Pirkkalassa on kalliita omakotitaloja myynnissä. Uudemmista joutuu äkkiä maksamaan 300.000 -400.000 €, jopa yli, vanhempia taloja saakin sitten jo halvemmalla, varsinkin jos menee vähän sivummalle hinta putoaa jo alle 200.000:n €:n. Puhun nyt nimenomaan normaalikokoisesta n. 4h :n omakotitalosta , ja 60 - 70 luvun taloista. Seitkytluvun talosta ei mielestäni pitäisi maksaa paljoa yli 200.000 €, vanha on kuitenkin vanha riippumatta sijainnista.
Yksi vaihtoehto olisi itse rakentaa mieleinen talo, saisi uuden ja sellaisen kuin haluaa, ainoa rajoite tonttipula ja sikakalliit hinnat. Itse en tontista maksa yli sataatuhatta euroa.
Muistan vielä ajan kun kunta möi tontteja n 20.000 € / tontti. Takana ovat ne ajat, ahneus iskenyt ja hinnat sen mukaiset.
Eipä ole hullu se joka pyytää vaan se joka maksaa.
Kallista on
muuten vaan
2
229
Vastaukset
- 6:sen keskiarvo
Ostakaa ny pienipalkaiset insinöörit ja muutkin teknikot vaan kalliilla.
Niin haloo inssi. Jos sinusta ei pidä yhteiskunta huolta niin mitä sitten teet?
Oletkos sillai älli kaveri ja lyöt rahoiksi? Vai oletkos valtion kasvatti ja
koet et olet niin suuri viisas sinua ilman ei kukaan muukaan voi elää??
No teeppä kallis tupa niin mää kansakoulupohjalta oleva kyttään ku menee
myyntiin. - Kiree Paska
No mää ostan peruskoulun käyneen kitu-insinöörin talon ja ihan ilman.
Maksa sää viisas se väli kun olit leuhka. Kansakoulu köyhä. Ny
ostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845067Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.173416Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j242720Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581780- 471576
- 941352
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2391275Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.731048IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra54932