eli siis mistä voisin löytää ilmaisesti ja vapaasti kopioitavia kuvia esim. tallista, maneesista, kentästä. Kun olen niitä sivuja etsinyt ja etsinyt, muttakun ei ole missään vapaasti kopioitavia ja EN halua ottaa laittomasti missään nimessä. hevosista tarpeeksi on kuvia
tallin kuvia
3
139
Vastaukset
- himmpuli
En tiiä, itekkin olen ettiny tollasii kuvii
- random656
Jenny K:ssa ainakin on
- TAllin etsijä
Mistä voisi löytää vapaasti kopioitavia tallin kuvia...?=
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 324309
Arki on paljon tylsempää
kun en voi enää ihaillen seurata työntekoasi. Hyvä puoli on se että saan nukuttua ja syötyä, ei ollut kivaa olla jatkuva383734Kylämme taas kartalla
Kuka se tappaja on Suomussalmelta? Onkohan taas eroperheen vesa? Turvaton lapsuus jne? Näitä huonot kortit saaneita on n132284Sen pienen ohimenevän hetken tänään sain ihailla sua
ehkä taas joskus. Taitaa aina vuosi mennä, kun eteen ilmaannut. Mieheltä naiselle.182270Mikä tarve Kontulalla on paljastaa seksityötaustansa
Anna Kontula on koettu totiseksi kansanedustajaksi. Joka tosin on puolustanut aina seksityöläisiä. Mutta nyt Kontula ava4642172Kansanedustaja Anna Kontulan historia seksityöläisenä
Siis mitä, mitä, mitä. Jo pitkään vasurissa istunut Anna Kontula on toiminut seksityöläisenä. Kenen äänillä tämä muija o1801521- 201326
- 1041227
Miten Pohjois-Savossa??
Miten Pohjois-Savossa sanotaan minä? Koneman kun arvioi kommentoijia tai haukkuu heitä uudella videollaan niin itsestään281155Rajuja paljastuksia Anna Kotulasta
Hesarissa: https://www.hs.fi/kuukausiliite/art-2000011410909.html711079