Volvo 850 käsijarrun kiristys

Mbe320cdi2000

Volvo Puraselta lähinnä kysyisin kun kaverin Volvo 850 on kiristysvara jo käytetty siis siitä ruuvista. Onko jossain sisällä mahdollisuus kiristää itse vaijeria uudestaan vai meneekö vaihtoon.

4

3419

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • volvo_puranen

Tuota nosta se keskikyynärnoja ylös siellä se pohjalla luukku se pois ja muistaakseni on kuusikolo avain 4 milliä tai jotain sinne päin se kiristysmutteri.Muista että 5 napsulla menee lukkoon rengas ja ei sitten kanna tarkista se sitten kanssa.Tuolla omassa osiossa 850 Volvon yleiset korjauohjeet noista jarrurempoista enenmän juttua.

• volvo_puranen

Joko se kässäri pitää .

• mbe320cdi2000

lueppas kysymys uudestaan kun ruuvista varat jo käytetty ei voi tiukata enenpään

• volvo_puranen

Jos se jarrurummun sisätä se säätö ok ja se vaijeri säädetty tappiin niin ei m,uutaa kuin se vaijeri on vaillien eli antaa periksi sieltä jarrukenkien luota ilmeisesti jos vaijeri ei enään kiristy kunnollaa.Ei muutaa kuin uudet vaijerit vai vaihtamaan saa kaveri se Volvosa kuntoon.Normi hommissa sitä vaijeria ei tarvitse säätää jos jarrurempppaa tekee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      146
      6130
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      25
      3736
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      128
      2931
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      49
      2620
    5. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      41
      2560
    6. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2026
    7. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      269
      1924
    8. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      51
      1858
    9. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      34
      1633
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1620
    Aihe