Äiti pitää minua huorana!

Tyttö_89

Olin yhden kaverin luona v-lopun joka oli jätkä ja siellä oli myös toinen kaverini joka on poika. Mitään ei tapahtunu. Pelasimme vaan korttia ja joimme kahvia. Kun tulin kotiin tältä reissulta äitini rupesi haukkumaan huoraksi. En ymmärrä miks se mua haukkuu? Eihän mitään tapahtunu vaikka oon sille sen monta kertaa sanonu.
Auttakaa mua. En jaksa kauaa. :( Mailatkaa ihan vapaasti.

27

6334

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiny-Des

      Eipä kerro mitään hyvää sun äidistäs jos hän sua huoraksi haukkuu. Jotku vaan eivät osaa näyttää tunteitaan oikealla tavalla. Ehkä tuo huoraksi haukkuminen kertoo siitä, että hän on huolissaan sinusta. Väärällä tavalla kuitenkin näyttää sen.

    • Poika89

      Älä välitä tosta pervosta muaki on haukuttu syyttä suotta vaikka mistä ja sano sille äidilles että ottaa niihi sun kavereihi yhtettä ja kysyy niiltä miten asia on

    • yks tytsi

      koska tollasta huutelee.
      Ikävä kyllä.

      • mama85

        Onkohan se asia nyt ihan niinkään? Aika paksua!


    • Wenla

      Siis ei sun todellakaan tarvii välittää tollasesta. Yritä kertoo sun äitille että mitään ei tapahtunut! Mulla on samanlainen kokemus, kun meillä oli poikia kotona ollessani kuudennella, äiti luuli että me oltiin harrastettu seksiä.
      Sitten mä puhuin sille niin aikuisesti kun osasin, ja asiat selvis! :)

      Ja hei, kohta sä oot täysikänen, ei tarvii kestää enää kauaa. Ole järkevä ja puhu asiasta jollekin sun tosi järkevälle kamulle ja puhukaa vaikka yhessä sun äitille. Tsemppii!

      • minä_89

        Kiitos! Yritän puhuu äitille..


      • anonyymi
        minä_89 kirjoitti:

        Kiitos! Yritän puhuu äitille..

        Mun äiti myös huoritteli mua kun olin noin sun ikäinen. Ja siitä eteenpäin asiat sitten vaan paheni. Eipä pystynyt sille ämmälle ainakaan järkeä puhumaan, toivottavasti sulla on parempi onni!


      • minä_89
        anonyymi kirjoitti:

        Mun äiti myös huoritteli mua kun olin noin sun ikäinen. Ja siitä eteenpäin asiat sitten vaan paheni. Eipä pystynyt sille ämmälle ainakaan järkeä puhumaan, toivottavasti sulla on parempi onni!

        Toivotaan niin et mulla on parempi onni meiän mutsin kaa. Mä en kyl usko että se leppyy..


      • Kanssa
        minä_89 kirjoitti:

        Toivotaan niin et mulla on parempi onni meiän mutsin kaa. Mä en kyl usko että se leppyy..

        Te hesalaiset jaksatte sitten kaakattaa. Meillä landella kaakattavat vain kanat.


    • vanhempana

      toivottavasti en koskaan, sillä koko nimitys on miehisen ylivallan brändi... mutta jos kiihyneenä sortuisin niin:

      tyttö-89: oliko äitisi tietoinen, että olet jäämässä yökylään koko viikonlopuksi? jos hän ei asiasta etukäteen tiennyt, koko viikonlopun kestänyt huoli voi purkautua ulos täysin väärin sanoin.

      ja tiesikö hän, että olet poikapuolisen kaverin luokse lähdössä? ethän vain ollut huijannut, että meen "maijalle" vaikka kyseessä oli "mikko"?
      se, että kesken viikonlopun saa kuulla maijan muuttuneen mikoksi herättää kyllä tiettyjä pahoja ajatuksia. myös nuorelta vaaditaan luottamusta vanhempiinsa, on uskallettava kertoa rehellisesti minne aikoo mennä. ei se luottaminen ole yksin aikuisten asia.

      ja viimeisenä: haisitko vanhalle viinalle kotiin tullessasi? ihan rehellisesti vannoen? jos joitte cokista ja pelasitte korttia, niin tuoksusi on ihan toinen, kuin jos ryyppäsitte perjantain ja lauantain ja sunnuntaina hipsit kotiin väittäen juoneesi vain kahvia koko viikonlopun. vanha viina löyhkää, vaikkei sitä itse huomaakaan.

      joten, jos voit aidosti ja rehellisesti kumota nämä kuvitteelliset väittämät, jotka minut saisivat tarttumaan kasvatuksellisiin toimenpiteisiin (huutamaan ja räyhäämään), niin silloin äitisi on tehnyt virhearvion ja asiallisen ja totuuden kertovan keskustelun jälkeen hän on mielestäni sinulle anteeksi pyynnön velkaa.

      muista että aiheeton huorittelu on myös herjaus.

      • Minä_89

        Olimme vaan juoneet kahvia ja pelasimme korttia. En voinut haista viinalle ja äitikin sanoi että en haise viinalle. Mutta en silti ymmärrä vaikka sanoin ett oon pari yötä kaverin luona joka on poika miks se mua rupee silti haukkumaan? Nyt me vaan tapellaan koko ajan eikä äiti suostu ees puhumaan mulle mitää. Toivottavasti saan jotenkin selvitettyä asiat.


      • olio
        Minä_89 kirjoitti:

        Olimme vaan juoneet kahvia ja pelasimme korttia. En voinut haista viinalle ja äitikin sanoi että en haise viinalle. Mutta en silti ymmärrä vaikka sanoin ett oon pari yötä kaverin luona joka on poika miks se mua rupee silti haukkumaan? Nyt me vaan tapellaan koko ajan eikä äiti suostu ees puhumaan mulle mitää. Toivottavasti saan jotenkin selvitettyä asiat.

        äitisi kyllä kuulostaa ihan sekopäältä.Minunkin äitini saa aina välillä päähänsä että joku on huora ja sitten se hokee sitä todella pelottavaan tyyliin koko ajan.Kaikki naispuoliset sukulaiset ja tuttavat ovat olleet "huoria" aina vuorollansa.
        Joskus pienenä (ehkä jotain 9v.) kun yritin laittaa Madonnan julisteen seinälle,äiti tuli räyhäämään että et kyllä mitään HUORAN kuvaa laita seinälle.Arvatkaa pelottiko?
        En tosiaan ymmärrä mikä ihmeen pakkomielle äidilläni on siitä kaikki on huoria?
        Voisiko joku selittää?


      • Minä_89
        olio kirjoitti:

        äitisi kyllä kuulostaa ihan sekopäältä.Minunkin äitini saa aina välillä päähänsä että joku on huora ja sitten se hokee sitä todella pelottavaan tyyliin koko ajan.Kaikki naispuoliset sukulaiset ja tuttavat ovat olleet "huoria" aina vuorollansa.
        Joskus pienenä (ehkä jotain 9v.) kun yritin laittaa Madonnan julisteen seinälle,äiti tuli räyhäämään että et kyllä mitään HUORAN kuvaa laita seinälle.Arvatkaa pelottiko?
        En tosiaan ymmärrä mikä ihmeen pakkomielle äidilläni on siitä kaikki on huoria?
        Voisiko joku selittää?

        Jaahas. Mä en osaa mitään muuta sanoo ku et sun äitillä on joku huora fobia... :D Mun mutsi lopetti jo huoraksi haukkumisen. Onneks puhuin sen kaa asiat selviks..


      • Okei

        "muista että aiheeton huorittelu on myös herjaus." Ja mikähän sitten olisi se aiheellinen huorittelu?


    • juu.

      Joku on näköjään lintsannut äidinkielen tunneilta: Olin yhden kaverin luona v-lopun joka oli jätkä =D itse en ole vielä kohdannut miespuolisia viikonloppuja... Surullista kuitenkin.

    • 3murkun mutsi

      Ei tulisi mieleenkään minulle,nimitellä lapsiani
      huoraksi tai homoksi...Pyydä vaikka äitiäsi miettimään miltä se kuuloostaa tuommoinen nimittely.Koita jaksella ja lippukorkeella=)Voi olla että äitisi on suutuspäissään laukaissut mitä mieleen tulee=(

    • tyttönen26

      hei mullakin on ollu kokemusta tommosesta ja se meni niin että vanhemmat on itse nuoruudessaan törttöilly että sitä luullaan että lapset on yhtä tyhmiä kun he ovat olleet..että semmosta..

      • ISO MIES

        MINUN ÄITIKIN HAUKKUU MINUA SANOO ETTÄ MINÄ OLEN HUORA ISO MIES


      • .................k
        ISO MIES kirjoitti:

        MINUN ÄITIKIN HAUKKUU MINUA SANOO ETTÄ MINÄ OLEN HUORA ISO MIES

        Oot 21? Eks sun pitäs jo asuakin omassa kämpässä ja elää omaa elämää. Hah.


      • hheeeehhe
        .................k kirjoitti:

        Oot 21? Eks sun pitäs jo asuakin omassa kämpässä ja elää omaa elämää. Hah.

        Mäki katoin eka et huhhuh -89.. mut sit tajusin et toi oli kirjotettu jo 6 v sitte..vähän niinku aikakone!


    • jeees !

      mun mutsi sano mua 14 vuotiaana huoraks ku löys mun huoneest kortsun vaik mitää ei ollu tapahtunu ja toinen oli 15v ku mulla oli pillerit enkä uskaltanu kertoo niist mutsille just siks et pelkäsin mitä se sanoo. ku sai tietää ni taashan se haukku. enkä ollu silloi ees harrastanu viel kenenkää kaa seksiä...

    • lovetti

      Minun äitini on haukkunut kerran minua suutuspäissään lehmäksi,mutta uskon että äitisi vain pelkää,tuo ne pojat näytille ja esittele niin alkaa sujua,meillä se auttoi.

    • HALOOOOOOOOOOOOOOOOO

      MIKSI NAINEN ON AINA huora JOS ON SEKSUAALINEN!!!??? MIKÄ MIES SITTEN ON!!!!?????

    • imppa2

      Ehkäpä äitisi on sitä ikäpolvea jonka nuoruudessa tuo merkkasi aina "sitä" nykyään nuoret osaavat muutakin (keskustella ja olla kavereita).

      • Kateuttako?

        Olisikohan sosuilla huoli siitä, etteivät nuoret tytöt käyttäytyisi kuten he aikoinaan murrosiässä.

        Sossuthan tietävät nitenkä hormonit hyrräävät.

        Tyttöjen seseksikäyttäytyminen vaikuttaa huostaanottopäätöksiin.


        Tyttöjen siveyttä kontrolloidaan enemmän, kuin poikien, sanoo sosiologi Anna Kontula.

        Aiheesta lisää Helsingin Sanomissa 26.6.6.2009.

        Lue uutinen, kommentit, sekä muita aihepiiriin kuuluvia uutisia.

        http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Tutkija Tyttöjen seksikäyttäytyminen vaikuttaa huostaanottopäätöksiin/1135247216072
        ----


      • Mustasukkaisuutta?
        Kateuttako? kirjoitti:

        Olisikohan sosuilla huoli siitä, etteivät nuoret tytöt käyttäytyisi kuten he aikoinaan murrosiässä.

        Sossuthan tietävät nitenkä hormonit hyrräävät.

        Tyttöjen seseksikäyttäytyminen vaikuttaa huostaanottopäätöksiin.


        Tyttöjen siveyttä kontrolloidaan enemmän, kuin poikien, sanoo sosiologi Anna Kontula.

        Aiheesta lisää Helsingin Sanomissa 26.6.6.2009.

        Lue uutinen, kommentit, sekä muita aihepiiriin kuuluvia uutisia.

        http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Tutkija Tyttöjen seksikäyttäytyminen vaikuttaa huostaanottopäätöksiin/1135247216072
        ----

        Narsismi on noussut viimeaikoina laajaan keskusteluun, myös jompikumpi vanhempi saattaa olla narsiti.

        Tässä blogissa useita aiheeseen liittyviä näkemyksiä ja tarinoita.
        Oikeassa reunassa Viimeisimmät artikkelit, joissa lisää narsismista.

        http://narsismia.wordpress.com/2007/04/10/narsisti-vanhempana/
        ---


    • lalallaalla

      Suna mä ottaisin johkin yhteyttä... Jos omä äiti haukkuu huoraksi niin alkaa olla jo vähän liikaa... eihän hän edes tiedä mitä teitte...

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe