seksi rintsikat päällä?

rintsikat päällä

Vihaan rintojani ja ne roikkuvat joten mieluummin harrastan seksiä rintsikat päällä. Häiritseekö se miestä jos naisen rintoihin ei pääse käsiksi vai onko se vaan hyvä ettei ne heilu edes takaisin?

Käytättekö te suuseksissä jotain suojia? Jos mies antaa suuseksiä, miten suojaan itseni? Miehet ei ilmeisesti pidä seksiä kumien yms suojien kanssa?

15

1998

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kans estoinen

Vaikutat tosi seksikkäältä naiselta...

• Juu ei
    • nuorempi

jos on tosi seksikkäät rintsikat, niin mikäpäs siinä.

• Mies 1955

Ei se minua häiritse jos sinulla on rintaliivit päällä!

• suojien kanssa?

Miehen pitää saada sinut ymmärtämään, että rintsikat kannattaa riisua.

onko se vaan hyvä ettei ne heilu edes takaisin?
      – heiluvat rinnat on seksikkäät ja kiihottavat?

Jos mies antaa suuseksiä, miten suojaan itseni?
      – henkinen suoja ja siisteys riittää

Miehet ei ilmeisesti pidä seksiä kumien yms suojien kanssa?
      – monet pitää, tosimiehet ei

• 29

minua kyllä kiihottaa naisen heiluvat ja roikkuvat tissit kun olen selälläni ja nainen on päälläni. ihana imeä tissijä ja monesti olen ottanut kummankin tissin nännit yhtä aikaa suuhuni ja imenyt niitä. minun mielestäni rinnat pitäisi olla seksin aikana paljaana niitä on niin kiva hyväillä ja imeä. joskus alettu nukkumaan ja hällä rinnat paljaana olen alkanut imemään rintaa ja nukahtanut sitten hänen viereen monestikkin.

• mies 37...

Ei mitään rintsikoita päällä. Pitää olla alasti tai sit jos panee jossain rannalla tai jossain julkises paikas niin sitten voi olla.

• jotain suojaa

Jätesäkki on hyvä suoja ja villahousutkin menettelee hätätapauksissa. On ihan oikein suojautua hyvin. Rintsikoiden päälle vetäisin kyllä vaikka tuulipuvun varmuuden vuoksi. Muista myös ottaa influenssarokotus samoin kaikki hepatiitit sun muut ja voit nauttia täysin rinnoin seksistä.

• kts Deeanaa

”Roikkuvien” piilottaminen on tyhhää.
      Persoonalliset ”roikkuvat os usein paljon seksikkäämmät kuin pystymmät tavalliset.

Erinomainen esimerkki seksikkäistä riippuvista
      http://www.myfreecams.com/Deeanaa

• wiiskymppinen mies

Roikkuvat heiluvat rinnat ovat ainakin mulle liiankin kiihottavat - laukean liian pian. Toisaalta on haaskausta herkkuja piilossakaan pitää.

• gkdfopg

Itse ainakin haluan, että rinnat ovat paljaana seksin aikana. Ja varmaan useimmat muutkin miehet haluavat. Juuri sen takia, että niitäkin voi hyväillä seksin aikana ja se on todella kiihottavaa, kun ne heiluvat edes takaisin työntöjen tahdissa:)
      Joten anna vain rintojesi olla vapaina, miehet tykkää ja ehkä opit pitämään niistä itsekin ajan kanssa.
      Jotkut käyttävät kondomia tm suojaa oraalin aikana, lähinnä sen takia että klamydia vissiin voi tarttua elimistä suun alueelle ja nieluun.
      Kyllä kondomi on useimpien mielestä epämukava, balitettavasti. Tosin on pienempi paha kuin alapäävaiva tai ei toivottu raskaus, mutta jos naisella on pillerit tm, niin paljon parempi:)

• riiustelija

Tapailin vähän aikaa yhtä tyttöä, joka tuntui usein "unohtavan" rintsikat päällensä kun hommailtiin. Söpö tyttö, mutta häpeili pienia A-kupin rintojaan. Ei olisi kyllä tarvinnut, musta ne olivat tosi söpöt tisut. Ehkä joku aiempi mies oli hänelle kuittaillut asiasta tms sitten. Kai tää on niin mieskohtaista että minkä painoarvon rinnoille antaa. Mulle on oikeastaan ihan sama, kunhan ei nyt _täysin_ lauta olisi, eikä sekään maailmanloppu toki olisi. Jos meinaat sen miehen kanssa olla pitempäänkin, niin näkeehän se sun rintas kuitenkin sitten joskus, joten silloin parempi kun näkee ne ajoissa.

En ole minkään kumin tai kelmun läpi koskaan ketään nuollut, mutta jos nainen sitä ehdottaisi, niin se kertoisi vaan, että onpa fiksu tyttö - tarttuuhan ne sukupuolitaudit suuseksissäkin. Olisi kyllä itseasiassa kiva joskus nuolla jotakuta suojan läpi niin sitten näkis millaista se olis..

• carolinana

Asiallinen viesti sulta riiustelija. Täytyy myöntää että tunnistan itseni tosta rintsikoiden unohtamisesta melko hyvin. Itselläni on B-kupin rinnat mutta eipä tunnu olevan erityisesti mitään näytettävää jos ne rintsikat pois ottaa? En ole ikinä kuullut poikkipuolista sanaa rinnoistani, päinvastoin mutta Itsellä kai jotenkin varmempi olo jos liivit ovat päällä.

• riiustelija
        carolinana kirjoitti:

Asiallinen viesti sulta riiustelija. Täytyy myöntää että tunnistan itseni tosta rintsikoiden unohtamisesta melko hyvin. Itselläni on B-kupin rinnat mutta eipä tunnu olevan erityisesti mitään näytettävää jos ne rintsikat pois ottaa? En ole ikinä kuullut poikkipuolista sanaa rinnoistani, päinvastoin mutta Itsellä kai jotenkin varmempi olo jos liivit ovat päällä.

B-kupin rinnathan on jo tosi hyvän kokoiset! Jos ne ei muka miehelle riitä, niin on jo kumma. Tosin kaikenlaisia mieltymyksiähän sitä on eri ihmisillä, onhan niitä naisiakin, joille ei alle 185 cm mies kelpaa :O

Mut joo, sulla on hyvän kokoiset rinnat. Älä enää piilottele niitä, vaan rinnat esiin niin kuin olis jo! ;D

• no probs

Tyttöystäväni pitää rintaliiveja päällä lähes aina!

Ei se oikeastaan haittaa, mutta silti pitää sen verran raottaa että pääsee esim nännejä suutelemaan ja muutoin hyväilemään. Eli pääasia et pääsee kuitenkin johonkin kontaktiin niiden rintojen kanssa, oli siinä liiviä tai ei.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      254
      4659
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      78
      3105
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2483
    4. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      28
      1873
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      45
      1777
    6. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      85
      1497
    7. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      85
      1295
    8. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      143
      975
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      69
      958
    10. Sellainen tunne sydämessä

Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,
      Ikävä
      86
      894
    Aihe