SAIRAITA VANHEMPIA!!!!

Narkki45535634366

Mä olen ite käyttänyt huumeita nyt noin 5 vuotta... Tällähetkellä käytössä subutex mutta sitä ennen meni 2 vuotta amfetamiinia.

Nyt mä lueskelen kun ämmät kirjottaa täälä että "muuten ihan jees mutta lapsi ei syö eikä nuku"

VOI PERK***! Tietenkään se ei syö eikä nuku kun se on käytännössä aivan pöhinä päissään joka ikinenpäivä! Moni mun frendeistä ei nuku eikä syö, KOSKA NE VETÄÄ PIRIÄ! Se valvottaa ja tekee sun aisteistas todella tarkat. Sitä käytti toisessa maailmansodassa sotilaat jotta jaksoivat ampua toisiaan 24h pupillit pyöreinä.

Te ämmät meette sitten kaataman kakaroittenne kurkusta ihan suoraansanottuna AMFETAMIINIA! Mikä teitä vaivaa?? Ettekö suostu ottamaan vastuuta siitä että olette vain yksinkertaisesti kasvattaneet lapsenne todella huonosti! Vika ei varmasti ole lapsessa vaan teissä! Teidät pitäis laittaa lääkitykselle.

Concerta,Ritalin ynm.. myyvät todella hyvin kadulla koska niillä saa pöntön aivan yhtä sekaisin kuin amfetamiinilla. Kerron tätä kokemuksesta. Näitä lääkkeitä käyttävät raavaat linnakunditkin, päihtyäkseen!

Ihan sydämmeen sattuu kun ajattelenkin jotain 5 vuotiasta kierimässä tuskissaan sängyssä kun ei saa unta piripäissään.

Voin luvata että nämä lääkityt lapset eivät koskaan tule olemaan samanlaisia! Aivokemiat ja motoriikka tulee tuhoutumaan pahasti ja väistämättä. Te olette tästä vastuussa PISTE.

6

308

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vain sairauteen ei h

      Miksi käytät kaikki tietää vaarat.

    • turhaa angstii

      Se on semmonen juttu että monilla ihmisillä menee elämä päin v ittuu jos ei saa oikeeta lääkitystä. Ei se munkaan korviin kuullosta kovinkaan järkevältä että 5 vuotiaalla olis lääkekaapissa amfetamiinia tosin metyylifend. on aika paljon miedompaa ku vaikka katupiri,jos ei nyt lasketa niitä jatkepaskoja.

      Mulla on esimerkiks menny elämä suoraan päin v ittuu tän adhd:n takia joten otan mielummin lääkkeet ku tuhoan elämäni sössimällä joka v itun asian.

    • yxölli

      metyylifenidaatti ei ole amfetamiiniä. eikä se aiheuta adhd-potilailla ylivireyttä vaan nostaa alivireydestä normaalille tasolle.
      jos olet niin varma lääkkeistä, miksi et vieroita itseäsi terapialla. pitäis toimia jos noin on;)

    • gvmj

      Kyllä se on aika lähellä amfetamiiniä että kyllä voidaan puhua jo amfetamiineihin kuuluvasta lääkkeestä.

      • kraba

        Metyylifenidaatti EI OLE amfetamiinijohdannainen. Eri aine, eri vaikutus, eri sivuoireet,eri tarve. Amfetamiini on vain vedäke jonka ottaa esiin vannoutuneet lääkkeenvastustajat ja sillä ei mitään tekemistä asian kanssa.


    • toipuva addikti addi

      Ketään ei kiinnosta sun käyttöhistorias,mut kiva kun avauduit. Concerta ja piri on kaks eri asiaa.Adhd ei saa kiksejä c:stä eikä kisko niitä kuten kentällä olevat,käyttävät ihmiset kiskovat,-ihan v*tusti yli. Nuku välillä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      368
      3491
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      129
      2499
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      126
      1775
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1270
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      72
      1127
    6. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      49
      1117
    7. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      161
      1085
    8. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      1053
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      289
      904
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      42
      836
    Aihe