K-kaupan kusetus

Oulun tarkin markka

Jatkuvaa kusetusta k-kaupoissa ja marketeissa, hinnat hyllyssä ja kassalla erisuuruisia, kassalla aina enemmän.
Kierot kauppiaat lymyilee itse takahuoneessa.
Käyn nykyjään aina Lidlissä, jossa ei ole samaa kieroa meininkiä.

34

1091

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voikokkarijostietäs

Ja sama touhu rautakaupan puolella välivainiolla ja ojassa. Kauppiaat lymyilee varmaan sen rautakeskon häntäheikin kanssa "saviruukkuja valamassa" . onneksi voi ostaa sieltä missä JM ei pienvehkeitään levittele.

• kattokaa nyt edes

No on siellä litlissäkin joskus mukava käydä vaan mulla on aina K-kaupassa ollu hinnat samat kassalla ja hyllyssä. Tosin vähintään viikottain joku vänökki ölisee siinä kassalla että "kyllä tämä oli eri hinta tuolla hyllyssä" ja asiaa selvitellään se 5 minuuttia jonon seistessä ja lopputulos on aina sama, se ääliö on kattonu väärän tuotteen hinnan. Joskus kassat ei jaksa näiden ääliöiden takia jonoa seisottaa vaan antaa periksi että se huuto loppuu. Näissä tapauksissa asiakas on aina väärässä, tai ainakin 99% tapauksista. Niitä 1% tapauksia en ole kyllä koskaan nähnyt.

• llkoiyrsfg

Olen joutunut kymmeniä kertoja oikomaan vääriä hintoja ja 95% olen ollut oikeassa, lasken aina erittäin tarkasti ja panen hinnat ylös vaikka paperille.
        K-ketjussa on systemaattistä hinnoilla huijaaminen, mutta kun tyhmät kiesut ei osaa tai viitsi laskea loppusummaa. Toki sitä harrastetaan myös Prismassa.

• ennenki oli nykyaika
        llkoiyrsfg kirjoitti:

Olen joutunut kymmeniä kertoja oikomaan vääriä hintoja ja 95% olen ollut oikeassa, lasken aina erittäin tarkasti ja panen hinnat ylös vaikka paperille.
        K-ketjussa on systemaattistä hinnoilla huijaaminen, mutta kun tyhmät kiesut ei osaa tai viitsi laskea loppusummaa. Toki sitä harrastetaan myös Prismassa.

Euromarketissa oli aikoinaan ,että sai puoleen hintaan jos oli eri hinta kassalla ja hyllyssä,sain kerran 180mk maksavan öljyn puoleen hintaan.Tänä päivänä saa lähinnä vihaisia mulkaisuja,kun asiasta huomauttaa olkoon prisma tai mikä tahansa.Lisäksi ongelma on vaihtorahan saaminen oikein.
        Saivat syötyä Euromarketin pois ei tarvitse välittää hinnoittelusta eikä enää ole marketteihin sisään vetotuotteita,milloin esim Prisma on mainostanut kahvitarjouksia tai kurkun tai tomaatin hintaa tai omenoiden ,ei varmasti mainosta kun Oulun kalleimpia myy.Helppoa kauppaa ,kun vaihtoehdot viety vähiin ja korttiuskovaiset maksaa mitä vaan ,kun saa sitten palautusta.

• Vittuuntunut jätkä!!

Oulun kaupoissa, etenkin Joutsensillan suurmarketissa, on aina mainostetut tuotteet loppu. Samaten Tokmanneilla.
      Kuluttajalain mukaan: " mikäli mediassa mainostettu tarjoustuote loppuu, tilalle on tarjottava samaan hintaan vastaava artikkeli tai parempi"!!

Pidetään oikeuksistamme kiinni!! Vaatikaa sitä oikeutta!!

• Tarjoushaukka3

Tokmannilla on tosiaan usein loppu, mutta ihmettelen tuota Joutsensillan mainitsemista. Ainakin omalla kohdalla siellä on tarjoustavaraa ollut, kun olen sitä lähtenyt ostamaan.

Euromarketin tarjousten perässä oli muuten tod. turhauttavaa "juosta" loppuaikoina.

• Vain nopeat elävät
        Tarjoushaukka3 kirjoitti:

Tokmannilla on tosiaan usein loppu, mutta ihmettelen tuota Joutsensillan mainitsemista. Ainakin omalla kohdalla siellä on tarjoustavaraa ollut, kun olen sitä lähtenyt ostamaan.

Euromarketin tarjousten perässä oli muuten tod. turhauttavaa "juosta" loppuaikoina.

Eikös niissä tarjouksissa ole yleensä aina "erä" tai "niin kauan kuin tavaraa riittää".....

• B12 kyyyyyyyyyyyylä

höpöhöpö... ja jos ostaa vain kaljaa ja tupakka ni mitä väliä...?? =) %DD

• tyhmiä ihmisiä

Suurin osa asiakkaista valittaa vääriä hintoja hyllyssä, ja itse katsoo väärää hinta lappua. Ottakaa se silmä käteen, älkääkä valittako kassalla...

• joutsensilta ja muut!!!

Joo mutta SAAAAATANA jos mainostetaan vaikka Kaljaa, vaikka jotain norjalaista lohta tai jauhelihaa ja se loppuu kesken, niin vastaavaa tuotetta tiskiin samaan hintaan!!! PERKELE!!
        Otetaan kohta yhteys kuluttaja-asiamieheen!!

• urpo!

yleensä tarjouslapuissa lukee että tarjous on tiettyyn päivään asti voimassa tai niin kauan kun tarjouserät riittävät. Voivoi jos et kerkä hakemaan tarjouslohtasi, siihen ei kuluttaja-asiamiehet auta.

• 13+12

Ne valittajat on näitä ikivalittajia jossa kaikki on heitä vastaan ja yhteiskunnan vika. Varmaan osata itse paskallakaan käydä ja itketään sitten kun kukaan ei tule pesemään persettä ja housuja vaihtamaan. Soskun luukun vakioasiakkaita, veikkaan. "Yhyy istun perseelläni kotona ja juon kaljaa, yhyy yhteiskunnan vika kun kukaan ei tuu mulle kotiin tarjoomaan töitä. Yhyy"

• joutsensilta ja muut!!!
        13+12 kirjoitti:

Ne valittajat on näitä ikivalittajia jossa kaikki on heitä vastaan ja yhteiskunnan vika. Varmaan osata itse paskallakaan käydä ja itketään sitten kun kukaan ei tule pesemään persettä ja housuja vaihtamaan. Soskun luukun vakioasiakkaita, veikkaan. "Yhyy istun perseelläni kotona ja juon kaljaa, yhyy yhteiskunnan vika kun kukaan ei tuu mulle kotiin tarjoomaan töitä. Yhyy"

Jos mainoksessa lukee että "niin kauan kuin tavaraa on", pitää laittaa myöskin se paljonko tavaraerä on!
        Ihmisten tulisi olla tarkempia ja tehdä juttu, ja vaatia oikeutensa.

Kyse ei ole valittamisesta vaan oikeudenmukaisuudesta!!

Itse en ole valittaja toisin kuin te kusipäät!

• kauppias hoitaa homm
        joutsensilta ja muut!!! kirjoitti:

Jos mainoksessa lukee että "niin kauan kuin tavaraa on", pitää laittaa myöskin se paljonko tavaraerä on!
        Ihmisten tulisi olla tarkempia ja tehdä juttu, ja vaatia oikeutensa.

Kyse ei ole valittamisesta vaan oikeudenmukaisuudesta!!

Itse en ole valittaja toisin kuin te kusipäät!

Asiaa, väitän että kauppiaat nettoavat kusettamalla mukavan summan vuositasolla, kun kuitenkin harvat ovat tietoisia kusetuksesta.

• hyllyn hinta ainoa o
        kauppias hoitaa homm kirjoitti:

Asiaa, väitän että kauppiaat nettoavat kusettamalla mukavan summan vuositasolla, kun kuitenkin harvat ovat tietoisia kusetuksesta.

eihän sitä hintaa tarvi maksaa jos on hyllyssä oleva hinta alempi
        kuin kassalla.
        seuraatkaa tarkoin hintoja,
        kauppiaan pitää sillä hinnalla tavara myös myydä mikä on hyllyssä oleva hinta.
        hyllyn hinta on ainoa oikea hinta

• Miäkö muka juoppo?
        hyllyn hinta ainoa o kirjoitti:

eihän sitä hintaa tarvi maksaa jos on hyllyssä oleva hinta alempi
        kuin kassalla.
        seuraatkaa tarkoin hintoja,
        kauppiaan pitää sillä hinnalla tavara myös myydä mikä on hyllyssä oleva hinta.
        hyllyn hinta on ainoa oikea hinta

Lidlikin huijasi vuosia. Kaljan hinta oli jotakin ja kyltissä luki vielä, että pantti kuuluu hintaan. Ei kuulunut, aina oli 15 c ilmoitetun hinnan lisäksi.

• ei heleee

säälittävää vinkumista nuista tarjouksista!! ei taija teillä olla kaikki murot kulhossa ku tommosesta pitää kitistä! missään lehessä ei varmasti ilmoiteta kuinka paljon kampanja erä on. Menkää pellet vittuun.

• Perheenpää....

No ei ilmoteta, mutta kun pitäisi lain mukaan ilmoittaa. Pidä sinä uusavuton, mammanpoikarunkkari turpas kii, kun grilliruoilla mädätät paskahampaitasi ja siksi et tajua asian pointtia.
        Tuu jonnekkin, niin annan sulle turpiin!!

• Arska 33v
        Perheenpää.... kirjoitti:

No ei ilmoteta, mutta kun pitäisi lain mukaan ilmoittaa. Pidä sinä uusavuton, mammanpoikarunkkari turpas kii, kun grilliruoilla mädätät paskahampaitasi ja siksi et tajua asian pointtia.
        Tuu jonnekkin, niin annan sulle turpiin!!

Aijai kun käy kuumana, tulenko vähän silittämään poskea, nini rauhoitut? Pidetään toisiamme hyvänä, eikö joo?

• K-MARKET HOVIHALLI

oulun anttilan k-marketti on huijannut hinnoissa jo 5 vuotta. olen vieressä töissä joten törmään näihin samoihin hintahuijauksiin joka päivä,huomautan niistä myös jokapäivä mutta hintoja ei KOSKAAN korjata,esimerkiksi surf pyykinpesuaine oli 2 vuotta hyllyssä hinnalla 3,50 ja kassalla aina3,99. valitin tästä viikoittain eikä asia muuttunut. reilu paahtoleipä oli hyllyssä ainakin kaksi vuotta 1,59 kassalla 1,79. aina sanotaan kassalta että pistetäämpä viestiä eteenpäin mitään ei tapahdu. lisää esimerkkejä nykyiseltään kyseisestä kaupasta: flora ruokakerma hylly 0,99 kassalla 1,09 greek salaatin kastike hylly 2,55 kassa,2,65 latz kissanruoka hylly 1,55 kassa 1,65 dovesuihkusaippua hylly 2,50 kassa 2,99 myös kaikissa tuorejuustoissa on hinnat väärin ja listaa voisi jatkaa loputtomiin. eikä hintoja korjata koskaan

• ainaasattuu

Kyllä hintavirheitä tapahtuu varmaan kaikissa ruokakaupoissa. Monasti olen joutunut oikomaan S-marketin hintoja.
      Hintojen ylläpidon hoitaa yleensä työntekijät, joten kauppiaat ei niitä kyllä tahallaan laita väärin.

• jahhxdhdhdh

kauppias on huijauksen takana, ei myyjä.

• hhähähah

litili aina mainostaa jottai ja vaikka oot liikkeessä tunti aukamisen jäläkee on tuote loppu, roskakauppa!

• osteliJamies

KCM Kaakkuri on muuten paras K-ketjun ruokakauppa Oulussa. Jos esim. tarjouksessa ollut liha- tai kalatuote on päässyt loppumaan, niin kysyttäessä myyjältä hän on aina oikaissut hinnan kuluttajan eduksi. Kyllähän siinä tietysti vaivaa saa nähdä, että nöyrtyy kysymään, mutta ei kylläkään ole montaa kertaa tarvinnut kysellä, kun tarjoustavaraa on yleensä aina ollut riittämiin. Hevistä tunnistaa myös hyvän kaupan, siellä erottaa jyvät akanoista. Nykyään KCM -Ruskon heviosasto on parantanut tarjontaa ja etenkin laatua.

• huiputtamista

LIDL:n käytistarjoukset loppuvat melkeen aina kesken. Esim jotain sähklölaitetta tulee 5 kpl/myymälä.
      Kun tarjous on edullinen niin henkiläkunta ostaa ne jo itselleen ennen kaupan avaamista.
      Siksi ao tuotetta ei ole kun kauppa avataan.

• Maalaisjärjen ääni

Tarjoustuotteita on sen verran kuin on ja yleensähän niissä lukee "erä", tai "niin kauan kuin tavaraa riittää". Onko ihmiset nykyään niin herkkänahkaisia, tai pettymyksensietokyvyttömiä, että jonku tarjoustuotteen loppuminen on kuolemankysymys? En käsitä en..

Mitähän niin kuolemanvakavaa siinä nyt sitten on, että joku tarjoustuote ehtii loppua ennen kuin SINÄ ehdit sellaisen napata?

Eiköhän ole oleellisempaa alkaa kiinnittämään huomiota sen "jokapäiväisen leivän" hintaan, toisin sanottuna mitä useampi tavallinen kuluttaja valitsee ostospaikkansa ja tuotteensa hinnan mukaan (kaikkea ei todellakaan ole järkevää hakea samasta marketista!!!), sitä paremmin pystymme joukolla estämään jatkuvaa hintojen nousua!

Se on ihan yks v*tun hailee onnistutko nappaamaan sen tarjoustomaattisi vai et, kun loppupeleissä sillä sun koko ostoskorin sisällön hinnalla on paljon suurempi merkitys - käykää hyvät ihmiset siis eri kaupoissa, opetelkaa tarkistamaan kilohinnat, litrahinnat jne ja jakakaa ostoksia eri marketteihin hinnan mukaisesti, se meinaan alkaa jo ihan oikeasti näkymään siellä kuukausittaisen ruokabudjetin loppusummassa!

• jooj9

Käyn nykyään aina lidlissä. Miksi kävisin muualla kun säästän ruokaostoksistani 30% joka kerta. Siinä kertyy vuodessa paljon jos lasketaan esim. ruokamenoiksi muualta ostettuna 1500 e, kun saan samat ostokset lidlistä hintaan 1050 . Miksi mä maksaisin enemmän?

• hiton arinatollot

k-kauppa muutenkin kallis- esimerkkinä voi käyttää valion arki kevytmaito, ruskon sittarissa 1.09 senttiä, muualta saa 79 senttiä, prisma tokmanni, k-kaupat hinnotelu ittensä pihalle, samoin käy prisman, inhoan niitä saattanan arina-lestoja.
      päivittäisruokapuoli ideaparkin tokmanniin tai valitus kuluttaja-asiamiehelle kilpailun rajoittamisesta. sama halpahallin kohdalla limingantullissa-arinan lestat rajoittaa kilpailua.

• Näitähän sattuu

Jaas, muutama päivä sitten kävin Lidlissä ostoksilla ja ostin -30% hintaisen litran jogurttipurkin, mutta kotona huomasin maksaneeni täyden hinnan, että sillä lailla....

• viisas ostaja

Viet kuitin takas, saat hyvityksen, viisas ostaja katsoo jo kassanumeroista onko oikein.

• Pitäkööt senttinsä
        viisas ostaja kirjoitti:

Viet kuitin takas, saat hyvityksen, viisas ostaja katsoo jo kassanumeroista onko oikein.

Jaas, kyllä kai kassallakin vastuu huomioida -30% tarrat prki:n kyljessä, ei kait niitä asiakkaan iloksikaan laiteta, vaikka koreita ovatkin.

• viiisas ostaja
        Pitäkööt senttinsä kirjoitti:

Jaas, kyllä kai kassallakin vastuu huomioida -30% tarrat prki:n kyljessä, ei kait niitä asiakkaan iloksikaan laiteta, vaikka koreita ovatkin.

Kävin hiljattain halpahallissa ja oli 30& alennusmaito, ei kassaneiti huomioinut jostain syystä, no minä huomautin häntä siinä heti, jolloin asia korjaantui.

• Lidl Ruotsissa
    • huijaustako

LIDL:n käyttiksen kärkitarjoustuotteet loppuu aina kesken. Niit tulee max 5 kpl per kauppa. Näistä suurimman osan ostaa henkiläkunta jo ennen kaupan avaamista. Usein olen ollut tasan avaamisen aikaan ekana ovella ja kun kysyn ni sanotaan et se on jo loppunut. tää on jokapäiväistä Litukassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      60
      7512
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      123
      2936
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      142
      1776
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      65
      1649
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      115
      1458
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      167
      1404
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      131
      1153
    8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      77
      853
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      47
      802
    10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      52
      745
    Aihe