Hakkari

xdgd

Olemme muuttamassa Lempäälän Hakkariin ja olisi kiva tietää minkälainen asuinalue on kyseessä? Kokemuksia kiitos!

5

1716

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raunis Laakso

Olis kannattanu aiemmin selvittää. Nythän sen sitten näette ja kärsitte Ite paikka aivan perseestä, muutama mukava kämppä sieltä tosin löytyy. Mutta noilla parhailla kämpillä on varjopuolensakkin koska muutamassa niistä asuu semmonen naapuri että oikein itku pääsee jo pelkästä ajatuksesta. No on niille monesti naurettukin, mutta helppohan se on nauraa kun eivät oo omia naapureita. Mutta tosiaan jos oikein vähätellään niin väitän että muutatte alle vuoden sisään pois jos satutte osuun väärän talon naapuriin. Ja voit kyllä paljon maailmaa kiertää mutta tommosia naapureita ei varmasti löydy muualta. Nyt käsiä vaan ristiin..

• jghjfgtydsrtsrtdghvf

Ei kai se Hakkari nyt noi huono paikka ole, itse en tosin siellä asu vaan ihan lähistöllä. Tuttavia kyllä asuu paljon Hakkarissa ja tuollaista en ole vielä kuullutkaan vaan kyllä porukka on ihan viihtynyt.
        Tosin ihan yläasteen viereen en välttämättä muuttaisi, siellä voi meno olla välillä aika villiä.

• Hakkarilainen
        jghjfgtydsrtsrtdghvf kirjoitti:

Ei kai se Hakkari nyt noi huono paikka ole, itse en tosin siellä asu vaan ihan lähistöllä. Tuttavia kyllä asuu paljon Hakkarissa ja tuollaista en ole vielä kuullutkaan vaan kyllä porukka on ihan viihtynyt.
        Tosin ihan yläasteen viereen en välttämättä muuttaisi, siellä voi meno olla välillä aika villiä.

Hakkarissa ei ole mitään vikaa. Ihan mukavan rauhallista asua. Me ihmisethän elämämme muodostamme. 0len asunut jo vuosia täällä enkä vaihtaisi muualle. Koulut ja virkistys alueet ovat kunnossa, urheilukentät ja talvella luistelu onnistuu jäähallissa ja pikku kentällä. Eikä kauppoihinkaan ole liian pitkää matkaa. Ideaparkki ja Kuljunkartano on pikkumatkan päässä.

• qweropu

Haha :D Hakkarista ei varmasti noin huonoja naapureita löydy. Kokeileppa joskus jotain Tampereen lähiön kerrostaloja joissa saat kuunnella musiikkia vuorokauden ajasta ja päivästä riippumatta. Kusen/tupakan hajuisia rappukäytäviä/hissejä. Häkkivarastoihin murtauduttu jne.

Varmasti Hakkarissa viihtyy paljon paremmin!

• Raunis Laakso

Jos Hakkarin naapuriongelmat rajottuisikin äänekkääseen musiikkiin ja murtautumiseen, olis se tuhat kertaa hienompi paikka kuin todellisuudessa.

Onnea vaan sinne uhkailujen, takaovelle ilmestyvien ihmisulosteläjien, pimeällä ikkunoiden takana väijymisen sekaan. En muuttais ite mistään hinnasta. Parempi antaa myös tontista suoraan naapurille mitä ne haluaa, jos alat tontista riiteleen rajariitoja voi käydä niin ettet uskalla enää kotona asuakkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      265
      2764
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      18
      2210
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      339
      1944
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      105
      1659
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      100
      1615
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      208
      1323
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      54
      1239
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1223
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      52
      1129
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      75
      1093
    Aihe