeasti.Helvetillinen vuosi
      takana ja kyllä sen naamasta näkee.Ryppyjä, harvenevat hiukset...vuodessa
      ikää tullut pari vuotta enemmän naamalle.

      Murheet tuo mukanaan muut ongelmat, jotka vielä lisää ryppyjä.Mutta mulle
      noista rypyistä on hieman etuakin...ei enää "pikkutytöt" kikattele.Olen ollut
      ikääni nähden nuorekas..nyt näytän ikäiseltäni..aikuiselta.

      Todellakin kun vertaa vuodentakaisia valokuvia tähän päivää...ällistys on
      suuri, ja jossainmäärin murheellinen.."parhaat vuodet" on takana.Nyt olen
      alkanut ymmärtämään miksi vanhat mummotkin flirttailee mulle..peilissä
      on totuus, se ei valehtele.

      • sinulle

        Hänelle.
        Olet täydellinen mies, kaikkine ryppyinesi. Olet täydellinen juuri omana itsenäsi. Minä rakastan sinua juuri tuollaisena kun olet.


      • ed.
        sinulle kirjoitti:

        Hänelle.
        Olet täydellinen mies, kaikkine ryppyinesi. Olet täydellinen juuri omana itsenäsi. Minä rakastan sinua juuri tuollaisena kun olet.

        noinhan sen juuri täytyis ollakin...omana itsenään, puutteineen ja murheineen.Ajattelen hänestä samoin...


    • Kiitos

      kiitos :-)

      • rakastan ryppystä..

        Mitä ryppyisempi sen halittavampi. Kulta, rypyt on rikkaus. Naururypyt lahja.


    • rupsahda.......
    • Ei kaunista

      No ei kyllä kaunista, ei sisäisesti, eikä ulkoisesti. Kun entinen mieheni kuoli yllättäen vanhenin vuosilla. Toisen miehen kanssa olen käynyt läpi helvetin, silmän aluset ovat mustat, iho harmaa, en oikein pysty hyvin nukkumaan. En tiedä mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Suu on kääntynyt alas päin ja posket roikkuu.

      Jos tämä on jostain kaunista katsottavaa, pitää olla huononäköinen. Huumori on kuollut, vain katkeraa marmatusta ja vihaa tällä hetkellä. Ei ole sisäisestikään kaunis olo.

      Kukahan keksii tälläisiä aiheita, en usko että kauneus tulee myöhemminkään takaisin. Tahtoo keski-iässä tulleet rypyt jäädä, eikä rypyt sinällään ole rumia vaan se ilme, tyytymättömyys ja kärsimys.

    • se on niin että

      Rakkaus kaunistaa ja rakastaminen -ei kärsimys
      tuo on sitä kristillista potaskaa
      "kärsi, kärsi niin kirkkaimman kruunun saa" en ole nähnyt yhtäkään kärsivää jota kärsimys olisi kaunistanut vai oliko aloittajan tarkoitus olla ivallinen?

    • Anonyymi

      Siksi olen antanut aina takaisin. Koen jo valmiiksi olevani muita huonompi joten teen muista entistäkin parempia tavalla josta eivät pidä.

    • Anonyymi

      Kuule se on liftigin joka kaunistaa, kärsimys sulla on housuissasi 🤭

      • Anonyymi

        Loppuelämä on sit varmaa ruusuilla tanssien


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Loppuelämä on sit varmaa ruusuilla tanssien

        Niin elämäni ei ole ollut todellakaan ruusuilla tanssimista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin elämäni ei ole ollut todellakaan ruusuilla tanssimista.

        Harmillista 😪 jospa nyt sitten olisi!


      • Anonyymi

        Elämäntaparikollisen liftingit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämäntaparikollisen liftingit

        Jaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmillista 😪 jospa nyt sitten olisi!

        Vähänpä sä tiedät.


    • Anonyymi

      Ei oo perää.

    • Anonyymi

      Miten limaa riittääkin..

    • Anonyymi

      Kyllä tässä on kärsitty ja paskaa tullut niskaan...
      Mut suunta on ylös päin😉

      • Anonyymi

        Tuskinpa olet


      • Anonyymi

        Joten lopeta toisena esiintyminen. Ja opettele yhdyssanat


    • Yym, itse taas koen että kärsimykset on vanhettaneet ulkoisesti kovastikin ja hiukan kovettaneet ennen niin herkempää sisintäni.

    • Anonyymi

      Hienoinen ilmestys elämästä se vaan.

    • Anonyymi

      Mie olen kestänny paljo ja se on paljo se.

    • Anonyymi

      Yhdeltä katkesi ketju ja toiselta ruostui luistimet kesän koittaessa. Ite en oo niin koskaan luistellukkaa 😂🤣😅 https://youtu.be/N-uCWiJgXoM

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 125
      3156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2886
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2248
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      23
      1787
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1519
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1494
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1397
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1335
    Aihe