Moi,
Minulla on nyt tämä bathmate hercules pumpu jo pari päivää.
Olen lukenut paljon erilaisia juttuja tästä laitteesta, mutta tuli yksi kysymys mieleen jolle en löytänyt vastausta vielä.
Niin kuten tiedetään kun ihminen käy salilla kasvattamassa lihaksia, niin ne vaan kasvavat ja vastaavasti kun lopetetaan salin käyttöä samalla jonkin ajan päästä lihakset rupea pienenemään.
Entä bathmaten kanssa? jos penis on kasvanut (mitat lepotilassa):
paksus 9cm -> 12cm
pituus 9cm -> 15cm
Kysymys: pysyyko tulokset sitten sellaisina ikuisesti vai käy samoin kun lihaksilla kun lopetetaan pumpamista eli palautuvat alkuperäiseen koon.
Osaako joku vanha käyttäjä kertoa omasta kokemuksesta?
Kiitos
Bathmate käyttökokemuksia?
28
12986
Vastaukset
- 87k
Eli usko pois, kyllä kun se kudos kerran venyy, niin ei se siitä itsestään mihinkään palaudu
- ritolato
En kyllä usko. Onko todisteita?
- totuus
Tyhjästä on paha nyhjästä.
- NewUser
On aika ihme kun niin paljon hyviä kirjoitetaan tästä tuotteesta, olen viikko käyttänyt sitä ja kyllä huoman muutoksen pumppamisen jälkeen, mutta kun aamulla katselen sitä kaveria, niin samankokoinen kuin aikaisemmin.
Jatkan käyttöä ja katson miten menee :)- poikpoikpoik
Treeni vaatii kuukausia ja päivittäin. Muuten ei paljon iloa ole.
- luoja suo
paksuus 9cm ja pituus 9cm?
paksuus tarkoittanee ympärysmittaa.
laihduta ja psyykkaa samalla itseäsi hyväksymään pieni pippelisi.
muista myös, ettei koolla ole merkitystä ja sisäinen kauneus on tärkeintä. - NewUser
paksuus 9cm ja pituus 9cm?
paksuus tarkoittanee ympärysmittaa.
Vas: Kyllä juuri ympärysmittaa
--------------------------------------------------
laihduta ja psyykkaa samalla itseäsi hyväksymään pieni pippelisi.
Vas: Mistä tiedät, että olen lihava? eikä minulla ole mitään pieni!
--------------------------------------------------------------------------------------------------
muista myös, ettei koolla ole merkitystä ja sisäinen kauneus on tärkeintä.
Vas: Koolla on kyllä merkitystä eikä sillä ole mitään tekemistä sisäisen kauneuden kanssa. - luoja suo
Sinä olet lihava, ja peniksesi on pieni. Uskottele itsellesi mitä tahdot, mutta näin on.
Olet oikeassa, koolla on merkitystä, eikä sillä ole mitään tekemistä sisäisen kaudeuden kanssa. Yritin vain olla kohtelias ja hienovarainen.
Peniksesi kokoa voi muuttaa oikeasti jos niin haluat, ilman pumppuja tai muita huijaus juttuja. - jgldjgdojgoijgoerj
Mitä ihmeen huijaus juttuja?
- Vink vink
Sitä ei mitata lepotilassa, jos halutaan tietää miehisiä mittoja.
- paksuutta
Mä oon käyttäny bathmate:ia nyt pari viikkoa päivittäin.. Oon huomannu että erektiot on tosi kovat. Oonkin miettiny, että ne pituus-ja paksuuskasvut mahtanee johtua juurikin siitä, että on ns. "kovemmassa" kunnossa kun seisoo. Tietenkin ihmeitä ei kannata odottaa. Ja varsinkaan niinkin lyhellä käytöllä kuin muutaman viikon, ei mahda tuloksia syntyä. Oon kuullu paljon hyvää siitä, lähinnä paksuutta haluaisin lisää, pituuteen oon ihan tyytyväinen. Sillä valitsinkin pumpun, enkä mitään muuta. seisokissa pituus 16cm ja ympärysmitta 12cm, ennen käytön aloittamista pituus 16cm ja paksuus 11,5cm
- nautis
Olen käyttänyt nyt neljä päivää. Erittäin addiktoiva, tuntuu uskomattoman hyvältä, ihan joka kerta. Kasvaako, nähtäväksi jää. Nyt kyllä fiilikset sellaiset, että ihan joka päivä jatkan :) Kannattaa ostaa ja heh, nautiskella.
- Ari-79
Ostin itsekkin Bathmate x30 penispumpun noin vuosi sitten ja aktiivisesta käytöstä oli selkeäsi hyötyä. Kullista tuli vähän muhkeampi/terhakampi ja pidempi. (Noin 1-2cm pidempi)
Noin puolenvuoden käytön jälkeen ostin vielä peniksen pidentimen ja sillä kokoa sain vielä kasvatettua lisää.
http://seksituotteet.fi/peniksen-pidentäminen/7294-male-edge-extra-peniksenpidennin.html
http://www.kaalimato.com/catalog/Male Edge Penis Enlarger -peniksenkasvattaja, Basic Blue_p_8130.html
http://www.hotlips.fi/tuote/male-edge-extra-peniksen-venytyslaite/1430/
Laitteet ovat aika kalliita, mutta emäntä on tyytyväisempi ja oma itse tunto on selkeästi kasvanut.
Ennen erektiossa peniksen pituuteni oli 15cm ja nyt 18cm.
Saa nähdä miten käy kun käytön lopettaa... - venyttäjä
Moi. Mä ostin bathmaten kuukaus sitten. Nyt pari viikkoa käyttäny reilummalla paineella. Ensi otin vähä varovaisemmin ettei satu vahinkoa. Nyt tosiaan täydellä paineella 3x5 minuuttia päivässä. Tämä plus jelq tekniikka saanu hyvää tulosta aikaan. Ennen mitään harjottelua koko oli 12 ympärys ja 14.5 pituus. Nyt 14 ympärys ja jotain 16.2 pituutta. Löysänä roikkuu pidempänä ja paksumpana. Kyllä se bathmate sai sen todellisen muutoksen aikaan. Sitä ei sitten kannata heti alkuun pumpata täydelle paineelle ja pitää sitä 15-20 minuuttia. Parku pääsee ku otat mustuneen jöötin putkesta ulos. Vähä kerrallaan ja antaa välillä veren kiertää kunnolla. Näin teen itelle ja mulla toimii näin parhaiten. Ja kokonaisuutena: kyllä se vaan toimii. Kokeilin joskus jotain halpaa tyhjiöpumppua ja se oli kyllä täys paska. Ilmapumput ei vaan toimi. Ja nää jotka kitisee että ei tästä oo mitään hyötyä ja blaa blaa, niin eivät joko oo kokeillu, eivät kehtaa ostaa tai ei oo varaa ostaa. Aikaa se vaatii tietysti ennenkö sen käyttö alkaa näkyä kunnolla. Mutta on se sen arvosta. Ei ainakaa vaimo oo valittanu valittanu ku on saanu isompaa ;)
- venyttäjä
Ja siis tätä jelqkiä tehny jo 4kuukautta enne bathmaten hankintaa.
- Urpieinari
Wishiltä tilasin just 23 e toimituskuluineen x30 vesipumppaamon. Nakistani tulee nyt toiv sosiaalisesti ulospäin suuntautuneempi.
- Urpieinari
Perkeleen kiinalaiset lähetti herculeksen melkonen jötikkä nakerolleni mut menihän se sisään ku vanhaan mummeliin kuiteskii. Ekan kerran kokemus, kalu alko jököttään sielä vaik en mitään pillutouhuja ees ajatellu, pidin 10 minuuttia sylinterissä ja voila heppi näytti puol tuntia runsaammalta ois jopa kehannu julkiseen saunaan mennä nakuna. Jatkan käyttöä 2 kk kerron sit onko mitää hyötyä tästä survimesta.
- Urpieinari
Wishin hercules oliki feikki, yllätys yllätys, en tienny et toikin ala kerää kopioijia, alkoi survin vuotaan ku seula, elkää ostako Kiinasta bathmateja niissä on metalli vieteri joka ruostuu ja saattaa läjähtää hepun kärkeen ikävästi, aidoissa ei ole metallisia osia. Tilasin aidon koska feikkikin toimiessaan vakuutti, erektio parempi kuin koskaan edes nuorena ei näin kovaksi tullut. Nyt odotellaan jos tanskanmaalta sais aidon.
- Urpieinari
Urpieinari kirjoitti:
Wishin hercules oliki feikki, yllätys yllätys, en tienny et toikin ala kerää kopioijia, alkoi survin vuotaan ku seula, elkää ostako Kiinasta bathmateja niissä on metalli vieteri joka ruostuu ja saattaa läjähtää hepun kärkeen ikävästi, aidoissa ei ole metallisia osia. Tilasin aidon koska feikkikin toimiessaan vakuutti, erektio parempi kuin koskaan edes nuorena ei näin kovaksi tullut. Nyt odotellaan jos tanskanmaalta sais aidon.
Aito tuli piti tarkistaa pid koodi tötterön kyljestä firman sivuilta ja aito tuli. Ja voi pojat paine on valtaisa minkä x30 antaa verisuonet huutaa hoosiannaa ja pullottavat käytön jälkeenkin seuraavan päivän pumppaamiseen jatkan taas pari kk ja kerron sitten taas mikä on meininki.
- voivatkaaja
Kyllä te ootte sitte tättärää porukkaa :)
Sanonta "et taida muuta ku omaa napaas tuijottaa" menee kyllä ihan uusiksi joo. Tuolla sitte aikanne pulanneena meette treffipalstalle ja paatte mulkun kuvia joka eukolle ja ihmettelette miksei nappaa ja jatkatte vatkaamista kunnes..? - realismia_
Kyllä vanhat kuvitelmat ovat tiukassa. Penispumppu ei todellisuudessa kasvata kokoa, kuin vain tilapäisen kudosturvotuksen vuoksi ja väärinkäytettynä siitä voi olla jopa vahinkoa.
* Ei kasvata kokoa – tähän penispumppua oikeasti käytetään
- https://www.studio55.fi/hyvinvointi/article/ei-kasvata-kokoa-tahan-penispumppua-oikeasti-kaytetaan/5369868
. - Urpieinari
Ei kasvanut kuin vitutus, suonet suuret kuin mitkäkin, toki vehkeessä on erektio kovempi kuin ikinä ja ne "sentit" tuli siitä. Ajanhukkaa sinällään otan käyttöön jos impotenssi tulee vanhempana.
- 69vuotta
Reilu vuosi käytössä Bathmatw30x. Mitat alku pit 12.5 ymp 12.5 nyt pit 15 ymp14.5 Olen tyytyväinen toimii.
- Kekkokke
Hihihihihi pieni kikkeli
- 69vuotta
olen tinnyt sen n.60 vuotta.Siksi käytän Bathmatea vähän lisää kokoa.
- Ikämies123
Bathmate 30 n2 vuotta ahkerassa käytössä. Alkutilanne löysä pit.10 ymp13 kova pit13,5 ymp16,5. Kaksi v.käyttöä ahkerasti löysänä pit12,5 ymp14,5. kovana pit14 ymp17. Olen tyytyväinen.
- Anonyymi
Tuli ostettua pari vuotta sitte bathmate. Kai mä jonkun pari kuukautta sillä epäsäännöllisesti pumppailin ku tilaisuus tuli. Jumaleissön sillä saa kovan imun päälle. Sen parin kuukauden loppupuolella istuiksin saunassa ja laitoin pumpun töihin ja ei helevata mikä meno. Alkupumppailut meni siellä 15cm merkin kohdalla mutta lopussa annoin vähän imua lisää ni eikös se 18cm rajapyykki tullu vastaan ja kulli oli aivan oikeasti koko sylinterin paksuinen. Helvetti sitä tunnetta. Oma muna turvonnu jumalattomasti.
No jostain kumman syystä sit pumppailut jäi. Tänään taas aloitin alusta. Mukavasti sinne 16cm merkin kohdalle pääsi mutta vielä on matkaa 18cm merkille. Tällä kertaa pystyn pumppaamaan säännöllisesti hamaan tulevaisuuteen.
Ostin jossain välissä tyhjiöpumpunkin mutta sillä ei saa yhtä brutaalia imua aikaiseks ku bathmatella jolle annan vahvan suosituksen :) ilmapumpulla on kiva leikkiä kyllä ja menee mukavasti paikoissa missä ei ole mahdollista käyttää vettä.
Bathmate vielä kerran, jesus mikä laite. Ku pääsette siihen pisteeseen että sylinteri käy ahtaaksi ni sit alkaa hc meininki :) - Anonyymi
Ihan tavallisen pumpun voi täyttää vedellä joten mihin tuota bathmatea tarvii
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631473Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271291Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on681284Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151154- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3171019Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2241012- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että277928- 72915