Korjattu lokansuoja

Onko kukaan muu huomannu sellaista asiaa että kun okatavian lokansuojan joutuu vaihtamaan, vaikka kolarin seurauksena niin uudessa lokarissa on ihan erilainen pokkaus kun alkuperäisessä lokarissa? Siis kyse on lokarin reunasta mikä liittyy konepeltiin. Kyse on 2010 autosta.

7

234

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kukaan muu

      eiole kolhinut autoaan ,kun sinä

      • Saattaa kyl olla:..

        .

        että noi kolaroinnit kuuluu enempi bemari ja audi osastoille

        .


      • Tällä kertaa en kyllä itse kolhinut oli vaan joku tumpelo bussi kuski joka ei osannu arvioida miten paljon bussi koukkaa risteykessä. Oma auto oli parkkiruudussa.


      • th8k4h7jQW
        turo555 kirjoitti:

        Tällä kertaa en kyllä itse kolhinut oli vaan joku tumpelo bussi kuski joka ei osannu arvioida miten paljon bussi koukkaa risteykessä. Oma auto oli parkkiruudussa.

        Jos vika oli jonkun bussikuskin, niin miksi sitten itse väkästelet peltihommien kanssa?

        Minulle korityöt on viimeisiä asioita joita haluaisin tehdä.


      • mb 1100
        th8k4h7jQW kirjoitti:

        Jos vika oli jonkun bussikuskin, niin miksi sitten itse väkästelet peltihommien kanssa?

        Minulle korityöt on viimeisiä asioita joita haluaisin tehdä.

        Korityöt ovat kivoja. Olenkin hitsaillut skodan pohjaa monta kertaa vuosien verrella.
        Sinkkimaalia kun ruiskaisee vähän päälle, niin taas kestää vuosia.


      • Audissa sama pohja
        mb 1100 kirjoitti:

        Korityöt ovat kivoja. Olenkin hitsaillut skodan pohjaa monta kertaa vuosien verrella.
        Sinkkimaalia kun ruiskaisee vähän päälle, niin taas kestää vuosia.

        Olisit vaan hitsailematta niin ei tartteis suojailla. Ei ruostu.


    • Ison maan toleranssi

      Miten on sattunut idän iskurityöläinen milloinkin venäläisen pellinrypistyskoneensa asemoida, ja oliko kännissä vai kankkusessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1014
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      99
      861
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      767
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      75
      652
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      570
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      496
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      475
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      472
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      44
      459
    Aihe