Sinä olet selvästikin kärsinyt elämässäsi paljon =).
Kärsimys kaunistaa
42
1492
Vastaukset
- Joopa joo
tuolla logiikalla olen varmaan tosi kaunis, tai sit vaan mutrusuu ja ryppyotsa :-(
- etkö muuta keksiny
Ja katin paskat se kaunistaa, teke vain ryppyjä ja harmaita hiuksia.
- outoja juttuja
Toivottavasti et itse ollut osallisena kärsimyksiini milloinkaan, vai oletko niin kieroutunut, että nautit toisen kärsimyksestä..pohdinpahan vaan.
- eikö?
sairastahan se olisi.
- kärsimys tuokin
Kärsimys kaunistaa -lause tarkoittaa, että luonne ja ihminen jalostuu kärsimysten kautta, ei ulkonäköä.
Olen niin kaunis, että on vaikea olla. Liian kaunis, miehet pelkää.- Varaaaani
Kärsimys ei jalosta edes luonnetta. Korkeintaan vain katkeroittaa, lannistaa, kovettaa ja kyynistyttää.
- Anonyymi
No enpä usko, sussa kun ei ole mitään aitoo, olet kumi kaapo!
- juuhhhu
ollappa sitten yhtä kaunis kuin sä, mutta mä en ole, kärsinyt kyllä..... mutta ei , se ei kaunista, tekee ryppyjä, ryhti vajuu kumaraan jne...
tai oikeestaan mä olen mä vaikka en kaunis olekkaan ja itsekin säikähdän kun peiliin katson ;) - M(m)
Aloittaja taitaa olla aika pipi päästään?
Siis kuka voi oikeasti nauttia toisen ihmisen kärsimyksestä ja vastoinkäymisistä?
Ei voi ymmärtää tuota miestä!
Oikea mies menisi auttamaan sitä naista että hänen ei tarvitsisi kärsiä...siinä olisi miehen teko. =)- happyhappyjoyjoy
tulkitset varmaan väärin...se kärsimys on jo ollut ja mennyt varmasti
- ristejä kannettava
Kärsi, kärsi, sitä kirkkaamman kruunun saat... tai jotain sinnepäin. Joskus jostain kuullut tuon tyyppisen sanonnan. Tuntuu vaan ett mitä enempi kärsii sitä nopiampaa vanhenee eli mäkin näytän paljon vanhemmalta kuin olenkaan
- Elossa taas
Hehkun, koska kärsimykseni on loppu. Minua varten on olemassa jotain paljon parempaa.
- ei koskaan kaunis
Ei näin rumasta tule kaunista edes kärsimälläkään. Naamaan tullut lisää ryppyjä, iho harmaantunut ja hiukset on myös harmaantuneet entistä enemmän. Oikeasti en enää välitä miltä näytän tai siis en viitsi nähdä vaivaa olemattoman ulkonäköni takia. Ei se mun rumuus laittamisilla häviä mihinkään, joten kärsin ja rumenen päivä päivältä enemmän, odotan päivää milloin ei tarvitsisi enää herätä.
- ryppyinen rakastaja
Ala vapaaehtoistyöhön auttamaan kärsiviä eläimiä. Eläimet ottavat avun ilolla vastaan, vaikka näyttäisit omasta mielestäsi miltä, ja itse lopettaisit myös oman itsesi säälittelyn ja tuntisit vain puhdasta elämäniloa voidaksesi olla hyödyksi maailmankaikkeudelle!
Kaikki ovat kauniita ja täydellisiä. Katso metsän puita. Jokainen on elämän kolhiinnuttama yksilöllisellä tavallaan. Jaotteletko puut rumiksi ja kauniiksi, vai katsotko jokaista omana kauniina yksilönään? Elämää nähnein puu herkistää ja säväyttää sitkeydellään..
Sano joka aamu ja ilta peilikuvallesi silmiisi katsoen " minä rakastan sinua, olet kaunis ". Huomaa mitä alkaa tapahtua.. :) Kokeile, vaikka leikkimielellä.. :)
Kaikilla meillä tulee oma aikamme harmaantua ja rypistyä. Ei kannata vertailla itseä kehenkään muuhun. Se on ihan oikeasti täysin turhaa.
Rakkaushali sinulle! :) - .
ryppyinen rakastaja kirjoitti:
Ala vapaaehtoistyöhön auttamaan kärsiviä eläimiä. Eläimet ottavat avun ilolla vastaan, vaikka näyttäisit omasta mielestäsi miltä, ja itse lopettaisit myös oman itsesi säälittelyn ja tuntisit vain puhdasta elämäniloa voidaksesi olla hyödyksi maailmankaikkeudelle!
Kaikki ovat kauniita ja täydellisiä. Katso metsän puita. Jokainen on elämän kolhiinnuttama yksilöllisellä tavallaan. Jaotteletko puut rumiksi ja kauniiksi, vai katsotko jokaista omana kauniina yksilönään? Elämää nähnein puu herkistää ja säväyttää sitkeydellään..
Sano joka aamu ja ilta peilikuvallesi silmiisi katsoen " minä rakastan sinua, olet kaunis ". Huomaa mitä alkaa tapahtua.. :) Kokeile, vaikka leikkimielellä.. :)
Kaikilla meillä tulee oma aikamme harmaantua ja rypistyä. Ei kannata vertailla itseä kehenkään muuhun. Se on ihan oikeasti täysin turhaa.
Rakkaushali sinulle! :)Parempi kun tällänen paska ei auta ikinä ketään. Eläimetkin pärjää paremmin ilman mun auttamisiakin. Ainoa asia mitä sanon pelikuvalle on "olet paska ja sekunda, toiset oli oikeassa, susta ei ole mihinkään, tapa itses, autat sillä maailmaa" . Tuli mieleen elokuva "ammutaahan hevosiakin"
- Anonyymi
Rakkaushali sinulle! :)Ensi kehuu itteesä niin kauniiksi, et miehet miestä pelkää ja sit tulee totuus ulos!
- Anonyymi
Rakkaushali sinulle! :)Hyvä ohje kelle vaa.
Nyt hommiin taas takas. Työt kutsuu
Rakkaushali sinulle 😄
- Miehenä...
sanoisin...kärsimys, stressi, huolet vanhettaa todella nopeasti.Helvetillinen vuosi
takana ja kyllä sen naamasta näkee.Ryppyjä, harvenevat hiukset...vuodessa
ikää tullut pari vuotta enemmän naamalle.
Murheet tuo mukanaan muut ongelmat, jotka vielä lisää ryppyjä.Mutta mulle
noista rypyistä on hieman etuakin...ei enää "pikkutytöt" kikattele.Olen ollut
ikääni nähden nuorekas..nyt näytän ikäiseltäni..aikuiselta.
Todellakin kun vertaa vuodentakaisia valokuvia tähän päivää...ällistys on
suuri, ja jossainmäärin murheellinen.."parhaat vuodet" on takana.Nyt olen
alkanut ymmärtämään miksi vanhat mummotkin flirttailee mulle..peilissä
on totuus, se ei valehtele.- sinulle
Hänelle.
Olet täydellinen mies, kaikkine ryppyinesi. Olet täydellinen juuri omana itsenäsi. Minä rakastan sinua juuri tuollaisena kun olet. - ed.
sinulle kirjoitti:
Hänelle.
Olet täydellinen mies, kaikkine ryppyinesi. Olet täydellinen juuri omana itsenäsi. Minä rakastan sinua juuri tuollaisena kun olet.noinhan sen juuri täytyis ollakin...omana itsenään, puutteineen ja murheineen.Ajattelen hänestä samoin...
- Kiitos
kiitos :-)
- rakastan ryppystä..
Mitä ryppyisempi sen halittavampi. Kulta, rypyt on rikkaus. Naururypyt lahja.
- rupsahda.......
- Ei kaunista
No ei kyllä kaunista, ei sisäisesti, eikä ulkoisesti. Kun entinen mieheni kuoli yllättäen vanhenin vuosilla. Toisen miehen kanssa olen käynyt läpi helvetin, silmän aluset ovat mustat, iho harmaa, en oikein pysty hyvin nukkumaan. En tiedä mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Suu on kääntynyt alas päin ja posket roikkuu.
Jos tämä on jostain kaunista katsottavaa, pitää olla huononäköinen. Huumori on kuollut, vain katkeraa marmatusta ja vihaa tällä hetkellä. Ei ole sisäisestikään kaunis olo.
Kukahan keksii tälläisiä aiheita, en usko että kauneus tulee myöhemminkään takaisin. Tahtoo keski-iässä tulleet rypyt jäädä, eikä rypyt sinällään ole rumia vaan se ilme, tyytymättömyys ja kärsimys. - se on niin että
Rakkaus kaunistaa ja rakastaminen -ei kärsimys
tuo on sitä kristillista potaskaa
"kärsi, kärsi niin kirkkaimman kruunun saa" en ole nähnyt yhtäkään kärsivää jota kärsimys olisi kaunistanut vai oliko aloittajan tarkoitus olla ivallinen? - Anonyymi
Siksi olen antanut aina takaisin. Koen jo valmiiksi olevani muita huonompi joten teen muista entistäkin parempia tavalla josta eivät pidä.
- Anonyymi
Kuule se on liftigin joka kaunistaa, kärsimys sulla on housuissasi 🤭
- Anonyymi
Loppuelämä on sit varmaa ruusuilla tanssien
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Loppuelämä on sit varmaa ruusuilla tanssien
Niin elämäni ei ole ollut todellakaan ruusuilla tanssimista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin elämäni ei ole ollut todellakaan ruusuilla tanssimista.
Harmillista 😪 jospa nyt sitten olisi!
- Anonyymi
Elämäntaparikollisen liftingit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elämäntaparikollisen liftingit
Jaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmillista 😪 jospa nyt sitten olisi!
Vähänpä sä tiedät.
- Anonyymi
Ei oo perää.
- Anonyymi
Miten limaa riittääkin..
- Anonyymi
Kyllä tässä on kärsitty ja paskaa tullut niskaan...
Mut suunta on ylös päin😉- Anonyymi
Tuskinpa olet
- Anonyymi
Joten lopeta toisena esiintyminen. Ja opettele yhdyssanat
Yym, itse taas koen että kärsimykset on vanhettaneet ulkoisesti kovastikin ja hiukan kovettaneet ennen niin herkempää sisintäni.
- Anonyymi
Hienoinen ilmestys elämästä se vaan.
- Anonyymi
Mie olen kestänny paljo ja se on paljo se.
- Anonyymi
Yhdeltä katkesi ketju ja toiselta ruostui luistimet kesän koittaessa. Ite en oo niin koskaan luistellukkaa 😂🤣😅 https://youtu.be/N-uCWiJgXoM
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3257788Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662186- 1771876
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161432- 1121297
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91271Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701241RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601220Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411091Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901039