7kk tappioo..kymmeniä pelikertoja

vaimitämieltäolette

Jos peli on satunnainen, niin miksi aina tappiota? Eikös satunnaisuuteen kuulu ne voitotkin....eli ei voi olla satunnaista, vaikka varianssi antaisi mitä tahansa pitkiä häviöputkia.

12

171

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • satunnaishumpuuki

      aidosti 'satunnainen' peli on viallinen, mutta pelit joissa on pitkä häviöputki ovat ohjelmoinnin mukaan toimivia kunnossa olevia pelejä. Vain toimiva peli antaa ns häviöputken. Ei valtio voi ottaa riskiä päätyä tappiolle ja sen vuoksi yksikään peli ei voi olla satunnaislukugen. toimiva ainakaan isompien voittojen kohdalla. Kaikki pelit toimivat ohjelmoinnin mukaan ja siinä se.

    • gambler1 know

      lyhennettynä oikea selitys kaikelle häviämiselle

      onnenpeleissä ei ole olemassa matemaattista perustetta sille ettei peli ei voi olla satunnainen jos vain häviää

      hornan liekeissä palamaton tosi

    • Ota älli käteen

      Ja mieti, miksi et yhä ole voittanut Lotossa, Yhä olet vailla salamniskua päähän, neteoriitti ei ole tuhonuut planettaa...Hmmm miksiköhän ei ihmeessä ?
      Lottovoittajia löytyy, salamat iksee päivittäin, meteoriitit suhahtelee ohi tuon tuosta. Miksi ihmeessä ? Saattaisko mahdollinen vastaus piillä siinä, että tapahtuma on EPÄTODENNÄKÖINEN

      • Ja rakkaat lapset

        Juu tiedetään, näpyttelyvirheet tulee pienestä tunnottomasta kosketusnäytöstä.


      • buhahahaaaaa

        sulla lienee halon isku osunut kun noin sekavia sepustelet. buhahahahahaaa
        Laita paksumpi vuorattu foliohattu päähäsi ens kerralla tai sankko buhahahahah


      • No, katoppa
        buhahahaaaaa kirjoitti:

        sulla lienee halon isku osunut kun noin sekavia sepustelet. buhahahahahaaa
        Laita paksumpi vuorattu foliohattu päähäsi ens kerralla tai sankko buhahahahah

        Mitäpä valtakunnan hihittelijälle tänään. Barbinuket pakattu, hiekkalapio mukana ja pihalle leikkimään taas ?


    • Edelleen et voi voittaa satunnaisesta pelistä pidemmän päälle jos sen palautusprosentti on alle 100% On se nyt vaikeaa tajuta.

      Kolikonheitto. Voittokertoimet ovat oikealla arvuksella 1,85 ja 1,85 . Takkiin tulee miljoonalla heitolla varmasti ja ihan satunnaisella arvonnalla.

      Eli peleissä voittokertoimet ovat todenäköisyyteen nähden liian pienet.

    • ole hidalgo älä eno

      Eli peleissä voittokertoimet ovat todenäköisyyteen nähden liian pienet.

      Aika selkeästi sanottu

      mut jos haluat kokea ihan välttämättä voittamisen hetken huumaa

      pelaa bj tasaisella panostuksella 15 olkoot vaikka ruplaa tai rulettia 3 mea numeroa joista yks kolmestai siipi kahdella split samassa paketissa se corner neliö ja panostus vapaasti omantunnon mukaan. Aina hyvä tuuri vetää kuiville.

      alussa voi tuntua et huijaustahan tää on oltava perhana vieköön mut parin päivän kuluttua huomaat et hyvä onni on mukana enenmmin hetkessä kuin uskossa.

      Onnenpelissä ratkeaa voittaminen pelaajan hyvässä tuurissa. Jos ei hyvää tuuria ei voittoja. Jospa ymmärrät sitten ettei 7 kk kannata vetää pers onenepeliin ihan vaan et yritän matemaattisesti varianssiin luottamalla. Sieltä kautta et saa mitään.

      itseluottamuksesi kehityttyä hämmästytä ystäväsi et oot oikea rahapelien hidalgo, ole yhtä hymyä kun sinua ihaillaan kunhan et kerro totuutta et juju ei ole tapallista korttitemppua kummempi kun surffaillet rahakasan päällä aaltoilen. Loppupeleissä hyvän tuurin lisäksi oikea hyötyminen ratkotaan rahankäsittely taidoilla.

      • tilulii tui tui <

        noh tjaah....eipä nuo ruletin pelaajat kuulemma rikastu kun muutamaksi tunniksi tai päiväksi kerrallaan....heillä on niin kova pelihimo että suhina vaan käy kun palauttavat voittonsa kasinolle.


      • aina kokeilla voi
        tilulii tui tui < kirjoitti:

        noh tjaah....eipä nuo ruletin pelaajat kuulemma rikastu kun muutamaksi tunniksi tai päiväksi kerrallaan....heillä on niin kova pelihimo että suhina vaan käy kun palauttavat voittonsa kasinolle.

        ei onenpeljä pelaamalla rikastukkaan ellei joku tuhannesta mut jos on ongelmia päästä kiinni voittamisen kokemiseen niin kuin tän viestketjun aloittajalla ni kannattaa kokeilla kuin takoa 7 kk yhteen putkeen häviämistä ja odotella varianssin varaan laskien täys käännöstä.

        Ei onnenpelit tue sellaista toimintaa. valitettavasti.

        esim bj vakio panostus 15 tai 25 jos on varaa koska alku saattaa gangertaa kun eihän pelipaikoista ihan tarkkaan tiedä. 5 kin käy panoksesta miksi ei ykkönenkin mut pienellä panostuksella ei saa mitää näkyvää syntymään pyöritään loputtomiin huonolla kierteellä. Raha yksiköllä ei ole väliä sieltä puolelta voi etsiä helpotusta.

        Välillä vaihtaa peliä rulettiin 3 numeroa mitkä sopivalta tuntuu esim mustia aika lähekkäin 33 28 26. 33 laitetaan panos split 33 36 sekä 33 32 corner 32 33 35 36.

        Ainankin tilapäisiä voitto tunnelmia pitäisi alkaa ilmaantumaan kuin vaihtoehtoisesti toistuvasti kurvailla peliltä sekä taktiikasta toiseen.


      • yksi yritys
        aina kokeilla voi kirjoitti:

        ei onenpeljä pelaamalla rikastukkaan ellei joku tuhannesta mut jos on ongelmia päästä kiinni voittamisen kokemiseen niin kuin tän viestketjun aloittajalla ni kannattaa kokeilla kuin takoa 7 kk yhteen putkeen häviämistä ja odotella varianssin varaan laskien täys käännöstä.

        Ei onnenpelit tue sellaista toimintaa. valitettavasti.

        esim bj vakio panostus 15 tai 25 jos on varaa koska alku saattaa gangertaa kun eihän pelipaikoista ihan tarkkaan tiedä. 5 kin käy panoksesta miksi ei ykkönenkin mut pienellä panostuksella ei saa mitää näkyvää syntymään pyöritään loputtomiin huonolla kierteellä. Raha yksiköllä ei ole väliä sieltä puolelta voi etsiä helpotusta.

        Välillä vaihtaa peliä rulettiin 3 numeroa mitkä sopivalta tuntuu esim mustia aika lähekkäin 33 28 26. 33 laitetaan panos split 33 36 sekä 33 32 corner 32 33 35 36.

        Ainankin tilapäisiä voitto tunnelmia pitäisi alkaa ilmaantumaan kuin vaihtoehtoisesti toistuvasti kurvailla peliltä sekä taktiikasta toiseen.

        minä ainakin sain 42 dollaria muutamissa minuuteissa. Ehkä kannattavaa kuin ostaa alan robottia. ei ne mitään ymmärrä kun ei ole matemaattista pohjaa olemassa.

        ekan rulettia sitten bj jossa vähän lopuksi hävisin ruletissa voitettua rahaa mut voittojakin selkeästi tuli.

        helpon tuntuinen homma. Silti eii matemaattisesti voi onnenpeleistä laskea pelaamisesta seuraavia tulevia voittoja. Satunnaisuudenkin osittaminen vääräksi on lähes mahdotonta. Voittoja pelipaikoista on jätetty luulisin melkein jokaiseen voitettavaksi jos ei mene ihan afrikkalaiseen pelaamaan.


      • ¨¨¨¨o~~~~
        yksi yritys kirjoitti:

        minä ainakin sain 42 dollaria muutamissa minuuteissa. Ehkä kannattavaa kuin ostaa alan robottia. ei ne mitään ymmärrä kun ei ole matemaattista pohjaa olemassa.

        ekan rulettia sitten bj jossa vähän lopuksi hävisin ruletissa voitettua rahaa mut voittojakin selkeästi tuli.

        helpon tuntuinen homma. Silti eii matemaattisesti voi onnenpeleistä laskea pelaamisesta seuraavia tulevia voittoja. Satunnaisuudenkin osittaminen vääräksi on lähes mahdotonta. Voittoja pelipaikoista on jätetty luulisin melkein jokaiseen voitettavaksi jos ei mene ihan afrikkalaiseen pelaamaan.

        ruletti on rutkasti pelaavien ja häviävien peli. Ilmeisesti peli on suunniteltu siten että se pyöriessään hypnotisoi pelaajat ja kohta he mätkivät lisää rahatukkuja pöytään hävittäviksi. Hyvä tietysti hyväntekeväisyydelle kun saavat rahaa anteliailta pelaajilta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe