Olen myymässä steam accounttiani joka on noin 5kk vanha ja täysin puhdas ja pelejä siellä on mw 2 ja 3, koska en enään pelaa kyseisiä pelejä haual pientä hyvitystä ostamistani peleistä steamista koko paketti maksanut noin 100e
En ole vielä mitään hintaa päättänyt joten tarjouskaupalla mennään kaiketi jos kukaan edes kiinnostunut. Ostaja saa päättää tavan millä kaupppa hoidetaan. yhteyden otot numeroon 0458440339
Call of duty MW 2 ja MW 3 myynnissä.
steami
1
128
Vastaukset
- Kärpix
Mä voin tarjoo 7 dl valkkaarii tosta. Kyse on 1 litran Liisa- merkkisestä pahvitörppösestä, josta on vähän siemailtu. Maku on lämpöisenä paha, mutta jääkaappikylmänä "siedettävä" Siitä saa järkky kanuunat. Eli tavallaan ase-boonusta :-))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu625347Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti183332- 1422735
Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172456- 1331906
- 151693
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1621487Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731417Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1081390- 951317