On ero tulossa miehen kanssa, oon itse raittiina elävä alkoholisti, mies ei kärsi riippuvuuksista. Yhteinen lapsi on, kummallekin hirveän rakas ja silmäterä. Mies ei vaan oo tuntunut ymmärtävän sitten laisinkaan minun riippuvuutta, käyttää sitä haukkuma-aseena mua vastaan tyyliin: "oot tollanen alkkis juoppo akka" joka kerta ku on jotain kärhämää
Oon sanonut et en juo enää enkä mee ulos (mitä en ikinä oo tehnytkään) ja olen niin paljon apua saanut eikä oikein oo sallittavaa aina käyttää (edes akateemista kuten itse oon) vastaan ikuisuuksiin sitä että toinen on joskus juonut ja on sen vuoksi jotenkin älyllisesti alempiarvoinen..Se alkaa muistuttamaan jo koulukiusaamista..ja sitä alkaa miettimään, kuinka paljon sitä jaksaa ottaa paskaa niskaan.Olenko ihan totta tosi huono ihminen sen takia, että olen juonut, ja ansaitsen pilkat.
Alkoholisti, ei tahdosta, aikoinaan
hennamaria...
0
89
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.348934- 374864
- 434773
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1983694- 133053
- 422848
- 312776
- 442463
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise652226- 1722157