rupusakille nimeltä iiäfkoo.No aina ei voi voittaa,taitaa sen viimeistään nyt kaikki tajuta,vai onko joku elätellyt suurempiakin toiveita?Ei kai kukaan voi olla niin optimistinen että muuta voisi toivoa?Ai niin ja melartti on vähintään toiseksi paras jääkiekkoilia koko maailmassa ellei paras.Iiäfkoo puolustaa omiaan kuten Pennanen naama punasena totes.Paineet on iiäfkoon leirissä jo punaisella ja vielä pari viikkoa sarjan alkuun ja sitten totuus viimeistään kaikille paljastuu,huono mikä huono.Ei se auta vaikka ruotsia puhuisi.
Vastaukset 2
- syytä nybondasta
Seuran johdolla on jokin asennevamma, siitä se kiinni vain on. Mitään ei tehdä voittamisen eteen.
- Painu takasin Savoon
Kyllä meitä viihdyttää sanailullaan oikein kalakukkojen kuningas, taitaa tulla Kuopivosta kuuma Partasen kukko kainalossa suoraan maneesiin viljapaalien sekaan... Aivan maha tuli kipeäksi kun niin vekkulisti väänsi kristallipallon kanssa lopputuloksen tulevalle kaudelle. Ai niin, eilinen ei ollut vielä sm-liigaa, se kaikille kalakukoille tiedoksi:-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja210984Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49834- 73731
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "192708- 65632
- 64556
- 45540
- 37513
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2503- 77493