jokerit näytti svedupelleille niin pelillisesti kuin kovuudessa! hurrit inisee ja narrit nauraa...hah...hah...haaaaa
hifki sai turpaan!!!
5
312
Vastaukset
- huhhuh
ketään ei vittu kiinnosta 2 paskajoukkueen keskinäinen sekoilu. nehän kohtaa tällä kaudella enää jokun 42 kertaa.
jokerit ja hifk, molemmat skeidaa.- stadin-arska
kyllä se skeida on sun pellollas juntti!!! juntti on juntti vaikka paskalla peittäis!!! hah...hah...haaaa...stadi-jengit nauraa saa...........rulaa stadi!!! pönde-pekat kyykkyyn!!
- terttu789
Semirkin on mamu ja muslimi. Siinä teidän jokerit.
- olen suomalainenkoha
jaahasta taas perussuomalainen laukoo viisaita mukamas!! misähän joukkueessa ei pelaa tälläkaudella ulkomaan oliota??? siis niitä sun rasistisia kohteita? taitaa olla aika hyviä pelaajia kun tänne rahdataan ! suomessa kun taso on niin huono että niitä sun mamujasi tudaan tänne!! ota kuule lääkityksesi ja mene itseesi niin elämä voittaa sunkin osaltasi!!!
- hahhahhaa
Ei se Semirkään ihan 100% suomalaiselta kuulosta.. eikä Hjallis..
Ja Helsingin historiahan on hyvin ruotsinkielinen, siitä ei pääse mihinkään, vaikka kuinka itkettäisi. Jo "stadi" on ruotsia, että vähän nyt suuta soukemmalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 711328
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1121309Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171070- 18965
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne114834Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45833- 15762
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64752- 38639
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72633