Mitä suosittelette lämpimäksi makuupussin sisälakanaksi? Silkkiä, fleeceä, onko villaista? Onko merkeissä eroa?
Lämmin sisälakana?
2
217
Vastaukset
- pussijaaaa
Sisälakana ei saa olla liian tiivis.
Fleece on noista tuhdein ja käy sitten kesällä pelkkänä pussina helteellä.
Lisälämpöa voit saada vaikkapa Ullefrotten tms kerrastosta jos tykkää ja
kestää villaa. Joitakin se kutittaa. Villakerrastoja myydään monella
tuotenimellä.
Samoin huokeita fleece-kerrastoja.
Perusidea on se,että makuupussi on juuri sinulle sopiva ja sinun oma kehosi
riittää lämmittämään sen.
M-pussin käyttöaluetta tosin saa laajennettua näillä ed mainituilla konsteilla.
Itse tein sisäpusseja makuupusseihin jo paljon ennekuin niitä oli kaupan. - taIviretki
Olen tehnyt fleecestä sisäpussin, kun alkoi tuntua kylmältä tuo vanha makuupussi. Kyllähän se lämmittää, mutta vie aika paljon pakkaustilaa ja painaakin melkoisesti.
Parempi on käyttää kahta pussia sisäkkäin, jos joudut yöpymään teltassa talvella etkä omista hyvää talvipussia. Joku tilava kuitupussi päälle ja sitten laadukas kolmen vuodenajan untuvapussi sisäpussiksi, niin ei pitäisi palella. Painoahan tulee tietysti 3,5kg vähintään, mutta ahkiollahan ne oikeat talvireissut kuitenkin tehdään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581371Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491185Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä221104Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111060- 1261041
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72885
- 73859