Hei...
Onko muilla miten tullu jalat levottomiksi raskauden aikana?
Mulla on nyt alkanu ihan särkemään jalkoja illalla ja yöllä... ei oo kivaa... lääkitystä on tiputettu jatkuvasti (,koska luultiin johtuvan niistä), mutta vaikka lääkitys on ihan minimissä, niin jalkoja särkee ja on sairaan levoton olo kropassa :(
ONKO NORMAALIA?!?
(edellisissä raskauksissa ei tämmöstä ollu, mutta ei mulla tosin silloin lääkitystäkään ollu)
LEVOTTOMAT JALAT!!! SÄRKEE...
7
3716
Vastaukset
- Rv37 ja rapiat
Mulla auttoi magnesium ja lisärauta!! Paras neuvo mitä olen tänä kesänä saanut nimittäin meinasi lähteä järki levottomiin jalkoihin helteessä!! Toivottavasti auttaa sinuakin.
- ...........
Magnesium auttaa.
- l.l.l.o.o.
Tukisukat yötäpäivää, pituudeksi riittää ihan polvikorkeus. Kärsin itse ihan samasata vaivasta, ja jpudun syömään särkylääkettä päivästä riippuen vähintään viisi kertaa viikossa.. Onko kellään kokemuksia kylmä/lämmin geeleistä?
Todella häiritsevä vaiva, ja vie minulta aina pari tuntia hyvää nukkumisaikaa alkuyöstä... Toivottavasti tää jää pois synnytyksen jälkeen. - vnoeqinvoinoiervgoro
No mulla on raskauden aikana levottomat jalat ja hetken päästä alkaa pissattamaan ja kun käy pissalla ei enää oo levottomii jalkoja =)
Eihän tämä nyt mitenkään liittyny sun kurjaan vaivaan, mutta kuitenki=) - ölgf
-tukisukat päiväksi vaikka instrusta että saat tarpeeks napakat
-varaa yöksi sänkyyn pari tyynyä joiden päälle voit tarvittaessa jalat nostaa jos levottomuuss iskee
minulle auttaa energetix magneetti pohkeessa mutta niitä ei saa alkaa yks kaks raskaana ollessa käyttää ellei ole aiemmin käyttänyt
ja joku nyt sanoo ettää huuhaata, mutta aivan sama vaikka oliskin, pääasia että auttaa. - ferritiini
Magnesium sitraattina ja rautaa, jos on anemiaa.
Pyydä ferritiiniarvo, joka näyttää paremmin raudan puutteen, kuin hb.
Muista riittävä D-vitamiini 100µg/vrk, jonka otat aamulla. - pian uneton
Rautaa saan jo valmiiksi multitabseista (raskaus), kun alotin ne jo ennen raskautta ja sen verti siinä jo sitä on niin en viiti enempää mistään sitä ottaa...
Olen nyt kokeillut magnesiumia ja on auttanut :)
Toivottavasti vaiva pysyisi poissa ihan tämmösellä pienellä lisällä :)
KIITOKSIA KAIKILLE VASTAUKSISTA!!!
HYVÄÄ SYKSYN ALKUA KAIKILLE :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as593166Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232964- 512852
- 562658
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 692078
- 452072