Hei, jonkin aikaa olen harkinnut tollasen kuningasboan ottamista, ja nyt tekis mieli pureuta aiheeseen vähän syvemmin, mieluiten jonkun konkreettisen materiaalin (kirjan) kautta. tietääkö kukaan? ja jos ei tiedä, mistä sitä tietoa enimmäkseen löytyy?
Kuningasboan hankinta :----)
2
165
Vastaukset
- boa constrictor
Harkitse vielä lisää...itseltä löytyy kuningasboa ja onhan se totta vie hieno eläin. Ota myös huomioon se, että käärme voi elää jopa yli 30 vuotiaaksi ja tarvitsee täysikokoisena todella ison terran. Moni ottaa näitä vain päähänpistosta ja sitten ollaan kohta jo kohta luopumassa eläimestä.
Hyvä internet sivusto on mm. Herppi.net, joka on matelijaharrastelijoille suunnattu foorumi. - gaga77
Juu, tosiaan mieti kahdesti, onko asunnossasi tilaa riittävän isolle terraariolle, sitten kun se lutunen pikkukärmyli on kasvanut kaksimetriseksi. Käy tutustumassa ihan eläviin aikuisiin kunkkuihin, jotta näet oikeasti minkä kokoinen se on jo muutaman vuoden päästä. Oikeastaan parhaiten pystyt aiheeseen tutustumaan tutustumalla henkilöön jolla ko eläin on jo.
Meillä on itsellä kaksi aikuista ja yksi reilun vuoden ikäinen. Terraarioitten siivousta, vesien vaihtamista, ruokinnan miettimistä ja laitteitten tarkastamista piisaa käytännössä päivittäin, ja tietenkin eläinten kunto tulee varmistettua useammankin kerran päivässä.
Netistä saa ihan perustietoa kyllä etsimällä, ihan suomeksikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242401Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442007Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261883Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101683Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121032Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181009- 55870
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808