elikkäs olen jutellut yhden tytön kanssa aika aktiivisesti,. Hän tuntui todella mukavalta ja sillei, sitten tuli vaan puhe että hän on jehovan todistaja, en pitänyt sitä mitenkään ihmellisenä aluksi. Sitten hän mainitsi että ei usko että tulee ikinä pystymään seurustelemaan ei jehovan todistajan kanssa:/ (ihan varma en ole) olin ehkä häneen jo ihastunut., mitä tekisini? pyydän mielipiteitä, jos niistä olisi apua:)!
jehovan todistajat, mielipiteitä kaivataan!
13
286
Vastaukset
Tyttöhän vastasi jo sinulle. Hän odottaa,että mahdollinen sulhanen on myös
Jehovan todistaja. Olettaisin, että kuulut kirkkoon (?).Ymmärrät varmaan, että
tällainen asetelma on vaikea. Oletko valmis "vaihtamaan uskoasi ? "
Sinusta tulisi silloin myös Jehovan todistaja. Jatketaan nyt hieman.
Olisitte onnellinen pari. No, näitä asioita ei toinen voi tietää saati näin
arvioida. Sehän on sitten sinun ja tämän tytön keskulteltava aiheesta.- lahkojeesus
juuri tuo on paskamaista jehovilla kun se "rakkaus" on niin ehdollista. pitää uskoa samalla tapaa tai rakkaus ei riitä. tehän kartattekin niitä jotka eroaa uskonnosta. olipa vaikka oma lapsi. mitä rakkautta tuollainen on. jehovat on kavala lahko johon ei pidä seota. naisen takia ei kannata amerikkalaiseen aivopesevään lahkoon liittyä. sen jälkeen ei ole omaa elämää lainkaan etkä edes pieraise ilman lahkon lupaa
- huomenta
"Olisitte onnellinen pari."
sekö tekee parin onnelliseksi että pari kuuluu kulttiin ja luopuu omasta ajattelusta ja tahdosta kokonaan? todistelijat on ahdistuneita kiireelliisiksi tehtyjä ihmisiä. parempi olisi jos tuo tyttö eroaisi lahkosta. tota tietä olisi aikaa enemmän toisillekin. jumalaan voi uskoa ilman sekoa kulttia. raamattukaan ei puhu mitään jehovan lahkosta.
sinulle aloittaja yksi vinkki. tutustu huolella jehovan todistajien uskontoon ja sen piirteisiin kriittisesti ja yritä saada tyttö tajuamaan että kysymyksessä on vaarallinen lahko. - 9+8
älä vain liity jehovan tosistajiin hytre.
lue tämän uutisen alaosassa olevat keskustelut ajan kansa läpi niin tajuat ettei todellakaa kannata liittyä. yksi jehovan todistaja luki keskustelut läpi ja sanoi silmiensä avautuneen. harkitsee nyt eroamista
http://www.kaleva.fi/uutiset/oulu/oululainen-pariskunta-luopui-uskostaan-valit-ystaviin-katkesivat/600203/
- miten voitte jutella
"elikkäs olen jutellut yhden tytön kanssa aika aktiivisesti,"
Miten olet voinut jutella hänen kanssaan aktiivisesti? Jos et ole todistaja, niin on outoa, että tämä tyttö viettää aikaa tai juttelee vastakkaista sukupuolta olevan, ei-todistajan kanssa.- miten voitte jutella
Ahaa. Olette varmaan koulukavereita. Muutoinhan ei Jt-tyttöön oikein pääse "käsiksi".
- ..,.
aijaa, ei ole kovin paljon tietoa aiheesta..
- Ihminen on
Tyttö kertoi Sinulle rehellisesti tilanteen. Sinun tunteillesihan hän ei voi mitään. Suomessa ihminen saa uskoa aivan vapaasti mihin haluaa, vaikka joulupukkiin. Sinun on turha odottaa, että tyttö muuttaisi mielensä. Sen sijaan voisit tarkastella itseäsi ja tunteitasi. Nuorena sitä ihastuu helposti - yhtä nopeasti sen yleensä myös unohtaa. Ole rehellinen itsellesi ja muille.
- juu, 6#w
nii kai on tehtävä..
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781002
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm82784J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81735- 119724
- 59717
- 108666
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111573- 46552
- 18508
- 41498