Kuka tietää saa 10 pistettä ja papukaijamerkin.
Mikä on Tukholman yleisin taksiauto?
11
462
Vastaukset
- haloo...
Olisko citroen kun ollaan citroen palstalla? Jos joku muu merkki niin kysymyksesi on väärällä palstalla...sopisi esim. yleistä autoilusta palstalle.
- 7yhre
citroneisti paljasti itsensä eh eh
- tietokilpailu
Mikä on Tallinnan yleisin taksiauto? Kuka tietää saa 10 pistettä ja papukaijamerkin.
- k35'cvloh
skoda suberb,se tallink ja tulikan takia jo ykkönen.Toki jos kaikki vm 80-12 mersun e mallit lasketaan se vois olla yleisin
- hihiiii
Toyota Prius. Hahaa taas tojo voitti sitikan!
- nctäex
Taksi stocholmin/se suurin firma)yleisin pari vuotta sitten v70,sitten saab 95 farkku,ee meisseli farkku ja paskat farkku.Nyt suberb ainakin paskatin rinnal/ohi,mut v70 edelleen yleisin.
- 27
taitaa olla prius kyllä yleisin kaikista
- lisäpiste
Yleisin kuski, geenit Afrikasta.
- noll-åtta
v70, prius, e-sedan ja passat variant. tila-autoina transporter ja vito.
- Anonyymi
Se on Volvo
- Anonyymi
Vålvå se on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1968814
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265128- 524542
- 774139
- 543469
- 513306
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.573126Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262806Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422605- 432561