Hei, jonkin aikaa olen harkinnut tollasen kuningasboan ottamista, ja nyt tekis mieli pureuta aiheeseen vähän syvemmin, mieluiten jonkun konkreettisen materiaalin (kirjan) kautta. tietääkö kukaan? ja jos ei tiedä, mistä sitä tietoa enimmäkseen löytyy?
Kuningasboan hankinta :----)
2
186
Vastaukset
- boa constrictor
Harkitse vielä lisää...itseltä löytyy kuningasboa ja onhan se totta vie hieno eläin. Ota myös huomioon se, että käärme voi elää jopa yli 30 vuotiaaksi ja tarvitsee täysikokoisena todella ison terran. Moni ottaa näitä vain päähänpistosta ja sitten ollaan kohta jo kohta luopumassa eläimestä.
Hyvä internet sivusto on mm. Herppi.net, joka on matelijaharrastelijoille suunnattu foorumi. - gaga77
Juu, tosiaan mieti kahdesti, onko asunnossasi tilaa riittävän isolle terraariolle, sitten kun se lutunen pikkukärmyli on kasvanut kaksimetriseksi. Käy tutustumassa ihan eläviin aikuisiin kunkkuihin, jotta näet oikeasti minkä kokoinen se on jo muutaman vuoden päästä. Oikeastaan parhaiten pystyt aiheeseen tutustumaan tutustumalla henkilöön jolla ko eläin on jo.
Meillä on itsellä kaksi aikuista ja yksi reilun vuoden ikäinen. Terraarioitten siivousta, vesien vaihtamista, ruokinnan miettimistä ja laitteitten tarkastamista piisaa käytännössä päivittäin, ja tietenkin eläinten kunto tulee varmistettua useammankin kerran päivässä.
Netistä saa ihan perustietoa kyllä etsimällä, ihan suomeksikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952043
- 1331138
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34721ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522