Kaarinaan äskettäin muuttanut asukas kiittää iloisesta&ystävällisestä palvelusta K-Marketin henkilökuntaa!On ilo asioida palveluhenkisessä kaupassa! ;D
Kaarinan K-Marketin kassat
5
396
Vastaukset
- Liiteri halpa
K-supermarketissa on hyvää henkilökuntaa&palvelua mutta hinnat vaan melkoisen korkeita...
- tämäasiakas
Samoin ihmettelen hintoja K-supermarketissa!
Kuinka saman keskon ketjun skanssi voi myydä tuotteita (ei kamppanija) eli siis aivan tavallisia esim. olivi juotavaa euron halvemmalla. kuinka jumalaut voi olla 1.5litran pullo skanssissa 1.36€ ja kyrpämarketissa superkyrpämarketissa jottain 2.46€ miksi kävis isäntä hankkimassa nuo juotavat ja muut tuotteet suoraan skanssin kauppiaalta. voi luoja sama tukkuri näillä eli kesko ei kisko vaan ryövää.
Samoin kaikki tuotteet huomattavasti kalliimpia kuin skanssissa, mikä on tämä hinnoittelupolitiikka täällä k-supermarketissa. ihmettelee tämä asiakas.
- nj8890-
Tytöt on kyllä herttaisia,joskus vaan liian vähän.
Hintataso ylittää SIWAnkin! - Täsä mä ole
Mä en hintoja katsele, ostan sitä mitä haluun ja Lidliin mua ei ostavaks asiakkaaks saa!
- Menenpä iha pihalle
Se on käynyt jo selväksi että rahaa on niin että ranteita sattuu. Mene tuonne Lieto-osioon välillä, täällä oli suht asiallista kommentointi ennenkuin pesiydyit tänne. Hyvästi hyvät vanhat ajat, iäksi kai.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2514535Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1272971Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412742Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?741710Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1051553Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn201451- 551304
- 921216
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2041083- 471075