Ehkä vähän tyhmä kysymys, mutta oon nyt viikolla 6 raskaana ja väsymys on ottanut ihan totaalisesti vallan elämästä! Aamulla ei jaksaisi millään nousta töihin, kotiin kun pääsee niin on pakko mennä heti parin tunnin päikkäreille! Sitten on hirveän huono omatunto, kun laitan vanhemman lapsen katsomaan videoita ja toisen kanssa köllötän sängyssä....onneks on vielä sentään onnistunut näin. Päiväunet ei kuitenkaan sinällään auta mitään, vaan väsymys jatkuu läpi päivän ja illalla oon taas ihan naatti. Kuulostaako tutulta!? Ehkä tarttis enemmän ulkoilla, mutta toisaalta nytkin olin juuri ulkona pitemmän ajan eikä väsymys ole hävinnyt minnekään. Ehkä tämä vaan pitää sitten kestää ja aikanaan menee ohi. Muistatteko, milloinka väsymys helpottaa? Toivottavasti ainakin jossain vaiheessa...
Miten eroon väsymyksestä?
4
156
Vastaukset
- mirinda....
Voi ei... Koeta kestää! Mulla oli alkuraskauksissa pahinta just tuo väsymys pahoinvoinnin sijasta. Etovaa oloa kyllä oli, mutta nukkua olisin voinut vaikka koko ajan. Ekassa väsymys alkoi hävitä rv 15 paikkeilla ja toisessa raskaudessa rv 13. Tsemppiä! Kyllä se helpottaa viimeistään parin kuukauden päästä (varmaan kuulostaa tosi lohdulliselta) ;) :/
- 17+13
Mulla samat viikot ja on väsyttänyt,edellisessä raskaudessa oli pahoinvointi monta viikkoa,sitä ei ainakaan vielä.Nyt pari päivää on ollut aika hyvä olo,olen yrittänyt juoda vettä runsaasti ja tuntuisi ainakin mua auttavan,vatsan turvotuskin helpotti.
Se väsymys taitaa ottaa oman aikansa. Kroppa tekee kauhealla höngällä työtään. :)
Ulkoilua, lepoa aina kun mahdollista, hyvää ruokaa. Mikä kelläkin vähän helpottaa ja toimii. Mulle auttaa väsymykseen ulkoilu, ei tarvi liikkua edes mihinkään. Istun pihakeinussa vaan jonkun aikaa ja mietin mukavia asioita, niin piristyy. :)- s.t
Mulla kans viikot 6 joitain. (La22.4 ehkä...) Ja armoton väsy!!!Just tulin kävelyltä ja mitään ei auttanu. Tää raskaus on muutenkin outo. Odotan neljättä enkä oo vielä kertaakaan oksentanu... outoa... ennen se kesti lähes 20rv asti.
Semmonen väsymys ja voimattomuus ettei jaksais edes lasten leluja siivota...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432140Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1751915- 1161352
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711160- 96962
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73909Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78859Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki44845Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931792- 54691