Niin, katselin tuossa, että näyttäisi käyneen aika kuluneiksi tuossa vakaajan tangossa olevat kumit, jotka siis puristuvat sen vakaajan ylä ja alapuolelle. Periaatteessa rakenne näyttää niin yksinkertaiselta, että pystyn toki vaihtamaan nämä tukitangot, mutta jäin miettimään, että voinko vaihtaa ne siten, että tunkilla nostan ensin toisen puolen ylös ja vaihdan osan, ja sama toiselle puolelle sitten? jääkö vakaajaan jotain jännitystä jos toinen etupyörä on maassa työn aikana? ja siten estäisi työn suorittamisen tällä tavoin...
Kiitän avusta
740 kallistuksenvakaajan tanko
Minä ja Volvo
1
189
Vastaukset
- Näin se on
Voit vaihtaa ne kuvatulla tavalla. Ei jää jännityksiä, vakaajahan on muutenkin hyvin "eläväinen" osa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562677
- 1991957
- 711706
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91421- 751098
- 811040
- 951019
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.261004Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191954