Käykö joku vielä K-kaupassa?

Tyytyväinen

7

132

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • njokm-

      "Käykö joku vielä K-kaupassa?"
      Käyppä kattomassa!

      • Ei kantsi

        No ei kannata, vuoden ainoa 5€ plussaseteli tuli jo, muuta sieltä ei tänä vuonna herukkaan.


    • näin on hyvä

      Lidlistä ostan kaiken sen, mitä sieltä löytyy. Lopun ostan Prismasta tai S-marketista. K-kaupoista ostan vain joitakin edullisia tarjouksia. Vaativat tosin K-kortin vai millä nimellä se oikein kulkee.

    • yhdistelmäkorttit on

      JOO,
      bonukset ovat viimeinen pienin asia joka vaikuttaa ostosten hintaan, sehän on 0-5 0,5 % ja keskimäärin kaikilla alle 2%.

      eniten vaikuttaa hintaan millä kauppamatkan kuljet, matka, auto-matkan ja pysäköinnin sujuvuus, km maksavat, samoin pysäköintipaikalal ajetaan eniten kolareita joissa aiheuttaja pakenee.

      toiseksi vaikuttaa kaupan hintataso, katsoa mitä maksaa 10-15 vakituiseen ostamasi tuotetta.

      Lisäksi jos on lapsiperhe kannattaa ajatella myös aikaa ja voimia mitä kaupankäynti vie, sillä jos menet 2-3 kertaa viikossa kauppaan joka vie puoli tuntia kerralta enemmän aika lapselta, pitää sieltä saada asiat todella halvalla.

      Lisäksi kannataa katsoa missä kaupassa ostaa ylimääräistä helpoiten.


      Kannataa huomata kuinka eri tuotteissa on useiden eurojen hintaero, monessa kylmätuotteessa on myös suuria laatueroja, joudun aina 2-3 kertaa vuodessa heittämään juustopaketin pois vaikka olen hyvin tarkak ostaja, koska kerran olen ollut 16 vrk sairaalassa kun söin juuri avattua juustoa ja ihmettelin makua, mutta jatkoin syömistä.

      Myönnän ja olen S-kaupan asiakas kun s-market on 200 m päässä ja prisma 1,7 km päässä, mutta juuri vaimo taas laski että bensaa ei kannat ostaa kun se oli juuri sen 3% kalliimpaa kuin muualla ja s- pensaa pidän huonompana
      ja kaikki tuntemani Diesel-autoilijat joka syksy valittaat lun S-asemalle tulee viimeisenä talvilaatu.

      JA YKSI JÄI KERTOMATTA
      paljon säästää myös kun on yhdistelmäkortit, joka kauppaan, silloin tulee varmasti ja helposti aina tarjoukset, varsinkin K-kaupassa on paljon tarjouksia josita ei oel tietoa ja ne jää saamatta ilman etukorttia.

    • mmö,öö.,öm

      K-kauppojen tarjoukset on S-kauppojen normaalihintoja. Ihan naurattaa, miten Citymarketkin mainostaa mammuttimarkkinoitaan ja vieressä Prismassa samat tuotteet samalla hinnalla, vaikkei ole tarjouksessa.

    • Ei Koolle ja Ässälle

      Kuinka paljon maksetaan ruokaostosten hinnassa siitä, että postiluukusta kolahtaa näitä yhtätyhjänkanssa lehtiä, Pirkka ja Yhteishyvä. Kuinka paljon maksetaan näistä korttisysteemien pyörittämisestä. Kuka kaipaa näitä hehtaarihalleja puolillaan kiinassa valmistettuja rättejä ja muuta krääsää. Viimeinen niitti on kassoilla jonottaminen. Minä olen saksinut korttini, enkä enää suostu maksamaan oheispalveluista joita en tarvitse.

      • Not fit all

        No miksiköhän siellä lidilissä ja tarjoustalossa joutuu aina jonottamaan paljon kauemmin, kuin hehtaarihallissa? Syy ei ole asiakkaiden määrä vaan kassahenkilöiden vähyys.
        Jokainen katsoo tuotteiden hinnat ja laadun mitä haluaa, jos jokin lehti tulee, niin entäs sitten.
        Kiinassa valmistettuja rättejä, onko em. esim. kahdessa kaupassa jotenkin parempia? Ja ensinmainitusta ei saa edes sopivan kokoisia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 127
      3387
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      92
      3120
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2328
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      27
      1814
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1688
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1549
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1514
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1466
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1431
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1365
    Aihe