Eka kesä on melkeinpä ohi kerrostalossa, jossa lasitettu parveke. En ikinä olisi uskonut, jotta parvekkeella tulee ongelma kirvoista. Suihkuttelin kasveille mäntysuopaliuosta pitkin kesää huonolla tuloksella. Nyt jo annan periksi. Tiedättekö pitääkö koko multa vaihtaa uuteen, kirvojen takia, pesiikö ne mullassa ensi kevääseen. Huhtikuussa kun muutin nykyiseen asuntoon ostin parvekeviljelylaatikon ja siihen mullat, joten ne pitäisi olla uudet ja multa puhdasta ja tuoretta.
Lasitettu parveke/kirvat
3
2705
Vastaukset
- Huh huh
Lasitettu parveke on oikeastaan ihan p...a! Kukat ei viihdy, kun eivät saa ilmaa ja tuulta, on kuuma ym. Kukat viihtyneet aikaisemmin hyvin, mutta nyt erilaisia ongelmia. Ei ollutkaan loppupeleissä niin hyvä juttu, enkä tiedä, miten nyt toimisin!
- -lissu-
sama juttu eka kesäni ja lasitettu partsi,tuli kirvoja ja myrkytin ei oikein lähteneet kunnolla,laseja täytys pitää auki koko ajan et ilma vaihtus.aattelin et mites kasvihuone onks sielkiin ötököitä aina.myrkytin sellasilla puikoilla missä on ravinne samassa vähän autto paremmin ,ja tuuletusta päälle .mäntysuopa ei mulla auttanut mitään.
- kerran opittua
Vaikka tämä on jo kohta yhden vuoden vanha aihe, niin kerronpa oman tarinan.
Viime kesänä olin 5 päivää matkalla ja pistin pullot antamaan vettä ettei parvekekukat kuole sillä aikaa. Kun tulin kotiin oli kirvat valtaneet kaikkialle ja muurahaiset suojasi kirvoja.
Ei auttanut muu kuin suihkuttaa tolua lehtien alle ja pyyhkiä kirvat pois.
Tänä kesänä taas oli kirvat iskeneet krasseihin ja taas suihkutin tolua okein riittävästi ja hyvin toimii.
Minun parveke on iso puinen, mutta ei ole lasia ollenkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.32879651 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit02340Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662216- 1771886
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161462- 1121307
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91301Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181731260RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601240Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421107