Nyt tämä paska loppuu! Näytän aivan järkyttävältä, posket/leukaperät ja koko naama ovat aivan turvoksissa ja näytän hirveän lihavalta.
Tämä jos mikä motivoi lopettamaan oksentamisen, mutta lisämotivaatiota toisi kyllä kun tietäisi kuinka kauan pitää olla oksentamatta että kasvot palautuu taas normaaleihin mittoihin? Nyt oksentelu on ollut jokapäiväistä, näkyisikö esim. neljässä päivässä jo tulosta? :(
Kuinka nopeasti kasvot palautuvat normaaleiksi?
pullanaama
2
342
Vastaukset
- pau123
en osaa sano kun arvioita :( itellä oli tossa pari viikkoa taas oksentelua, tuntu että kasvot ei ehtiny palautuu normaaliks ennenku uus putki alko. veikkaan että on sidonnainen siihen kuinka kauan on sairastanut. susta en tiedä mutta toi 4 pv kuulostaa sellaselta että pitäis jo se turvotus alkaa lähtee...
- plhhhhhhhhh
Mullakin on kasvot aina tosi turvonneet seuraavana aamuna, mut laitan n. 5 minuutiks kurkun viipaleita poskiin ja kaulaan ja se auttaa ainakin vähän. Ja jos olen n.3-4 päivää täysin oksentamatta kasvoni on normaaleissa mitoissa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen192537Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään331510Ei tule uni
Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.581223Miksi juuri Venezuela?
Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp2981172- 41936
- 42907
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin175743- 58733
Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup90702Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh59666