Onko nykyään suuri ero ns. vuokrakaksion ja asokaksion välillä? Tiedän, että vuokrat vaihtelevat alueittain ja sen mukaan, milloin talo on rakennettu.
Kannattaako satsata montakymmentä tuhatta euroa aso-asuntoon? Onhan se tietysti vasta-alkajille alkupääomaa siihen, kun joskus ostaa oman asunnon.
Moniko suunnittelee aso-asukkaista ostavansa oman asunnon vai aikovatko elää asoasunnossa koko elämänsä?
Mikä on vastike/ vuokra nykyään aso-kaksiossa?
5
514
Vastaukset
- Kuron
Saunallinen kaksio, 55 m2, rakennettu 2004. Vastike 560,- / kk. Noussut pari kymppiä viimeisen kahden vuoden aikana. Sijainti: Jyväskylä
Asun tässä niin kauan kuin tarpeellista. Omaan ei ole varaa ja tämä on vapaisiin vuokrakämppiin verrattuna noin 150 eur / kk halvempi. Asumisoikeusmaksu oli vähän päälle 15.000 euroa.
Siisti ja rauhallinen taloyhtiö.
Olen tyytyväinen. - Pk-seudulta?
Entä helsingin Ason vuokrataso, suurinpiirtein samn kokoinen ja saunallinen kaksio paljonko vuokra helsingissä?
- fsdjafdksjfdksjfljds
etuovi.com
vuokraovi.com - Kysyn..
fsdjafdksjfdksjfljds kirjoitti:
etuovi.com
vuokraovi.comEi noista osoitteista löydy mitään konkreettista tietoa, yleensä vain suuret aso-asunnot päätyvät noille sivuille, ei suositut pienet aso-kodit.
Älä ole näsäviisas nimim. fsdja..jne. - fsdjafdksjfdksjfljds
Kysyn.. kirjoitti:
Ei noista osoitteista löydy mitään konkreettista tietoa, yleensä vain suuret aso-asunnot päätyvät noille sivuille, ei suositut pienet aso-kodit.
Älä ole näsäviisas nimim. fsdja..jne.Niin laiskoja, että ei jakseta edes itse hakea
Asumisoikeusasunto
2h kt s , 50 m², 26 305,08 €
Kerrostalo, Helsinki, Alppikylä, Alppikylänkuja 13
Yhtiövastike: 761,37 € / kk
http://kuluttaja.etuovi.com/kohde/902810
Vuokra-asunto
2h k s, kerrostalo, 1 138 €/kk, 53,5 m2
vuokrahuoneisto, Helsinki, Viikki, Nils Westermarckin kuja 18
http://www.vuokraovi.com/vuokraovi/kohde/vuokra-asunto/kerrostalo/Viikki/Helsinki/Kaksio/965212?id=285833
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815