Pihassani pyörii tämän kesän poikasia joita oon ruokkinut mutta yksi poikanen on kovin pieni. Mitä neuvoja olisi? Nettipalstoilta olen lukenut et pähkinät hyviä rasvanlähteitä. Ja kylmiä öitä on jo niin milloin pienet siilit aloittavat horrostamaan?
Siilin paino
Siilit2
1
121
Vastaukset
- hälinpölin
Voi pikkuista ressukkaa :( ♥ Kyllä ne pähkinät on munkin pihasiilitietoni mukaan juuri hyvän rasvaisia alipainoselle siilivauvalle. Jos painosta et varma ole, niin hanskat käteen ja vaa'alle vaan. Jos on alipainonen täytyy alkaa antamaan rasvasempaa ruokaa. Jotkut kissanraksut taitaa olla tavallista rasvasempia?.. mun pihasiilitiedossani ois kyllä kehitettävää :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562687
- 2001968
- 711716
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91441Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.321176- 761111
- 811040
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191954