Mä olen ite käyttänyt huumeita nyt noin 5 vuotta... Tällähetkellä käytössä subutex mutta sitä ennen meni 2 vuotta amfetamiinia.
Nyt mä lueskelen kun ämmät kirjottaa täälä että "muuten ihan jees mutta lapsi ei syö eikä nuku"
VOI PERK***! Tietenkään se ei syö eikä nuku kun se on käytännössä aivan pöhinä päissään joka ikinenpäivä! Moni mun frendeistä ei nuku eikä syö, KOSKA NE VETÄÄ PIRIÄ! Se valvottaa ja tekee sun aisteistas todella tarkat. Sitä käytti toisessa maailmansodassa sotilaat jotta jaksoivat ampua toisiaan 24h pupillit pyöreinä.
Te ämmät meette sitten kaataman kakaroittenne kurkusta ihan suoraansanottuna AMFETAMIINIA! Mikä teitä vaivaa?? Ettekö suostu ottamaan vastuuta siitä että olette vain yksinkertaisesti kasvattaneet lapsenne todella huonosti! Vika ei varmasti ole lapsessa vaan teissä! Teidät pitäis laittaa lääkitykselle.
Concerta,Ritalin ynm.. myyvät todella hyvin kadulla koska niillä saa pöntön aivan yhtä sekaisin kuin amfetamiinilla. Kerron tätä kokemuksesta. Näitä lääkkeitä käyttävät raavaat linnakunditkin, päihtyäkseen!
Ihan sydämmeen sattuu kun ajattelenkin jotain 5 vuotiasta kierimässä tuskissaan sängyssä kun ei saa unta piripäissään.
Voin luvata että nämä lääkityt lapset eivät koskaan tule olemaan samanlaisia! Aivokemiat ja motoriikka tulee tuhoutumaan pahasti ja väistämättä. Te olette tästä vastuussa PISTE.
SAIRAITA VANHEMPIA!!!!
6
325
Vastaukset
- vain sairauteen ei h
Miksi käytät kaikki tietää vaarat.
- turhaa angstii
Se on semmonen juttu että monilla ihmisillä menee elämä päin v ittuu jos ei saa oikeeta lääkitystä. Ei se munkaan korviin kuullosta kovinkaan järkevältä että 5 vuotiaalla olis lääkekaapissa amfetamiinia tosin metyylifend. on aika paljon miedompaa ku vaikka katupiri,jos ei nyt lasketa niitä jatkepaskoja.
Mulla on esimerkiks menny elämä suoraan päin v ittuu tän adhd:n takia joten otan mielummin lääkkeet ku tuhoan elämäni sössimällä joka v itun asian. - yxölli
metyylifenidaatti ei ole amfetamiiniä. eikä se aiheuta adhd-potilailla ylivireyttä vaan nostaa alivireydestä normaalille tasolle.
jos olet niin varma lääkkeistä, miksi et vieroita itseäsi terapialla. pitäis toimia jos noin on;) - gvmj
Kyllä se on aika lähellä amfetamiiniä että kyllä voidaan puhua jo amfetamiineihin kuuluvasta lääkkeestä.
- kraba
Metyylifenidaatti EI OLE amfetamiinijohdannainen. Eri aine, eri vaikutus, eri sivuoireet,eri tarve. Amfetamiini on vain vedäke jonka ottaa esiin vannoutuneet lääkkeenvastustajat ja sillä ei mitään tekemistä asian kanssa.
- toipuva addikti addi
Ketään ei kiinnosta sun käyttöhistorias,mut kiva kun avauduit. Concerta ja piri on kaks eri asiaa.Adhd ei saa kiksejä c:stä eikä kisko niitä kuten kentällä olevat,käyttävät ihmiset kiskovat,-ihan v*tusti yli. Nuku välillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3177424Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662146- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161362- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91231Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691210RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541146Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019