Hei, lääkäri määräsi mulle Seroxatia koska mulla on pakko-ajatuksia ja ahdistuneisuushäiriö. Mun pitää syödä puolikas tabletti aamuisin 4-6 päivän ajan ja lisätä sitten kokonaiseen. Ainut ongelma on että Seroxat on vienyt unen. Ennen kolmea en saa unta ja senkin jälkeen nukun katkonaisesti. Ekat kaksi päivää näin painajaisia ja nukuin katkonaisesti, nämä toiset kaksi päivää en ole nukkunut ollenkaan. Haukotuttaa paljon. Ei kai tämä ole pysyvää? Onko muilla tälläistä ollut ja onko mennyt ohi? Kuinka aikaisin lääke kannattaa ottaa? Itse olen ottanut kymmeneltä.
Seroxatin käyttäjät, kokemuksia???
Ahdistavaa..
2236
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 2
Vanhimmat
Hei!
Itse olen syönyt kyseistä lääkettä paniikkihäiriöön. Minulle lääke aiheutti alkuvaiheessa päänsärkyä ja hirveää väsymystä ja haukottelua, mutta kaksi viikkoa lääkettä syötyäni nuo oireet katosivat ja samoin katosi myös paniikkioireilu. Ymmäärtäkseni on hyvinkin normaalia oireilla mitä erilaisin tavoin lääkkeen aloituksen yhteydessä, mutta yleensä nuo oireet kuitenkin jäävät pois. :)
ekana tulee just tollasia oireita,mut ne tasottuu ajan kanssa mikäli lääke sulle sopiva.mä vetelen joka aamu 2 kokonaista jo yli 10 vuoden ajan ja on ollut aina hilpeetä,tosin pois ei voi jättää ku tulee saatanalliset vierotusoireet.oma minuus katoaa mutta eikö tasapainoinen elämä ole kaaosta parempi?