Osaako joku kertoa mitä huumeita erilaiset käsimerkit tarkoittavat? Nuoriso viittoo ihan naaman edessä, että otetaan "tota" tai "tota", kun tietävät etten mitään siitä ymmärrä. Toinen on ihan kuin "ok" eli käsi nyrkissä ja peukalo ylöspäin, toinen taas nyrkissä oleva käsi ja peukalo vaakatasossa. Ovatkohan nämä mitään oikeita käsimerkkejä jotka tarkoittavat tiettyä huumetta vai kiusaavatko nuoret asialla tahallaan kun tietävät mun olevan pihalla?
Tiettyä huumetta tarkoittavat käsimerkit?
12
4822
Vastaukset
- sfghsh
Miksi ne sulta yrittää huumeita ostaa?
- leivoksia kaikille
laita kaikki sormet nyrkkiin, nosta peukalo ja keskisormi ylös niin saat ilmaiset leivokset vink.vink XD
- OmaTuote
Veivaa kädellä merkkiä niinkuin runkkaisit, se tarkoittaa että joku muu tarjoaa jointin.
- tsekkivihko
En viitti tehä uutta topikkia vaikka mulla on samaan asiaan koskien.
Eli osaako joku sanoa että tarkottaako tietty vaatteiden väriyhdisyelmät jotain huumetta? Joskus näkee ihmisiä erivärisissä vaatteisa ihan kadulla. Jos on joku huumevärikoodi niin poliisi vois noukkia nou pois.
Siis välillä näkee myös sellasta et käytetää nokian renkaita autossa. Oisko sekin joku huumejuttu?? - ewfee
Punainen paita perjantaina tarkoittaa amfetamiinikauppiasta. Vihreä paita torstaina symboloi marihuanaa. Eriväriset tennarit jaloissa tarkoittavat halukkuutta ostaa huumeita.
- Pekka Vienonen
Onkos se nyt fiksua käyttää huumeita? Eikös ne vaaranna terveyden?
- 2+3984
Ei vaaranna jos käyttää fiksusti.
- Pihalla
Ei kukaan minulta mitään halua ostaa. Oma nuoriso eli lapset ja niiden kaverit noita merkkejään näyttelevät. Niille jotka eivät ymmärtäneet, niin vertauksena se, että sanovat esim. "mennään ottamaan kaljaa" (tämän ymmärrän) tai mennään ottamaan *käsimerkki* eli sanovat "mennään ottamaan" ja näyttävät jonkun käsimerkin perään. Tästä olen päätellyt, että jotain huumehommia vissiin ovat, kun eivät ääneen sano mikä se aine on mitä tällä kertaa mennään ottamaan.
Mutta taisin tulla väärältä forumilta kyselemään asiasta, vastauksista päätellen...- 17
Suomessa tuskin yleisiä käsimerkkejä ole, tai ainakaan mun korviin\silmiin kantautunu semmosia. Tietenki voi käsillä näyttää piikitystä, nokitusta tai polttamista mut noista ei varmaan oo kyse?
- sormileikit
Kannattas varmaan kysyä niiltä.
Teillä taitaa olla aika vapaa kasvatus...
- Anonyymi
me ollaan ne sano keekki kerran
- Anonyymi
On ne käyttäjät kyllä nähty,eivät oikeen mihinkään muuhun pysty,tuttavan pojat ihan kusessa ja vanhemmilta vingutaan apuja kokoajan.
Varastamalla pitää omaa taloutta yllä pitää että huumeita voi ostella,ei voi oikeen ymmärtää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406653
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495729- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434480Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522956Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242402- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197