Mistäköhän sitä seksiä sitten sais?

5967075603476036

Netti on tyhjä arpa, sillä miehen poikuus arvoltaan lähinnä negatiivinen. Seksiseuraa olis periaatteessa tarjolla helposti, mutta naiset haluaa järjestään jotain kunnon kairaajia, tälläinen pienimunainen yli-ikäinen luuseri ei kiinnosta ketään.

Baarissa vois irrota, mutta eipä se naisille änkyttäminen ole kauhean menestyksekkäästi tähänkään mennessä sujunut. Ja vaikka joku lähtiskin mukaan, niin eiköhän se mielenkiinto katoaisi vaatteiden vähetessä aika nopsaan. Pitäiskö sitten vaan luopua kaikista vaatimustasoist, ruveta surutta yrittämään jokaista baariruusua ja toivoa että nainen on niin kännissä ettei tajua/muista mitään?

Ja joo, huorissa käyntiäkin olen viime aikoina alkanut vakavasti harkita. Luonne vaan ei ole vielä antanut periksi, tuntuu ajatuksena vielä liian nöyryyttävältä. Mutta jos sama tilanne on vielä kolmekymppisenäkin, niin kai se on vaan nieltävä ylpeytensä ja ajettava toiselle puolelle maata hoitamaan asia jonkun svetlanan kanssa pois päiväjärjestyksestä...

m27

5

359

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -

Kirjoitat täyttä asiaa.

Yritä jotain vaatimatonta baarinaista, joka kännissä lähtee mukaasi. Ja oma humalasi saa hänet vaikuttamaan ihan kivalta. Muna kyllä nousee, koska puute on kova. Ja tärkeintä että asia hoituu pois kuleksimasta.

Jos käytät jelenaa, hän ainakin on nätti ja homma hoituu, vaikka vähän maksaakin. Eihän se jatkuva baarissa luuhaaminenkaan ihan ilmaista ole.

Mitä siitä ylpeydestä? Se on tässä tapauksessa vain epävarmuuden ja pelkuruuden toinen nimitys.

• 5967075603476036

No joo, onhan se periaatteessa noinkin. Vituttaa silti ajatus siitä, ettei saisi seksiä muuten kuin rahalla, vaikka noin muuten en sen kummempi miehenpuolikas ole kuin noi muutkaan.

• 13+6

Olen jokusen vuoden nuorempi mies ja minulla kävi siinä tuuri että löysin netin kautta naisen joka halusi viedä minun poikuuden.

Nyt kuitenkin pelkään että mun sekstailut jäi siihen enkä saa enää seksiä mistään. Eikä se seksi sitten ollutkaan ihan sellaista kuin olin kuvitellut. Jännittikin niin kamalasti.

Kai se on sitten käytettävä vaikka niitä maksullisia jos ei muuten seksiä saa eikai siinä pitäis olla mitään hävettävää jos haluaa seksiä tavalla tai toisella kunhan sitä edes jotain kautta saa. Epäilen kyllä vain sitä että tuleeko siitä seksistä maksullisen kanssa mitään kun mun varmaan täytyis tuntea paremmin nainen jonka kanssa aion seksiä harrastaa. Pitäis saavuttaa jonkinlainen luottamus ja sitä kautta rentous että pystyis seksistä nauttimaan.

• niin,myynnissä kai lähinnä täällä on moinen,mutta good luck silti

• -

Myös moni "tosimies" ostaa seksiä rahalla.

Eiköhän aika moni maksullisen naisen asiakas ole sellainen, joka ehkä saisi muutenkin.

Mutta tietenkin jokaisen oma juttu, miten sitä seksiä haluaa saada. Parempi kai löytää kestävä suhde, mutta se ei ole helppoa eikä edes sovi jokaiselle.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      133
      10589
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5090
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      43
      2291
    4. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      105
      2098
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      28
      1996
    6. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1631
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      41
      1452
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      29
      1124
    9. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      33
      1081
    10. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      54
      997
    Aihe