Hyvä endokrinologi Keski-Suomessa?

taika59

Kenen pakeille kannattaisi mennä esim. Jyväskylässä? Tähän asti olen käynyt terveyskeskuksen yleislääkärillä enkä ole saanut toivomaani parannusta tilaani - vajaatoiminnan oireita olen potenut yli kymmenen vuotta. Thyroxin-lääkitys on, ainoa 'tutkimus' on aina verikoe, jossa arvot riittävän hyvät...

16

3052

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vajokkiko

      terveystalon saltevoa olen kuullut kehuttavan. ja selänne toinen, joku urheilulääkäri ilmeisesti.

      • Anonyymi

        Kävin Juha Saltevolla aikoinaan, oli hyvä lääkäri. Nyt kun menin raudanpuutteisena, hän alkoi vinoilemaan että onko se muotitauti iskenyt sinuunkin. Rauta-arvo näytti lähes tyhjää varastoa, mutta Saltevo ei reagoinut siihen mitenkään. En mene hänelle ellei ole aivan pakko.

        Selänne hyvä lääkäri, harvoin enää ottaa vastaan… ikä varmaan jo tekee sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin Juha Saltevolla aikoinaan, oli hyvä lääkäri. Nyt kun menin raudanpuutteisena, hän alkoi vinoilemaan että onko se muotitauti iskenyt sinuunkin. Rauta-arvo näytti lähes tyhjää varastoa, mutta Saltevo ei reagoinut siihen mitenkään. En mene hänelle ellei ole aivan pakko.

        Selänne hyvä lääkäri, harvoin enää ottaa vastaan… ikä varmaan jo tekee sitä.

        Minulle Saltevo teki saman . Ferritiini oli 7 ja Saltevo vaan naureskeli että muotitautiako sinäkin olet päättänyt sairastaa.
        Taitaa olla jo niin vanha ettei uusiin juttuihin viitsi käestää, nuorempana oli tarkka lääkäri.


        Selänne hyvä lääkäri, mutta harvoin ottaa missään enää vastaan. Ikä sielläkin jo varmaan estää pitkiä työpäiviä.


    • Kilpparivaivainen

      Anna Sillanpäätä on kehuttu. On funktionaalinen lääkäri ja ottaa vastaan ilmeisesti Mehiläisessä (en ole itse käynyt, mutta monet kehuvat).

      • Anonyymi

        Anna Sillanpää ottaa Ihlajalinnassa vastaan. Nykyään vain kerran kuussa vastaanotto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna Sillanpää ottaa Ihlajalinnassa vastaan. Nykyään vain kerran kuussa vastaanotto.

        Ei ole enää vastaanottoa. Mihinköhän hävinnyt? Ainut lääkäri, joka osasi hoitaa. Minulla kontrollilabrat otettava, mutta en tiedä kenelle nyt varaisin ajan, kun en Annaa enää löydy mistään. Tietääkö joku, missä Anna tällä hetkellä ottaa vastaan?
        Kyllä harmittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole enää vastaanottoa. Mihinköhän hävinnyt? Ainut lääkäri, joka osasi hoitaa. Minulla kontrollilabrat otettava, mutta en tiedä kenelle nyt varaisin ajan, kun en Annaa enää löydy mistään. Tietääkö joku, missä Anna tällä hetkellä ottaa vastaan?
        Kyllä harmittaa.

        Sama juttu. Haluaisin tietää, missä Anna pitää vastaanottoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama juttu. Haluaisin tietää, missä Anna pitää vastaanottoa.

        Lioreseptin uusiminen olisi edessä. Hävinnyt kuin tuhka tuuleen, kuulin että väsyi uuteen hoito"suositukseen", eikä voi enää hoitaa haluamallaan tavalla asiakkaita.
        Revi sitten tästä uusi lääkäri! Kukaan tässä mafiassa ei enää suostu kirjoittamaan Lioa
        https://www.kaypahoito.fi/hoi50133#T5

        Ihmiset tapetaan, tai tie vie ulkomaille ne jotka kykenevät/osaavat.
        Minusta tässä olisi joukkokanteen paikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole enää vastaanottoa. Mihinköhän hävinnyt? Ainut lääkäri, joka osasi hoitaa. Minulla kontrollilabrat otettava, mutta en tiedä kenelle nyt varaisin ajan, kun en Annaa enää löydy mistään. Tietääkö joku, missä Anna tällä hetkellä ottaa vastaan?
        Kyllä harmittaa.

        Samaa ihmettelen myös. Olen kuusi vuotta käynyt hänen vastaanotollaan, nyt taas olisi kontrolliaika, mutta minne mennä? Haluaisin osaavan kokonaisvaltaisen, funktionaalisen lääketieteen omaavan lääkärin kuten Anna. Ongelmanani kilpirauhasen vajaatoiminta ja Annan ohjeistamana ja kontrolloimana on ollut T4+T3 hoito ja tähän asti kaikki mennyt oikein hyvin! Entä tästä eteenpäin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna Sillanpää ottaa Ihlajalinnassa vastaan. Nykyään vain kerran kuussa vastaanotto.

        Anna ei ota vastaan enää edes Pihlajalinnassa. Olen kysellyt hänen kollegoiltaan mutta kukaan ei tiedä missä Anna on.


    • Anonyymi

      Terveystalolla Endogrinologi Tiina Pakkanen on tarkka ja hyvä lääläri.

      • Anonyymi

        Pakkanen on näköjään keuhkosairauksien erikoislääkäri. Hoitaako myös kilpirauhasasioita?

        Onko kukaan vieläkään kuullut missä Anna S. ottaisi vastaan? Tämä on kamala paikka, kun ainut potilasta oikeasti kuunteleva kilpirauhaslääkäri ei enää ota vastaan, ainakaan täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakkanen on näköjään keuhkosairauksien erikoislääkäri. Hoitaako myös kilpirauhasasioita?

        Onko kukaan vieläkään kuullut missä Anna S. ottaisi vastaan? Tämä on kamala paikka, kun ainut potilasta oikeasti kuunteleva kilpirauhaslääkäri ei enää ota vastaan, ainakaan täällä.

        Sama täällä, olin ihan järkyttynyt kun eilen tajusin että Annan vastaanottoa ei löydy mistään :(


    • Anonyymi

      Vaikeita juttuja sinänsä saada annos sopivaksi , ihminen arvot olivat paperilla ”raamien ” sisällä mutta silti ei ollut olo hyvä. Lääkäri vaan sanoi että annos on sopiva ja arvot myös.
      Muistan että söin kahtena päivänä viikossa puoli tablettia ja muina päivinä kokonaisen.

      Aloin syömään ilman lääkärin suostumusta kokonaisen tabletin joka päivä , ja vaikka nousu oli pieni niin olo muuttui parin viikon sisällä normaaliksi .joten joskus on ihan hienon hieno justeeraus ihan riittävä Tekemään olon paremmaksi .äsanoi sitten lääkärille myöhemmin että olin muuttanut ne puolet tabletti päivät kokonaisiin tabletteihin . Hän kirjasi ylös sen eikä sanonut mitään .

    • Anonyymi

      lähde ihan Matille (V) vaikka onkin Hgissä

      • Anonyymi

        Kuka tämä Matti on, ja missä ottaa vastaan? Olen näköjään valmis matkustamaan kunnollisen lääkärin perässä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      111
      2423
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      258
      1107
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1064
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      7
      995
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      991
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      11
      904
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      873
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      861
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      39
      776
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      32
      759
    Aihe