Olen tällä hetkellä oikeusavun edunvalvonnan piirissä ja ikinä en sieltä juurikaan mihinkään ylimääräiseen rahaa saa.Ilmeisesti minulla ei sitten niin paljo sitä ole.
Kuka tietää millainen tämä sosiaalinen välitystili oikeen on ?
Viedäänkön siinä laskut itse sossuun?Haetaanko siinä itse Kelan tuet jne.?
Kertokaahan perinpohjin:)
ps.kiitos asiallisia vastauksia
Sosiaalisen välitystilin ja edunvalvonnan erot
4
1270
Vastaukset
- Omituista toimintaa
Asiaa en tunne, mutta vaikuttaa siltä kuin edunvalvonta valvoisi vain omaa etuaan. Ex-vaimoni on edunvalvonnan piirissä eikä saanut euroakaan kesäasuntonsa kunnostamiseen. Niinpä talo on ollut asumattomana koko tämän kesän.
Ohhoh.Sehän outoa on,että ei saanut.Olisiko hänellä siis ollut varoja siihen kuitenkin?
Minä en saa yhteen halpaan reissuun käyttörahaa.
Asianajajan mukaan(perhetuttu) sosiaalitoimen välitystilille,kun siirtyy,menee taatusti asioisssaan alaspäin.
siksi minä toivoinkin,että täältä löytyisii ihmisiä,jotka ovat sosiaalitoimen välitystilin piirissä.Jotka voisivat kertoa tästä aiheesta enempi.- Anonyymi
Toi välitystili on pxx sanoivat maaliskuussa että minä saan toukukuu 5 päivä 200€ ja eilen ne sanoivat että saan 5 päivä 100€ kun minulla on niin vähän raha nyt ne sanoivat että välitytili on minuksella kun minun piti huutikuu lyhentä loppu vuokra velka 300€ kk ja jatkossa 100€ kk mutta nyt ne sanoivat että tili on minuksella että ne pysty vain 100€ minulle laitaman 5 päivä ja minulla on 138€ puhelin ja netti mitä varman nouse toukokuussa mutta miksi minun pitä 300€ ensimäinen erä maksa eikö nillä ole joku suoja osuus mutta silti jos olis tarkkoja niin minun ei ollekan tarvitsisi lyhentä vuokra rästejä mutta itse vapa ehtoisesti suostuin välitystili ja lyhentämän vuokra rästejä että saa jatka asumista attendolla mutta pulassa minä olen tämän takia.
Ei sittä tule mitän että saan sossusta 5 päivä 100€ ja kela 78€ yhtensä 178€ ja sitten minulla mene 138€ puhelin ja netti ja Janne pitä maksa 20€ yhtensä 158€ niin minulle jää 20€ millä minun pitä pärjätä 22 päivä asti eli 17 päivä niin minun pitä pärjätä 1,17€ päivä kyllä minulla pitäisi jäädä vähintän 10€ päivässä kun polttan tupakka eli kyllä minun ainakin 230€ pitäisi sada sittä sossusta 5 päivä että minä pärjän minä pyydän asianajaja Mxxx Pxxxxxxxx että hän soitta sinne sossu ja jos hän ei pysty minua auttaman niin pyydän joku asianajaja Pietarsaaresta auttaman minua tai sitten otan johonkin toimittajan yhteyttä että hän kirjoitta lehten ☹️ - Anonyymi
https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/kristiinailmarinen/210865-tarkistakaa-laheistenne-oikeus-toimeentulotukeen/
Eikö minun pitäisi sada 485€ kk käten nykyän 535€ kk.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
puukkotappelu-keskella-tieta
https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo453358Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja2422155- 921335
- 701293
Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481270Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1051216Koirahyökkäys filpuntiellä.
Poliisi määräsi koiran lopetettavaksi välittömästi. Kerrankin selkärankaista toimintaa poliisilta. Toivottavasti hoituu1151158- 451079
Paavi on kuollut
Suuri humanisti ja kirkollinen johtaja, Paavi Fransiscus on kuollut 88 vuoden iässä. Katolinen maailma (suurin kristill1661064- 591063