Mistä tunnistaa gaykundin?

Gb88

Nyt lämpiminä päivinä rannoilla ja kaupungilla näkee aivan törkeesti hyvännäköisiä, söpöjä, komeita ja seksikkäitä kundeja. Tekis niin mieli flirttailla niiden kans ja aina kyllä katse kohdistuu pitkäks aikaa niihin. Mutta mistä mä tiedän, ketä uskaltaa kattoo ja kenen kaa uskaltaa flirttailla? En nyt välttämättä viittis kenenkään heteromiehen kans yrittää flirttailla, ei ois hauskaa saada mitään flirtti-homon mainetta kaupungilla.

Ja muutenkin, mistä tietää, onko jätkä homo vai ei? Mä oon huomannu luonteenpiirteissä semmosta, että homot on usein sosiaalisempia ja tunteellisempia kuin heterot. Lisäksi homomiehiä näyttää kiinnostavan moni sama asia, mikä naisiakin: esim. shoppailu jne.
Ulkonäön suhteen homomiehet näyttäisivät olevan huomattavasti trenditietoisempia kuin heteromiehet. Esim. hiukset useasti värjätyt ja muodikkaat vaatteet, joskus läväri korvassa.
Niin ja sitten oon havainnu, että homomiehillä on enemmän ystäviä naisten puolelta kuin miesten. Tulevat hyvin toimeen naisten kanssa.

-Mutta kertokaas te omia mielipiteitä? Mitkä tekijät yhdistää teiän mielestä homoja?

35

17138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eleusis

Sori, jos tuotan pettymyksen, mutta vastaus on:

EI MISTÄÄN!

• Lepe

Joillakin vaan on se aksentti niin mahdoton. Sori vaan, mutta totta se on :)

• Tikka

Ei taida tunnistaa gaykundia oikein mistään noin ulkoisesti. Toki on monia ultimatehomoja, joista näkyy vaatetuksen jne perusteella välittömästi, että kyseessä on h-mies. Mutta pretty boys on jo vähän vaikeampi juttu. Eivät kaikki hyvännäköiset, treenatut, hyvinpukeutuvat ja hiuksensa värjänneet karjut ole homoja, da! Tähän taitaa liittyä keinosana metroseksuaali. Kyllä mies toisen miehen gayksi tunnistaa, jos toiselta saa mittailevia ja syvälle silmiin uppoavia katseita. Tai ainakin antaa syytä epäillä.

• Vauhko

Kyllä,kaikkia on syytä epäillä kunnes toisin todistetaan.Heteron huomaat kun suuttuu tarttuessa kaluun.Homo ei siitä välttämättä suutu kun se voi olla sinä iltana jo varattu.Eri taktiikoita kannattaa kokeilla.Älä ainakaan lapsiperheen isälle iske silmää,eikä pariskunnan miehelle.Jos on joku toinen oleilija niin tsiigaa silmiin ja lipitä kieltä.Oikein kunnolla.Jos saat lupaavan,täynnä kätkettyjä lupauksia tulevan hymyn niin mies on todennäköisesti homo.

• gaymies

Jos katseisiisi vastataan, niin siitä vaan! Ei kai kukaan voi yksipuolisesti flirttailla! Sehän on pelkkää vilkuilua (ja sitähän kaikki tekevät joka tapauksessa koko ajan)!

• Paita

Homon erottaa heterosta katseesta. Heterovastaantulija katsoo sua sekunnin nenänpäähän ja katse kääntyy nopeasti oikealle, vaikkei siellä olisi kuin tyhjä lauta-aita ja sinulla vuosisadan avoin kaula-aukko. Paitsi jos hän on isoisäsi tms. Ne katsoo pitkään sua silmiinkin, vaikka olisivatkin heteroita... ja toruu aukosta, vaikka vain napa näkyisi. Homovastaantulija katsoo ensin munille, sitten pitkään silmiin ja lopuksi jälleen pitkään munille, jos näkyy aiheen aihetta. Jos pystyt liukenemaan katseellasi hänen katsekontaktiinsa, olet itsekin homo tai ainakin piilohomo... ja paljastat itsesi.

• Daddy

Homon (miehen) tunnistaa silmistä. Vuorenvarma merkki. Surulliset homosilmät etsii rakastavaa isää, joka ei alkaisi aina juomaan eikä käyttämään hyväksi kylpyammeessa. RAkastaisi vaan.

• joku homo

olen vielä alaikäinen ja elän rakastavien vanhempien kanssa saman katon alla. En voisi kaivata parempaa isää, mitä minä sitten kaipaan? Taidan kaivata itse Jeesusta isäkseni koska syntiset ihmiset eivät riitä?

• Lääketieteen opiskelija

Aika pelkistettyä on jos joku väittää että silmistä muka näkee seksuaalisen suuntautumisen. Hehheh. Kas kun sitä ei ole lääketieteellisesti määritelty että silmistä sen näkee ;) Pitäisi ensinnäkin olla selvillä mitä mahdollisia sairauksia ja/tai lääkityksiä on henkilöllä jota väitetään homoksi muka silmien perusteella. Niitä voi olla esim. ms-tauti, silmien karsastus tai muut hermostolliset sairaudet. Miettikääs hei vähän.

• nyt oli
        Lääketieteen opiskelija kirjoitti:

Aika pelkistettyä on jos joku väittää että silmistä muka näkee seksuaalisen suuntautumisen. Hehheh. Kas kun sitä ei ole lääketieteellisesti määritelty että silmistä sen näkee ;) Pitäisi ensinnäkin olla selvillä mitä mahdollisia sairauksia ja/tai lääkityksiä on henkilöllä jota väitetään homoksi muka silmien perusteella. Niitä voi olla esim. ms-tauti, silmien karsastus tai muut hermostolliset sairaudet. Miettikääs hei vähän.

selvä provo, mutta jotkut homot kieltämättä tunnistaa naismaisista silmistä.

• :D lol
        joku homo kirjoitti:

olen vielä alaikäinen ja elän rakastavien vanhempien kanssa saman katon alla. En voisi kaivata parempaa isää, mitä minä sitten kaipaan? Taidan kaivata itse Jeesusta isäkseni koska syntiset ihmiset eivät riitä?

LOL hyvin iskit! :D

• Aristocracy
        Lääketieteen opiskelija kirjoitti:

Niinpä. Eikö jo hyvään käytökseenkin kuulu, että katsotaan silmiin? Pitäisikö tässä unohtaa käytöstavat, ettei kukaan kuvittele homoksi. Kylläpä täällä on naiivia porukkaa.

• nainen

Jep. Tuntomerkit tasmaavat.....lisaksi homomiehet ovat usein myos shoppailun lisaksi kiinnostuneita ns. "naisten asioista" kuten kulttuurista. (teatteri, musikaalit jne...) Mika on mielestani hienoa!

• Aristocracy

''Naisten asioista, kuten kulttuurista. (teatteri, musikaalit jne...)''

Mieleesi ei ole tietenkään tullut, että nuo ovat yläluokan harrastuksia? Kohta varmasti väität, että kaikki brittiaateliin kuuluvat ovat homoseksuaaleja, koska harrastavat kulttuuria ja taiteita, sekä vielä ratsastavat. En voi kuin sanoa, että näin juntimmaksi ei ole vielä mennyt, näissä homon ''tunnistus'' keskusteluissa.

• Jussukka

...tunnistaa t-paidasta, jossa lukee "I'm GAY!"

• Pallu

Sormus on merkki.

• kundi86gay

Joo, sormukaesta ja sormuksesta, kuten ennen korviksesta ja sen jälkeen huivista? voi kyllä sitä väärän kalanki napata helpolla...
        nimim. kokemusta on

• miks967
        kundi86gay kirjoitti:

Joo, sormukaesta ja sormuksesta, kuten ennen korviksesta ja sen jälkeen huivista? voi kyllä sitä väärän kalanki napata helpolla...
        nimim. kokemusta on

mistä tietää jos homo mies väittä olevansa nainen keskustelu paltoilla,millä kysymyksellä voi testata totuuden

• Aristocracy

Ai vihkisormuksesta vai kantasormuksesta? Mieleesi ei ole tullut, että sormuksia käyttää kuka tahansa. Voi millaisia juntteja tälläkin palstalla roikkuu.

• m

Homon ja heteron ero on 5 kaljaa.

• s3lvä p3li

G88:n ongelma kaikessa yksinkertaisuudessaan: kuinka tutustua mahdollisimman moneen gay-kundiin ilman, että tarvitsee pelätä outtaamista. Aikas tyypillistä pohdintaa bisseltä. Ne haluavat kaiken; vaimon, lapsia, perheen, julkikuvan ja tietysti homoseksiä. Meille homoille yhtälö on mahdoton, mutta bisseähän ei mikään estä.

Heitetäänpä kehiin kysymys, mistä bissen tunnistaa? Vastaus on helppo: homous ja siihen liittyvät asiat, kuten läväri korvissa tai hiusten värjäys, kiinnostavat ihan "sairaasti". Niistähän voi tulkita ties mitä. Tämä vinkiksi myös tytöille/naisille, jos olette pohtineet, onko bf:llä taipumuksia tähän suuntaan. Älytön kiinnostus "homojuttuihin", vaikka niihin stereotyyppisiinkin, on selvä peli.

• kaho3

Voin sanoa omasta kokemuksestani että onneksi homoja ei tunnista päälleppäin mistään. Itsekkin olen kaappihomo, ja monet ovat minun kuulten ja jopa minullekkin alkaneet haukkumaan homoja, eihän se tietenkään mitään mukavaa kuuneltavaa ole, mutta positiivistä siinä on se että se juuri todistaa sen etteivät ainakaan tiedä että olen homo.

• Ruma horo

Monesti olen kuullut väitteen että homoilla on jotenkin naismainen nuotti puheessaan ja olen itsekin huomannut sen monien kohdalla, vaikka useat aina väittää vastaan. Ei toki kaikilla homoillakaan ole naismaista puhetyyliä, mutta joskus henkilön äänestä voi tehdä päätelmiä.
      Ihan tässä päivänä muutamana kuulin erään henkilön suusta yhden lauseen ja heti tuli mieleen että obviously gay.... tyyppi oli kyllä ulkonäöltään kuin kuka tahansa nuori mies. Seuraavana päivänä kuulin että henkilö seurustelee erään toisen miehen kanssa. :)

• ei voi erehtyä

kasvojen kapeus, parransänki,terävä nenä, iso aatamin omena,farkut,punainen auto,korvikset,ulkonevat silmät,melankolinen katse,ym.ym.ym.

• Aristocracy
        ei voi erehtyä kirjoitti:

kasvojen kapeus, parransänki,terävä nenä, iso aatamin omena,farkut,punainen auto,korvikset,ulkonevat silmät,melankolinen katse,ym.ym.ym.

Tämähän pätee ihan keneen tahansa. ^^

• dued

sori mutta.. mulla ei oo lävistyksiä, pukeudun rennosti, en ole mikään muotiguru, shoppailu on hermoja raastavaa ja ei ole rahaakaan ikinä. mies puolisia ystäviä on enemmän, aksenttiakaan ei oo. ainoa mikä "homomiehessä" sopis muhun on toi tunteellisuus mutta sitä ei heti huomaa päällepäin kun kadulla tallaa.

• ecce homo

Kokeile joskus kadulla- tuijota vastaantulevaa miestä silmiin, suoraan silmiin kuin risteilyohjus - cruising missile. Hetskun katse ei kohtaa sinua puolen sekunnin vertaa, mutta homppelin katseen tuntee siitä että hän yks kaks tajuaa "hei toi katto mua sillail". Silmistä paistaa suuri ahaa. Kävele kome askelta eteenpäin ja käänny. Jos myös hän kääntyy - selvä nakki.
      Jos taas olet baaritiskillä tämä homma ei päde. Kaveri voi olla head hunter, joilla on paha tapa tuijottaa haastateltavaa vähintäin 20 min ajan.

• Homo sapiens sapiens

ilmeisesti ontuva kävelytyyli on yksi homon tuntomerkki. On se kumma ku kaikki v*tun teinit haukkuu homoks. Olenko sitten homo?

• uoko
        Homo sapiens sapiens kirjoitti:

ilmeisesti ontuva kävelytyyli on yksi homon tuntomerkki. On se kumma ku kaikki v*tun teinit haukkuu homoks. Olenko sitten homo?

Olethan sä kun täällä palstalla käyt.

• hmgndn

Flirttaile sinä vaan niissä homoluolissa, jätä meidät heterot rannalla ym. rauhaan!

• vhjk

olla eka normisti seurassa, ja yrittää sit vähän lähestyä ja näin. Kyllä sä huomaat, jos teiän välille syntyy jotain säpinää. Tuskin sun pitää jokaikisen vastaantulijan luokse mennä iskemään, kyllä sä löydät vielä jonkun muunki ku jonku randomin :D

• 9+9
        vhjk kirjoitti:

olla eka normisti seurassa, ja yrittää sit vähän lähestyä ja näin. Kyllä sä huomaat, jos teiän välille syntyy jotain säpinää. Tuskin sun pitää jokaikisen vastaantulijan luokse mennä iskemään, kyllä sä löydät vielä jonkun muunki ku jonku randomin :D

itse sanoisin että se on se katse...

• bi-poika

itse olen ihastunut naapurin mieheen jolla on jopa lapsi... asuu yksin mutta seurustelee naisen kanssa... mutta voiko olla mahdollista että hän olisi kuitenkin bi? miten ottaa selvää kun asun vielä vanhempieni luona etten tee virhettä ja vanhemmat saisi kuulla ??

• sjshsss

unohda. älä sekaannu tollaiseen.

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      67
      2395
    2. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1377
    3. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      74
      1185
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      4
      1107
    5. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      79
      835
    6. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      19
      780
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      43
      678
    8. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      82
      660
    9. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      24
      638
    10. Rakastan sinua

Yhä.
      Ikävä
      30
      626
    Aihe